Yleisömäärät, koko SM-Liiga

  • 23 401
  • 153

JPL

Jäsen
Mihin tämä ulkopuolisen tuen raja vedetään?
Onko makkaroiden ja kaljan myynti ulkopuolista tukea? Entä jos tehdäänkin hallin ulkopuolella olevassa ravintolassa? Tai jopa ravintolassa joka sijaitsee eri puolella kaupunkia? Entä miten jos Lukko käyttää RTK palveluita hallissa, mutta ei joudu maksamaan tästä normaalia hintaa? Onko se ulkopuolista tukea?

Minun mielestäni on tärkeintä että seuralla on edellytykset pelata SM-Liigaa ja tuottaa yleisölle korkealaatuista viihdettä. Minulle on aivan sama, vaikka rahat tulisivat tarrojen myynnistä ovelta ovelle.
 

Hele

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti JPL
Mihin tämä ulkopuolisen tuen raja vedetään?
Onko makkaroiden ja kaljan myynti ulkopuolista tukea? Entä jos tehdäänkin hallin ulkopuolella olevassa ravintolassa? Tai jopa ravintolassa joka sijaitsee eri puolella kaupunkia? Entä miten jos Lukko käyttää RTK palveluita hallissa, mutta ei joudu maksamaan tästä normaalia hintaa? Onko se ulkopuolista tukea?

Minun mielestäni on tärkeintä että seuralla on edellytykset pelata SM-Liigaa ja tuottaa yleisölle korkealaatuista viihdettä. Minulle on aivan sama, vaikka rahat tulisivat tarrojen myynnistä ovelta ovelle.

Makkaran myynti yms. on juuri sitä jääkiekkotoimintaa, kyllähän sen nyt järkikin sanoo. Se on eri asia jos aletaan saivartelemaan ja nussimaan pilkkua niin tästä asiastahan voidaan jauhaa vaikka kuinka kauan.

Ja kyllä, tärkeintä on se, että jengi käy hallilla ja viihtyy. Sehän tässä on koko ketjun aihekin.
 

JV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Yleisömäärät

Viestin lähetti Hele ..., mutta kysehän on jääkiekko-bisneksestä koko ketjussa, ja bisnes on huonoa. [/B]
OK, minunkin mielestäni pelkkä Jokerit HC Oy tjsp. on huonoa bisnestä, mutta kun sillä ei ole mitään merkitystä. Sen firman ei ole tarkoituskaan menestyä itsenäisenä. Halliyhtiö ottaa suoraan tuloja jotka Jypin tapauksessa menevät suoraan Jypille.

Mutta jos kerran järkikin sanoo että makkaranmyynti on jääkiekkobisnestä, niin mitäpä tästä vääntämään.

edit:typoja
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Positiivista on ollut huomata, että Satakunnan paikallispelit vetivät hallit täyteen sekä Raumalla että Porissa.

Muutenkin olen tyytyväinen, että Ässät kiinnostaa vieraspaikkakunnilla. Tappara sai kotiotteluunsa Ilvestä vastaan vain reilu 400 katsojaa enemmän kuin Ässiä vastaan. Ja Oulussa oli ainakin melkein halli täynnä Ässä-pelissä, tosin Nylanderilla oli siinä asiassa oma osuutensa.

Onkohan jollakulla tilastoa tämän kauden loppuunmyydyistä peleistä? Eli montako niitä on ja mitkä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös