Yleistieto 1 / n

  • 4 166
  • 30

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sotahistoriaa odotellessa. Sekalaisia kysymyksiä:
jos vastaajia on riittävä määrä, niin sarjaa voi jatkaa.
Välipala-prevelit ovat sallittuja omantunnon mukaan.

1. Mistä on kotoisin Kansan Tahto? Eli missä kaupungissa on kyseinen toimisto.
2. Montako kaatoa tarvitaan keilailussa 300 pisteen saavuttamiseen?
3. Olet dementoinut tipattomassa tammikuussa muistisi, mutta muistat veljesi: Viisas, Jörö, Vilkas, Unelias, Lystikäs, Ujo… joten kuka olet?
4. Mistä löydät tekstin: Seiso tässä omin jaloin, äläkä luota vieraan apuun. Sotkin hieman sanoja, mutta löydät silti pointin.
5. Kuka oli Stenka Brazin? Nimeä hieman muutettu.
---Raja---
6. Montako kaatoa oli Simo Häyhällä, sopiva toleranssi
7. Itsenäisyyspäivämme on 6. joulukuuta. Miksi puolustusvoimien lippujuhla on juurikin kesäkuun neljäs päivä?
8. Mitta: Olet juonut minua baari-iltana noin kahdeksan kappaletta ja kaadut rähmällesi. Näet minun edessäsi, mikä mitta olen?
9. Barbie on Pamela Anderson. Nukke Barbiella on poikakaveri nimeltään Ken. Mikä on Kenin sukunimi?
10. Mitä tarkoittaa binäärikoodi 0000 0010?

Kysymykset 1 - 5 ovat pisteen arvoisia ja 6 – 10 kahden pisteen arvoisia. Jos vastaat oikein kolmeen hieman hankalimpiin kysymyksiin, saat kolme bonuspojotsia, mutta jos vastaat kolmeen väärin rajan alapuolisiin kysymyksiin, niin menetät kolme pistettä. Eihän se reilua ole, mutta mikä oikeastaan on?
Pidän oikeuden oikeisiin vastauksiin ja tinkaamalla saat vain noloja sääliviä katseita.

Onko kolme päivää sopiva vastausajaksi? Joten 29.02.2016 klo 24.00 olisi se takaraja.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
1. Oulusta
2. Kymmenen
3. Nuhanenä
4. Jostain hissistä
5. Korkeushyppääjä
6. 150
7. Marskin syntymäpäivä
8. Pint
9. -
10. 2
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
1. Kemi
2. 30
3. Nuhanenä
4. Raamatusta
5. Kasakkajohtaja, joka teloitettiin sitomalla raajoihin köydet ja pillastetut hevoset vetivät kustakin köydestä eri suuntiin Razinin osiin.
---Raja---
6. 485 (kai lasketaan mukaan kaadot konepistoolilla?)
7. Mannerheimin syntymäpäivä.
8. -
9. -
10. 64
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Vastaan oikeastaan pelkästään tuon keilailukysymyksen takia.
1. Pietari
2. 12
3. Nuhanenä
4. Valkoisesta talosta
5. Venäläinen vakooja
---Raja---
6. 320
7. 4.6. oli Marsalkka Mannerheimin syntymäpäivä
8. Ämpäri
9. Masuhr
10. Lukua 2
 

Tuamas

Jäsen
1. Kemi
2. 12
3. Nuhanenä
4. Rullaportaat
5. Korkeushyppääjä
6. 500
7. PV perustettiin tuolloin
8. Pintti?
9. Rock?
10. 1 tai 2
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
1. Pakko olla Oulusta
2. Täydellisessä sarjassa 12 kaatoa
3. Panelias... eikun Nuhanenä
4.
5. Joku laulaja? Miksi mulle tulee mieleen Viki Klimenko?
6.
7.
8.
9.
10. Ei se tarkoita mitään, mutta 10-järjestelmään muutettuna se vastaa numeroa 2
 

