Nätisti ekalla yli.On nuo korkeusnaiset vaan kauniita ja notkeita. Veikkaan että siskot @UnenNukkuja ja @Patarouva ei ole samaa mieltä...
Kohta mennään, toivottavasti tulee hyvä kisa ja Ella onnistuu
Miksi? Etkö itse pidä Tero Pitkämäkeä Gucci-paidassa komeana ja kyrväkkäänä?Veikkaan että siskot @UnenNukkuja ja @Patarouva ei ole samaa mieltä...
Se oli Milanossa, ei Roomassa!!Onko tänään ilon ja Onnen päivä?
On nuo korkeusnaiset vaan kauniita ja notkeita. Veikkaan että siskot @UnenNukkuja ja @Patarouva ei ole samaa mieltä...
Kel' onni on, se Onnen kätkeköön.Onko tänään ilon ja Onnen päivä?
Miksi? Etkö itse pidä Tero Pitkämäkeä Gucci-paidassa komeana ja kyrväkkäänä?
Minun tavoite Junnilalle on siis pistesija.
Siis jo kisojen neljäs pistesija Suomelle. Lisätiedot Tuomakselta.Minun tavoite Junnilalle on siis pistesija.
Sekin olisi hieno tulos, lähtökohtaisesti top-8 on kuitenkin oma tavoitteeni Eltsulle.Haarukoidaanko top-6? On tuolla sen verta ilmavampaakin tekemistä.
Joo voi luoja kun meni eilen jälleen kerran pannu nurin tuo Rajan kanssa. Miten voi olla noin pahasti kujalla yleisurheilusta?!?Siis jo kisojen neljäs pistesija Suomelle. Lisätiedot Tuomakselta.
Tai ynnälaskusta.Joo voi luoja kun meni eilen jälleen kerran pannu nurin tuo Rajan kanssa. Miten voi olla noin pahasti kujalla yleisurheilusta?!?
Suosittelen hankkimaan ammattiapua jos "sytyt" joka kerta kun näet kauniin naisen.Ei sytytä mua
Kumpaan? :DSerbian Topic... Saatan olla rakastunut