Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
0 mitalia, 9 pistesijaa.
Voiko pistesijan menettää jos käryää dopingista?
0 mitalia, 9 pistesijaa.
En ole. Käytän korkeintaan berliininmunkkeja.
Nyt, nyt!!En ole. Käytän korkeintaan berliininmunkkeja.
Ja riittääkö edes? Tässä nyt on muutama viikko aikaa koluta paikallisten markettien kahvitarjouksia niin ei sitten lopu kesken!EM-kisat meni puihin, mutta Olympialaisiin lähdetään kultajahtiin!
Vähintään viis kultaa tulee Pariisista.
Kuinkahan monta kertaa mun täytyy tänne ja Rajalle asia mainita ETTEI ETELÄTALO OTA MITALIA?Etelätalo pelastaa ja heittää Suomelle pronssia
Joko Kuusela on aloittanut lisävarusteiden ka tukien pukemisen karsintaa varten? Aikanaan Jouko Aholan painonnostovyön kiristykseen tarvittiin ulkopuolinen mies muistaakseni sitä kiristämään ja eiköhän Kuuselan kohdalla ole samoin.
Keihäsmieheen, Etelätalolla tai Keräsellä ei ole asiaa mitaleille nykyisellä kunnolla.
Siellä suurin jännitys kohdistuu siihen, että ylittääkö joku suomalainen 80 metriä.Sitten katseet keihäsmiehiin.
13 kertaa. Ei muuten usko.Kuinkahan monta kertaa mun täytyy tänne ja Rajalle asia mainita ETTEI ETELÄTALO OTA MITALIA?
Rajan voisi luulla olevan joku Roope Salmisen kaltainen hörhö näiden viestiesi perusteella.Kuinkahan monta kertaa mun täytyy tänne ja Rajalle asia mainita ETTEI ETELÄTALO OTA MITALIA?
Mihin me noustaan, koneeseen kohti kotia?Vituiks män, tämä ilta. Mutta kyllä me tästä noustaan.
Äläs nyt, Harri Haatainen on luvannut meille ysikymppisen.Siellä suurin jännitys kohdistuu siihen, että ylittääkö joku suomalainen 80 metriä.
Raja on oikein mukavan ja sympaattisen oloinen mies, välillä kuitenkin häntä pitää yleisurheilussa ojentaa.Rajan voisi luulla olevan joku Roope Salmisen kaltainen hörhö näiden viestiesi perusteella.