Paljon on tullut urheilua seurattua, mutta kyllä tuo Wilman huikea kilpailu meinaa edelleen herkistää. Selostus oli suorituksen ansaitsemalla tasolla. Näitä elämyksiä lisää!Tuo 2022 oli kyllä huisi kokemus näin katsojallekin.
Minä ostin tätä iltaa varten isomman pannun.
Rajaton luotto.Tumella on tyyntä myrskyn edellä.
Alkaa olla suuren urheilusuorituksen tuntua, jos selviät urheilun ja Bondin katsomisesta samaan aikaan ja samalla päivittelet MOLEMPIA seurantaketjuja!Vedän Moccamasterilla. Läppärin auki sporttia varten ja kohta Neloselta alkaa Bond
Joku Raja sentään noihin yhtäaikaisiin seurantaketjuihin!Alkaa olla suuren urheilusuorituksen tuntua, jos selviät urheilun ja Bondin katsomisesta samaan aikaan ja samalla päivittelet MOLEMPIA seurantaketjuja!
Rajakin herkistyy tuosta suorituksesta.
Alkaa olla suuren urheilusuorituksen tuntua, jos selviät urheilun ja Bondin katsomisesta samaan aikaan ja samalla päivittelet MOLEMPIA seurantaketjuja!
Rajakin herkistyy tuosta suorituksesta.
Paljon on tullut urheilua seurattua, mutta kyllä tuo Wilman huikea kilpailu meinaa edelleen herkistää. Selostus oli suorituksen ansaitsemalla tasolla. Näitä elämyksiä lisää!
Dream big or go home!Joku Raja sentään noihin yhtäaikaisiin seurantaketjuihin!
Jumalauta menee maha ruikulille illan kolmesta kullasta.
Nauti mitalikahvia kohtuudella.Jumalauta menee maha ruikulille illan kolmesta kullasta.
Jauhan itse kahvini. Tietenkin.Ei kannata juoda halvinta kuraa. Juhlamokka, tumma paahto. Tekijöiden kahvi. Tietenkin Pauligilta
Taidat jauhaa p*skaa!Jauhan itse kahvini. Tietenkin.
Tuleekohan Bond mahdollisesti uusintana? Jos ei niin urheilu teksti tv:stä ja Bond livenä.Vedän Moccamasterilla. Läppärin auki sporttia varten ja kohta Neloselta alkaa Bond
Jumalauta menee maha ruikulille illan kolmesta kullasta.
Nauti mitalikahvia kohtuudella.