Nick Neim

Jäsen
1. Joensuu
2. 12
3. Nuhanenä
4. -
5. -
6. 350
7. -
8. -
9. -
10. -

Ei ollut kauheasti tietoa, mutta pitihän sitä osallistua.
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
1. Tuossahan se on naapurissa, eli Oulussa.
2. 12 kaatoa
3. Nuhanenä
4. -
5. -
---Raja---
6. Sellainen luku on jäänyt mieleen kuin 505. Tuntuu Redditissä nousevan säännöllisin väliajoin ihmetyksen aiheeksi.
7. -
8. Kortteli?
9. -
10. Varmaan haet tässä jotain muuta, mutta ainakin lukua 2 se tarkoittaa.
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
1. Mistä on kotoisin Kansan Tahto? Eli missä kaupungissa on kyseinen toimisto. Ei mitään hajua, vastaan Tampere
2. Montako kaatoa tarvitaan keilailussa 300 pisteen saavuttamiseen? Kai tän voisi laskemalla selvittää mutta en muista pisteenlaskua ulkoa, vastaan:12
3. Olet dementoinut tipattomassa tammikuussa muistisi, mutta muistat veljesi: Viisas, Jörö, Vilkas, Unelias, Lystikäs, Ujo… joten kuka olet? Rietas?
4. Mistä löydät tekstin: Seiso tässä omin jaloin, äläkä luota vieraan apuun. Sotkin hieman sanoja, mutta löydät silti pointin. Suomenlinnasta
5. Kuka oli Stenka Brazin? Nimeä hieman muutettu. Pjongjangin Palloseuran ykköskentän sentteri kaudella 99-00
---Raja---
6. Montako kaatoa oli Simo Häyhällä, sopiva toleranssi reilu 500
7. Itsenäisyyspäivämme on 6. joulukuuta. Miksi puolustusvoimien lippujuhla on juurikin kesäkuun neljäs päivä? Mannerheimin syntymäpäivä
8. Mitta: Olet juonut minua baari-iltana noin kahdeksan kappaletta ja kaadut rähmällesi. Näet minun edessäsi, mikä mitta olen? Barreli
9. Barbie on Pamela Anderson. Nukke Barbiella on poikakaveri nimeltään Ken. Mikä on Kenin sukunimi? Näin joskus kun kaveri katsoi jotain veneilyaiheista elokuvaa. Siinä Pamela esiintyi Tommy Leen kanssa. Vastaan: Lee
10. Mitä tarkoittaa binäärikoodi 0000 0010? KalPan sijoitus runkosarjan päätteeksi
 
Viimeksi muokattu:

Baldrick

Jäsen
1. Mistä on kotoisin Kansan Tahto? Eli missä kaupungissa on kyseinen toimisto.
2. Montako kaatoa tarvitaan keilailussa 300 pisteen saavuttamiseen?
3. Olet dementoinut tipattomassa tammikuussa muistisi, mutta muistat veljesi: Viisas, Jörö, Vilkas, Unelias, Lystikäs, Ujo… joten kuka olet?
4. Mistä löydät tekstin: Seiso tässä omin jaloin, äläkä luota vieraan apuun. Sotkin hieman sanoja, mutta löydät silti pointin.
5. Kuka oli Stenka Brazin? Nimeä hieman muutettu.
---Raja---
6. Montako kaatoa oli Simo Häyhällä, sopiva toleranssi
7. Itsenäisyyspäivämme on 6. joulukuuta. Miksi puolustusvoimien lippujuhla on juurikin kesäkuun neljäs päivä?
8. Mitta: Olet juonut minua baari-iltana noin kahdeksan kappaletta ja kaadut rähmällesi. Näet minun edessäsi, mikä mitta olen?
9. Barbie on Pamela Anderson. Nukke Barbiella on poikakaveri nimeltään Ken. Mikä on Kenin sukunimi?
10. Mitä tarkoittaa binäärikoodi 0000 0010?
1. Kuulostaa porilaiselta.
2. 20
3. Ei noita kukaan muista.
4. Varmaan jostain Auschwitzistä
5. Luca Brasi sleeps with the fishes.

