L. Paraske
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Molempien. Ja taisi selostaa myös Eskolan kanssa Lontoon kisat v. 2017.Selostikos Tapsa Mertarannan vai Juuselan kanssa? Lehtimäki oli kommentaattori. Oli kova kolmikko.
Molempien. Ja taisi selostaa myös Eskolan kanssa Lontoon kisat v. 2017.Selostikos Tapsa Mertarannan vai Juuselan kanssa? Lehtimäki oli kommentaattori. Oli kova kolmikko.
Kerley alkuerissä nollatuuliin 9,79s. Hurjassa kunnossa on mies. Ei saanut edes mitenkään erityisen hyvää lähtöä. Semeissä ja finaaleissa tullaan painamaan sitten todella lujaa.
Oon hemmetin pettynyt että täällä ei ollut erikseen seurantaa naisten kuulan karsinnalle.
Toistaiseksi ainoa kerta taitaa olla MM-2015, vaikka finaaliin pääsi 9 miestä.Alkuerien aikoja kun katsoo, niin finaalin vaadittaneen alle 10,00.
Korjaisin sen verran että ihan mikä tahansa urheilulaji on Leinoselle väärä laji, mainitsemistasi syistä. Toimittajana Leinonen on mielestäni hyvä, kyseessä on kuitenkin ihan kielitaitoinen kaveri ja esim. jalkapallon EM-kisojen aikaan mies oli Pietarissa ja siinä lähistöllä ja haastatteli sujuvasti venäjäksi ihmisiä ja toi sitä kautta lisäarvoa lähetyksiin.mutta Leinoselle yleisurheilu on väärä laji. Häneltä puuttuu täysin kapasiteetti luoda selostuksella lisäarvoa tapahtumalle, kyky reagoida muuttuviin tilanteisiin ja ylipäätään asiantuntemus yleisurheiluun.
Lähdin muistelemaan jonne-lähtökohdalla vanhoja kolmiloikkakisoja ja päädyin Budapestiin -98. Hetken ajattelin Koivulan aivan mahtivenytyksiä, mutta sitten muistin hiekkalaatikolla olleen Halkoahon Johannan, jolle edes Khaddi Sagnia ei vedä vertoja.Jonnet ei muista, että Kristiina Mäkelä oli 6 vuotta sitten USA:n MM-kisoissa 6.
Mäkelä tekee nyt homman helpoksi Jatkoajan laajalle antifani-klubilleen Itse ajattelin kuitenkin pidättäytyä kritisoimasta vaikka jäisi neljänneksi.Kristiina Mäkelä latasi kovan MM-kisatavoitteen: "En mä finaalipaikalla enää mitään tee"
Kolmiloikkaaja Kristiina Mäkelä on ladannut itselleen kovan tavoitteen Eugenen MM-kisoihin. Hiljattain oman ennätyksensä loikannut 29-vuotias ei enää tyydy pelkkään finaalipaikkaan.www.mtvuutiset.fi
Krisse hakee mitalia
Mäkelä tekee nyt homman helpoksi Jatkoajan laajalle antifani-klubilleen Itse ajattelin kuitenkin pidättäytyä kritisoimasta vaikka jäisi neljänneksi.
Mertsi toki luuli, että Teron keihäs tiputtaa satelliitin.Osaka 2007, viimeinen heitto. Tapsa kertoo miten homma kaiken kaikkiaan on hieno asia suomalaiselle yleisurheilulle.
Sitten Mertsi irti ja 90+ Terolta.
Näin vapaasti muisteltuna. Taianomainen hetki ja herrojen omalla tyylillä.
Mäkelä tavoittelee mitalia.
Onko Kristiina Mäkelä sinkku?