Sitä minä vaan ihmettelen, kun täällä Turussa ei ole mitään ongelmia maahanmuuttajien kohdalla. Heitä ei ole täällä kuitenkaan mikään marginaalinen määrä. En minä koe pelkoa heidän vuokseen, koska ei ole tarvetta.
Juu, eihän Westendissä tai Haukilahdessakaan ole mitään ongelmaa mamuista . Kysäisepä Espoon keskuksessa tai Suvelassa samaa. Sen verran tilanteet vaihtelee, ihan riippuen väestörakenteesta. Kysäisepä Ruotsissa, Ranskassa, Hollannissa, Belgiassa, Briteissä jne maahanmuuttajien suosimilla alueilla, että miten on; onko pikkuisen meininki muuttunut viime vuosina/vuosikymmeninä. Onko nyt paremmin kuin ennen "monikulttuurisuuta". Monikulttuurisuus lainausmerkeissä siksi että tämä nykyinen monikulttuurisuus on vain nöyristelyä, selittelyä ja valhetta.
Jo toisen kerran heitän vastakyssärin tähän ketjuun: MItä jos sinä vaaleanpunakka "kristitty" menisit kyselemään muslimeilta turvapaikkaa, asuntoa ja rahaa, oman "kulttuurisi" suvaitsemisen ohessa? Kuinka kävisi?
Vaikka olisikin hienoa että kaikilla olisi asiat hyvin, kaikkialla ihmisen hyvä olla, niin tämä pallo ei reaalitodellisuudessa toimi niin, eikä tule koskaan toimimaan. Ei vaan kannata hirttäytyä sellaiseen ideologiaan, jolla ei reaalitodellisuudessa ole pienintäkään mahdollisuutta. Joillekin on selvästi tärkeintä tuntea olevansa hyviä, oikeudenmukaisia tjsp moraalisesti ja "älyllisesti" ylempiarvoisia. Se on niin tärkeää, ettei logiikalla tai realismilla ole merkitystä...
Kuten jo aiemmin tässä ketjussa mainitsin, nähdäkseni tämä monikultturismi, suvaitsevaisuus, moraalinen ylemmyys ja kaikkinainen universaalinen oikeassa oleminen + oikeutus siihen, vie perustoimeentulon ja mahdollisuudet juuri innokkaimmilta saarnamiehiltään ja -naisiltaan ensimmäiseksi. Kun sitä rahaa ei vaan ole eikä tule, niin ei ole mistä jakaa. Sellainen on tilanne nyt, näillä eväillä. Jos joku keksii, miten kaikilla on taas kiva olla, ilman että joku joutuu sijaiskärsijäksi, niin olen pelkkänä korvana.