6. Joku 560 ja risat
7. EOS
8. Syli
9. Lee
10. Veikkaan, että B-kirjain ja A on 0000 0001.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
1. Perseestä
2. 12 tai ainakin 24657 heittoa
3. Alkoholisti
4. Taivaan portilla
5. Brasilialainen kasakka
6. 1 kaato, Simo oli uskollinen vaimolleen
7. Meni kännipäissään allakat sekaisein
8. Vitun mitta!
9. Lienee
10. Paavo Väyrynen
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
1. Mistä on kotoisin Kansan Tahto? Eli missä kaupungissa on kyseinen toimisto. Hyvinkäällä
2. Montako kaatoa tarvitaan keilailussa 300 pisteen saavuttamiseen? 12
3. Olet dementoinut tipattomassa tammikuussa muistisi, mutta muistat veljesi: Viisas, Jörö, Vilkas, Unelias, Lystikäs, Ujo… joten kuka olet? Peter Dinklage
4. Mistä löydät tekstin: Seiso tässä omin jaloin, äläkä luota vieraan apuun. Sotkin hieman sanoja, mutta löydät silti pointin. Marskin hauta
5. Kuka oli Stenka Brazin? Nimeä hieman muutettu. Marsalkka Mannerheim
---Raja---
6. Montako kaatoa oli Simo Häyhällä, sopiva toleranssi 150
7. Itsenäisyyspäivämme on 6. joulukuuta. Miksi puolustusvoimien lippujuhla on juurikin kesäkuun neljäs päivä? Marskin syntympäivä
8. Mitta: Olet juonut minua baari-iltana noin kahdeksan kappaletta ja kaadut rähmällesi. Näet minun edessäsi, mikä mitta olen? Litran mitta
9. Barbie on Pamela Anderson. Nukke Barbiella on poikakaveri nimeltään Ken. Mikä on Kenin sukunimi? Kenillä ei ole sukunimeä
10. Mitä tarkoittaa binäärikoodi 0000 0010? Tuohan on se luku Benderin hanurissa, tarkoittaa että "Frey"
 
1. Mistä on kotoisin Kansan Tahto? Eli missä kaupungissa on kyseinen toimisto.
-Oulussa!
2. Montako kaatoa tarvitaan keilailussa 300 pisteen saavuttamiseen?
-10.
3. Olet dementoinut tipattomassa tammikuussa muistisi, mutta muistat veljesi: Viisas, Jörö, Vilkas, Unelias, Lystikäs, Ujo… joten kuka olet?
-Nöpönenä tai jotain...
4. Mistä löydät tekstin: Seiso tässä omin jaloin, äläkä luota vieraan apuun. Sotkin hieman sanoja, mutta löydät silti pointin.
- Oliskos Suomenlinnan portissa tai vastaavassa?
5. Kuka oli Stenka Brazin? Nimeä hieman muutettu.
Kasakka-päällikkö, josta Frederikin laulukin tehty!
---Raja---
6. Montako kaatoa oli Simo Häyhällä, sopiva toleranssi
- Hieman alle 600.
7. Itsenäisyyspäivämme on 6. joulukuuta. Miksi puolustusvoimien lippujuhla on juurikin kesäkuun neljäs päivä?
- Mannerheimin syntymäpäivä on silloin. Alun perin taisi lippujuhla olla, tässä kirjaimellisesti sanottuna siis, vapaussodan päättymispäivänä, mutta kansallisen eheytymisen yms vuoksi siirrettiin tuohon nykyiseen.

8. Mitta: Olet juonut minua baari-iltana noin kahdeksan kappaletta ja kaadut rähmällesi. Näet minun edessäsi, mikä mitta olen?
-Kyynärä...

