Jäävät tänne oleskeluluvalla ja pääsevät perusturvan piiriin.Mitä kielteisen päätöksen saaneille tapahtuu?
Jäävät tänne oleskeluluvalla ja pääsevät perusturvan piiriin.
Eli kun albaanit poistetaan, meille jää 30000 elättiä? Ja ens vuonna tule sama määrä? Mistä helvetistä me revitään ne miljardit 5vuoden päästä millä nää elätetään? Saati nämä muut sivuilmiöt, millä niistä selvitään?
Vertaus olisi osuvampi, jos kysymyksessä olisi moottoriajoneuvon kuljettaminen humalassa. Kiellettyä mutta silti jotkut tekevät sitä toistuvasti tai ehkä jopa kokevat oikeudekseen, vaikka tietävät sen olevan väärin.
Mitä kielteisen päätöksen saaneille tapahtuu?
Voi olla näinkin. Tosin olen taipuvainen uskomaan ettei läheskään yhtä iso osa muslimeista tunnusta naisen tasa-arvoista asemaa...
Varmaan ymmärrät, ettei vaimoa kannattanut raiskata menneinäkään vuosisatoina, kun se saattoi kostaa laittamalla myrkkyä ruokaan tai lyödä kirveellä päähän kun itse nukut.Ja tässä tullaan nimenomaan siihen, mitä hain takaa. Voiko muslimimieheltä odottaa naisen tasa-arvon tunnustamista, jos musliminaiset itse eivät ole tällaisesta tietoisia. En ole analysoinut tätä enempää, mutta minusta pelkkä sanominen, että Suomessa mies ja nainen ovat tasa-arvoisia, ei riitä. Valistus pitäisi aloittaa historiasta, eli kertoa millaisen kehityksen kautta länsimaissa tasa-arvo on toteutunut, koska ei se täälläkään aina ole ollut itseisarvo.
Kempeleessä evakuoitiin viime yönä alaikäisten turvapaikanhakijoiden asumisyksikkö tänään pidettävän mielenilmauksen vuoksi.
Alaikäisten turvapaikanhakijoiden asumisyksikkö evakuoitiin, syynä mielenilmaus
Voiko muslimimieheltä odottaa naisen tasa-arvon tunnustamista, jos musliminaiset itse eivät ole tällaisesta tietoisia.
Onneksi ei ole kovin yleinen tapa. Alaikäiset onkin juuri se joukko taas, keihin kiukku kannattaa kohdistaa.Mitä niitä nyt evakuoidaan? Eikö niille pitänyt opettaa paikallisia tapoja?
Onneksi ei ole kovin yleinen tapa. Alaikäiset onkin juuri se joukko taas, keihin kiukku kannattaa kohdistaa.
En ole nähnyt heitä,joten vaikea sanoa. Sinulla on faktaa, että näin ei ole?Sä sitten ihan oikeasti uskot heidän olevan alaikäisiä?
En ole nähnyt heitä,joten vaikea sanoa. Sinulla on faktaa, että näin ei ole?
Jep. Yhden elämäntapakusettajan perusteella on hyvä päätelmänsä tehdä.I am seventeen!
Onko mielestäsi tosiaan niin, että lasten tai nuorien tekemiseen ei saa puuttua? Jos nuori pahoinpitelee lasta, niin sinä seurasta katseella vierestä?
uuri tänään ärsytti, kun oletettavasti joku pentu oli töhrinyt seiniä. En ole koskaan moista nähnyt, mutta puuttuisin kyllä asiaan.
Millä perusteella heille oleskelulupa myönnetään?Jäävät tänne oleskeluluvalla ja pääsevät perusturvan piiriin.
Ehdottomasti. Haluaisin vain kysyä, mitä hän/he kuvittelevat saavuttavansa niillä?Muista puuttua vain sanallisesti, sillä lapsen kurittaminen on laissa kiellettyä, vaikka sillä onkin kulttuurissamme pitkät perinteet.
Millä perusteella heille oleskelulupa myönnetään?
Mitä kielteisen päätöksen saaneille tapahtuu?
Jep. Yhden elämäntapakusettajan perusteella on hyvä päätelmänsä tehdä.