Nopean googlettelun mukaan lämpöä pitäisi olla Roomassa reilut 20 astetta. Se ei ole paha sää, varsinkin jos verrataan viime vuoden Budapestin seksihelteeseen. Kuitenkin, kyllä tuosta muutamia asteita vähentää voisi niin olisi kelit paremmin kohdallaan.On, mutta kyllä noissa olosuhteissa kestää hyvin, varsinkin jos heittoja on 1-2 eiliseltä. Heittoharjoitusten määrissä on tultu niin paljon alas menneistä vuosista, että käden pitää jaksaa. Käsivammojen määrissä tuo näkyy suoraan. Kroppa ja pää pitää vain pitää tuoreena putkeen 48h ja se on sitten toinen asia.
Ainakin minä ja Rädyn Seppo puhuttaisiin jopa enemmän.Aika paljon Yle heittänyt vitsiä tuosta eilisestä kuumavoide-episodista. Jos kyseessä olisi ollut naisurheilija, niin puhuttaisiinko tästä näin paljon?
Jos jollain ihmeen keinolla tästä joku juoksee itsensä ajan puolesta mitaleille niin kyllä. Sanoisin, että mahdollisuus tälle on yhtä pieni kuin Duplantiksen mahdollisuus jäädä ilman mitalia.Jaetaanko tästä myös mitalit, vai verrataan aikoja A-finaaliin?
Jaksaakohan juosta kymmentä kilomertä?Kotirannalle ei aika rekisteröidy virallisille sivuille, vaikka selkeesti juoksee porukan seassa.
Verrataan.Jaetaanko tästä myös mitalit, vai verrataan aikoja A-finaaliin?
Nuo keihäsmiehet on pelkkiä "rätkähtäjiä" joille Seppo Rätykin nauraa..
Jos yksikin on loppukilpailussa, niin se on ihme..
Hei muuten, missä on mun rahat?Otetaanko asiasta 10 000 euron veto? Sinä väität ettei kukaan suomalainen keihäsmies ole keihään finaalissa tämän vuoden EM-kisoissa, minä väitän toisin?
Meesä juokseen tonne :DKotiranta mee kotiin
Vaimolta ei paljon sympatiaa EM kisoissa urheileville heru. Tuumasi tuossa kun 10000m B-erä alkoi, että parempi mennä vaan nukkumaan kun kaikenmaailman heinäntekijöitä tuolla juoksee.
älä ala vittuilemaan runkku!!Meesä juokseen tonne :D
Aika paljon Yle heittänyt vitsiä tuosta eilisestä kuumavoide-episodista. Jos kyseessä olisi ollut naisurheilija, niin puhuttaisiinko tästä näin paljon?