9. Barbie on Pamela Anderson. Nukke Barbiella on poikakaveri nimeltään Ken. Mikä on Kenin sukunimi?
- ???
10. Mitä tarkoittaa binäärikoodi 0000 0010?
- ???

Kysymykset 1 - 5 ovat pisteen arvoisia ja 6 – 10 kahden pisteen arvoisia. Jos vastaat oikein kolmeen hieman hankalimpiin kysymyksiin, saat kolme bonuspojotsia, mutta jos vastaat kolmeen väärin rajan alapuolisiin kysymyksiin, niin menetät kolme pistettä. Eihän se reilua ole, mutta mikä oikeastaan on?
Pidän oikeuden oikeisiin vastauksiin ja tinkaamalla saat vain noloja sääliviä katseita.

Tyhymää! Tahtoo vastailla eikä taktikoida!
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
1. Tampere
2.12
3. Nuhanenä
4. Vapaudenpatsas
5. Venäläinen sotapäällikkö. Ei muistaakseni kuitenkaan tsaarin kavereita, mutta en nyt mene takuuseen...
6. 214
7. Mannerheimin syntymäpäivä kait
8. Veikataan vaikka pint. Perusstobe tuskin vielä kahdeksasta kaataa
9. Lee. Vielä kun tietäisi miten Tommy Lee liittyy Keniin.
10. Tarkoittaa

Näähän oli pahoja!
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
1. Turussa
2. 12
3. Nuhanenä
4.
5. Viktor Klimenko
6. 246
7.
8.
9. Sukunimeä en tiedä mutta ammatti on palomies koska laulussa sanotaan:" Ken vois liekin sammuttaa....."
10. 2
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
1. Vaasa, tuon valkoinen kaupunki tuli Mielestäni
2. Olen ollut radalla, mutta tulos ei ollut 300. Vastaan tusina.
3. Hah, helppo. Duhadenä
4. Suomenlinnasta, ainakin jos mennään kesällä tarkistamaan. Ilmoita etukäteen ajankohta.
5. Kasakka, päällikkö, juoppo

Raja, oh shit

6. Saattoi olla nollakin, poikamies. Tai sitten neljäsataa
7. Mannerheimin äidin tai isän takia?
8. Ensin näen tikkataulun korkeuden, heittoviivan olen ylittänyt joten vastaan malja. Nykyään riittää nimittäin kahdeksan, nuorempana ei valomerkkikään.
9. Ronaldo. Messi on liian tavallinen, kuulostaa pubilta.
10. Jotain nollasta poikkeavaa viisastelua, mutta 47 se ei ole, joten kaksi.

Tämähän on kivaa. Toivottavasti spoilerini toimii.
 

Duffman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chelsea, Florida Panthers, Azzurri
1. Mistä on kotoisin Kansan Tahto? Eli missä kaupungissa on kyseinen toimisto.
Tampereelta
2. Montako kaatoa tarvitaan keilailussa 300 pisteen saavuttamiseen?
12
3. Olet dementoinut tipattomassa tammikuussa muistisi, mutta muistat veljesi: Viisas, Jörö, Vilkas, Unelias, Lystikäs, Ujo… joten kuka olet?
Vitsikäs
4. Mistä löydät tekstin: Seiso tässä omin jaloin, äläkä luota vieraan apuun. Sotkin hieman sanoja, mutta löydät silti pointin.
Koraanista
5. Kuka oli Stenka Brazin? Nimeä hieman muutettu.
Nizar Baknets
---Raja---
6. Montako kaatoa oli Simo Häyhällä, sopiva toleranssi
Varmistettuja muistaaksen 593, mutta todennäköisesti oikea luku on noin 900
7. Itsenäisyyspäivämme on 6. joulukuuta. Miksi puolustusvoimien lippujuhla on juurikin kesäkuun neljäs päivä?
Kustaa Vaasan syntymäpäivä
8. Mitta: Olet juonut minua baari-iltana noin kahdeksan kappaletta ja kaadut rähmällesi. Näet minun edessäsi, mikä mitta olen?
Pint
9. Barbie on Pamela Anderson. Nukke Barbiella on poikakaveri nimeltään Ken. Mikä on Kenin sukunimi?
Ojala
10. Mitä tarkoittaa binäärikoodi 0000 0010?
64
 

