On siinä omat riskinsä varsinkin jos niitä ilmaislippuja on useammin kun kerran vuodessa tarjolla. Vaikka ne joku maksaakin niin sitten tietyt ihmiset jää odottaan aina vaan että pääsee taas ilmaiseksi halliin. Tiettyyn pisteseen se toki on hyvä asia ja voidaan houkutella satunnaiskatsojia. Varsinkin jos suunta on kokoajan tämä että nostetaan hintoja, mutta samalla tuntuu "ilmaislippuja" olevan enemmän tarjolla. Se on sitten semmoinen kierre.
Onko muuten koskaan tehty mitään tutkimusta paljonko keskimäärin yksi asiakas tuhlaa hallissa rahaa per peli? mietin vaan tätä kun monesti väheksytään noita että myydään halvemmalla lippuja tai päästetään "ilmaiseksi" sisään?
Onko muuten koskaan tehty mitään tutkimusta paljonko keskimäärin yksi asiakas tuhlaa hallissa rahaa per peli? mietin vaan tätä kun monesti väheksytään noita että myydään halvemmalla lippuja tai päästetään "ilmaiseksi" sisään?