Molkke

Jäsen
1. Mistä on kotoisin Kansan Tahto? Eli missä kaupungissa on kyseinen toimisto.
Veikataan Turkua
2. Montako kaatoa tarvitaan keilailussa 300 pisteen saavuttamiseen?
12
3. Olet dementoinut tipattomassa tammikuussa muistisi, mutta muistat veljesi: Viisas, Jörö, Vilkas, Unelias, Lystikäs, Ujo… joten kuka olet?
Nuhanenä
4. Mistä löydät tekstin: Seiso tässä omin jaloin, äläkä luota vieraan apuun. Sotkin hieman sanoja, mutta löydät silti pointin.
Tylypahkasta
5. Kuka oli Stenka Brazin? Nimeä hieman muutettu.
Kirjaili
---Raja---
6. Montako kaatoa oli Simo Häyhällä, sopiva toleranssi
Jostakin 500 on ollut puhe, mutta muistaakseni joku 320 on varmistettu
7. Itsenäisyyspäivämme on 6. joulukuuta. Miksi puolustusvoimien lippujuhla on juurikin kesäkuun neljäs päivä?
Olisiko päivä, jolloin itsenäisyyttä anottiin Venäjältä?
8. Mitta: Olet juonut minua baari-iltana noin kahdeksan kappaletta ja kaadut rähmällesi. Näet minun edessäsi, mikä mitta olen?
jalka :D
9. Barbie on Pamela Anderson. Nukke Barbiella on poikakaveri nimeltään Ken. Mikä on Kenin sukunimi?
Muistan kuulleeni, että vastaus oli joku erikoisempi nimi. Heitetään vaikka Johnson nyt kuitenkin.
10. Mitä tarkoittaa binäärikoodi 0000 0010?
vaikkapa 90

Edit. Spoileri korjattu
 
Viimeksi muokattu:

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
1. Oulusta
2. 12
3. Nuhanenä
4. isomäen jäähallista
5. Kasakkapäällikkö

6. 501
7. Mannerheimin syntymäpäivä
8. jalka
9. Lee
10. 2
 

KwutsNI

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sotahistoriaa odotellessa.
Sitähän tässä kaikki, kieli pitkällä. Kiitos tästä!
1. Mistä on kotoisin Kansan Tahto? Eli missä kaupungissa on kyseinen toimisto.
Juu en tiedä.
2. Montako kaatoa tarvitaan keilailussa 300 pisteen saavuttamiseen?
Eikös se ole 10.
3. Olet dementoinut tipattomassa tammikuussa muistisi, mutta muistat veljesi: Viisas, Jörö, Vilkas, Unelias, Lystikäs, Ujo… joten kuka olet?
Nuhanenä?
4. Mistä löydät tekstin: Seiso tässä omin jaloin, äläkä luota vieraan apuun. Sotkin hieman sanoja, mutta löydät silti pointin.
"Jälkipolvi, seiso tässä omalla pohjallasi, äläkä turvaa vieraan apuun."

Löydän sen ainakin Suomenlinnan Kustaanmiekasta.

5. Kuka oli Stenka Brazin? Nimeä hieman muutettu.
Stenka Rasin tai Razin oli kasakkapäällikkö. Ja Viktor Klimenko.
---Raja---
6. Montako kaatoa oli Simo Häyhällä, sopiva toleranssi
Luin vastikään erästä ranskalaista sotahistorian lehteä. Siitä jäi mieleen lukema 500. Toivottavasti oli oikein.

Niin joo, tuo oli pystykorvalla. Eli siihen mainittiin 200 lisää Suomi-kp:llä.
7. Itsenäisyyspäivämme on 6. joulukuuta. Miksi puolustusvoimien lippujuhla on juurikin kesäkuun neljäs päivä?
Se on isoäitini syntymäpäivä. Jotkut tosin väittävät syyksi sitä sattumaa, että kyseessä on myös CGE Mannerheimin syntymäpäivä.
8. Mitta: Olet juonut minua baari-iltana noin kahdeksan kappaletta ja kaadut rähmällesi. Näet minun edessäsi, mikä mitta olen?
Jalan voisi nähdä rähmällään, mutta tuskin juoda. Kahdeksan tuumaa ei vielä riitä jalkaan. Baari-illan jälkeen saattaa sylettää, mutta syliä ei näe rähmällään, vaikka sitä saattaisi kovastikin kaivata. Tuoppeja voisi vetää kahdeksan, ja jos Tuoppi vetää yhtä monta, hän on varmaan myös rähmällään. Joten sanotaan tuoppi.
9. Barbie on Pamela Anderson. Nukke Barbiella on poikakaveri nimeltään Ken. Mikä on Kenin sukunimi?
Luovuus meni edelliseen kysymykseen, joten en enää keksi mitään hauskaa. Valitettavasti en myöskään tiedä oikeaa vastausta...
10. Mitä tarkoittaa binäärikoodi 0000 0010?
2
Onko kolme päivää sopiva vastausajaksi? Joten 29.02.2016 klo 24.00 olisi se takaraja.
Kuuluko tämä kilpailuun? Väittäisin, että kolmen päivän vastausajalla 29.1. olisi parempi takaraja.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
1.Kotka
2. Kymmenen
3. Hajamielinen
4. Dollarin setelistä
5. Kazakkapäällikkö
---Raja---
6. 61
7. Mannerheimin syntymäpäivä, joten olisiko hänen kunniakseen.
8. Kortteli
9. Ei ole sukunimeä.
10. 2
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
1. Mistä on kotoisin Kansan Tahto? Eli missä kaupungissa on kyseinen toimisto. - Kotkassa.
2. Montako kaatoa tarvitaan keilailussa 300 pisteen saavuttamiseen? - Yksitoista.
3. Olet dementoinut tipattomassa tammikuussa muistisi, mutta muistat veljesi: Viisas, Jörö, Vilkas, Unelias, Lystikäs, Ujo… joten kuka olet? - Nuhanenä
4. Mistä löydät tekstin: Seiso tässä omin jaloin, äläkä luota vieraan apuun. Sotkin hieman sanoja, mutta löydät silti pointin. - Tuosta.
5. Kuka oli Stenka Brazin? Nimeä hieman muutettu. - Ydinfyysikko.
---Raja---
6. Montako kaatoa oli Simo Häyhällä, sopiva toleranssi - Aika monta.
7. Itsenäisyyspäivämme on 6. joulukuuta. Miksi puolustusvoimien lippujuhla on juurikin kesäkuun neljäs päivä? - Mannerherheim syntynyt.
8. Mitta: Olet juonut minua baari-iltana noin kahdeksan kappaletta ja kaadut rähmällesi. Näet minun edessäsi, mikä mitta olen? - Desi
9. Barbie on Pamela Anderson. Nukke Barbiella on poikakaveri nimeltään Ken. Mikä on Kenin sukunimi? - Hasselhoff
10. Mitä tarkoittaa binäärikoodi 0000 0010? -
 

Histo

Jäsen
1. Mistä on kotoisin Kansan Tahto? Eli missä kaupungissa on kyseinen toimisto.
- Oulusta.

2. Montako kaatoa tarvitaan keilailussa 300 pisteen saavuttamiseen?
- Kaksitoista.

3. Olet dementoinut tipattomassa tammikuussa muistisi, mutta muistat veljesi: Viisas, Jörö, Vilkas, Unelias, Lystikäs, Ujo… joten kuka olet?
- Nuhanenä.

4. Mistä löydät tekstin: Seiso tässä omin jaloin, äläkä luota vieraan apuun. Sotkin hieman sanoja, mutta löydät silti pointin.
- Googletusohjeista.

5. Kuka oli Stenka Brazin? Nimeä hieman muutettu.
- Dunno.

---Raja---
6. Montako kaatoa oli Simo Häyhällä, sopiva toleranssi
- 500.

7. Itsenäisyyspäivämme on 6. joulukuuta. Miksi puolustusvoimien lippujuhla on juurikin kesäkuun neljäs päivä?
- Mannerheimin syntymäpäivän takia. Alun perin se tosin oli valkoisten sisällissodan jälkeisen voitonparaatin muistopäivä.

8. Mitta: Olet juonut minua baari-iltana noin kahdeksan kappaletta ja kaadut rähmällesi. Näet minun edessäsi, mikä mitta olen?
-

9. Barbie on Pamela Anderson. Nukke Barbiella on poikakaveri nimeltään Ken. Mikä on Kenin sukunimi?
-

10. Mitä tarkoittaa binäärikoodi 0000 0010?
- Pitänee kerrata näitä joskus.

Onko kolme päivää sopiva vastausajaksi? Joten 29.02.2016 klo 24.00 olisi se takaraja.
Kolme, 34, kaikki käy.
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
1. Mistä on kotoisin Kansan Tahto? Eli missä kaupungissa on kyseinen toimisto.

Veikataan Kotka

2. Montako kaatoa tarvitaan keilailussa 300 pisteen saavuttamiseen?

12

3. Olet dementoinut tipattomassa tammikuussa muistisi, mutta muistat veljesi: Viisas, Jörö, Vilkas, Unelias, Lystikäs, Ujo… joten kuka olet?

Nuhanenä

---Raja---
9. Barbie on Pamela Anderson. Nukke Barbiella on poikakaveri nimeltään Ken. Mikä on Kenin sukunimi?

Sixx

10. Mitä tarkoittaa binäärikoodi 0000 0010?

2
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
1. Mistä on kotoisin Kansan Tahto? Eli missä kaupungissa on kyseinen toimisto.
Arvaan jotta Kajaani (kuulostaa korpikommunismilta)
2. Montako kaatoa tarvitaan keilailussa 300 pisteen saavuttamiseen?
Tovi siitä kun keilausta tullut harrastettua mutta räknäilin että 12
3. Olet dementoinut tipattomassa tammikuussa muistisi, mutta muistat veljesi: Viisas, Jörö, Vilkas, Unelias, Lystikäs, Ujo… joten kuka olet?
Nuhanenä
4. Mistä löydät tekstin: Seiso tässä omin jaloin, äläkä luota vieraan apuun. Sotkin hieman sanoja, mutta löydät silti pointin.
Jaa'a, raamatusta?
5. Kuka oli Stenka Brazin? Nimeä hieman muutettu.
Tsingis Kaani? (Jostain syystä tulee nimestä mieleen Frederik)
---Raja---
6. Montako kaatoa oli Simo Häyhällä, sopiva toleranssi
Epäviralliset konepistooliarviot mukaanluettuna muistaakseni n. 800 (yksittäisiä en muista, olisiko ollut n 170?)
7. Itsenäisyyspäivämme on 6. joulukuuta. Miksi puolustusvoimien lippujuhla on juurikin kesäkuun neljäs päivä?
Mannerheimin syntymäpäivä
8. Mitta: Olet juonut minua baari-iltana noin kahdeksan kappaletta ja kaadut rähmällesi. Näet minun edessäsi, mikä mitta olen?

9. Barbie on Pamela Anderson. Nukke Barbiella on poikakaveri nimeltään Ken. Mikä on Kenin sukunimi?

10. Mitä tarkoittaa binäärikoodi 0000 0010?
2
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös