Yleinen maahanmuutto- ja pakolaispolitiikkakeskustelu sekä lieveilmiöt

• 3 381 345
  • 29 173

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Sillä otetaan voitto länsimaalaisesta kulttuurista ja naisten oikeuksista.

No, jos näin on niin onnea vaan valitsemallaan tiellä: länsimaista valistunutta ja liberaalia sivilisaatiota on yritetty tuhota niin oikealta kuin vasemmalta ja 16-0 on turpiin vierasjoukkueille tullut. En ole siis itse sillä lailla pelokas, että rupeasin varaamaan lippuja Tulimaahan, antaa poikain yrittää!

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Suomalaisten suhtautuminen naisiin kohdistuvaan väkivaltaan ja erityisesti raiskausrikoksiin on pitkään ollut erittäin, erittäin tuomittavaa. Omalla mutulla sanoisin, että ainoastaan pedofilia-rikoksiin suhtaudutaan vieläkin negatiivisemmin.

Tämä näkyy myös suomalaisissa vankiloissa, joissa raiskaajien ja lapsiin mitä tahansa väkivaltaa kohdistaneiden asema ei ole käsittääkseni kovinkaan turvallinen ja he sijoittuvat yhteisön hierarkiassa siihen kaikkein alimpaan pohjasakkaan, mitä voi kuvitella. Voi tietysti olla, että tähän ilmiöön liittyvät Suomen vankiloiden vähälukuiset, mutta sitäkin koulutetummat vihervasemmistolaiset ateistit. No, en mene vannomaan ilman parempaa tietoa.

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
En tiedä onko sinimustaan kuplaasi päässyt tosiseikkoja Venäjän tuesta Euroopan kansallisradikaaleille liikkeille - mutta kysynpä sitten, onko?

Koitan välttää parhaani mukaan kaiken värisiä kuplia.. mutta toki tiedostan Putinin tukevan kansallismielisiä liikkeeitä. Hellyttävää vaan nähdä rasmuksen valistamassa islamofobisia #rasistipersunatsifasisti öyhöttäjiä kun samalla kuitenkin tunnut potevan melkoista ryssävihaa.. Jatka toki rasismin vastaista taisteluasi.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
No, jos näin on niin onnea vaan valitsemallaan tiellä: länsimaista valistunutta ja liberaalia sivilisaatiota on yritetty tuhota niin oikealta kuin vasemmalta ja 16-0 on turpiin vierasjoukkueille tullut. En ole siis itse sillä lailla pelokas, että rupeasin varaamaan lippuja Tulimaahan, antaa poikain yrittää!

En varsinaisesti minäkään, mutta mielestäni motiivina tuo on hyvinkin mahdollinen.

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Koitan välttää parhaani mukaan kaiken värisiä kuplia.. mutta toki tiedostan Putinin tukevan kansallismielisiä liikkeeitä. Hellyttävää vaan nähdä rasmuksen valistamassa islamofobisia #rasistipersunatsifasisti öyhöttäjiä kun samalla kuitenkin tunnut potevan melkoista ryssävihaa.. Jatka toki rasismin vastaista taisteluasi.

Siis, kai on tullut selväksi, etten erityisesti sympatisoi Rasmusta? - joskin toki inhoan rasismia vastenmielisenä antilänsimaisena aatteena. Venäläisiäkään en inhoa, mutta nykyistä gangsterihallintoaan kuitenkin. Tuosta voit halutessasi lukea toisella kotimaisella, mitä ajattelen Venäjästä ja sen lähihistoriasta (kirjoitettu pronssipatsas-kriisin aikaan):

Botanist on Alp: Stalin's willing executioners - Pro Estonia

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Rasmuksen kommentoinnin valtavirtana on tietty yhden aatteen tirkistysaukko, johon yhdistyy omaan makuuni liikaa liberaalia syyllisyydentuntoa ja kulttuurirelativismia. Liikaa ymmärrystä "toiseutta" kohtaan. Mutta silti sen keskustelu on pääosin maltillista ja rationaalista ja sinne hyvin mahtuu myös vähemmän relativistisia ja syyllisyydentuntoisia liberaaleja mielipiteitä. En mitenkään tunnista sitä Homman toiseksi "ääripääksi": se mikään ääripää ole vaikka joukossa tietysti onkin hörhöjä (ja olen ymmärtänyt että se kuuluisin ja eniten MV:n esille tuoma hörhö saattaa omata ihan diagnoosinkin). Mutta en juurikaan ajattele politiikasta ja yhteiskunnasta samoin tavoin kuin Rasmuksen valtavirta - kuten en maahanmuuttopolitiikastakaan. Outoa että minua pidettäisiin rasmuslaisena - kas kun ei hommalaisena!

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Outoa että minua pidettäisiin rasmuslaisena - kas kun ei hommalaisena!

Ei kai tuo nyt niin outoa olisi. Minäkin liityin rasmuslaisten kirjavaan joukkon jo aika päiviä sitten.

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Ei kai tuo nyt niin outoa olisi. Minäkin liityin rasmuslaisten kirjavaan joukkon jo aika päiviä sitten.

Joo, no siis siinä mielessä minäkin tosiaan olen kumpaakin - olen melko ahkerakin kirjoittaja Hommassa, mutta Rasmuksessa on jäänyt sanottava vähiin.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Joo, no siis siinä mielessä minäkin tosiaan olen kumpaakin - olen melko ahkerakin kirjoittaja Hommassa...

Tämä tuli minulle yllätyksenä, kun en Hommaa edes jaksa lukea. Miten sulla on siellä mennyt, luulisi olevan aika yksipuolista keskustelua...

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo, no siis siinä mielessä minäkin tosiaan olen kumpaakin - olen melko ahkerakin kirjoittaja Hommassa, mutta Rasmuksessa on jäänyt sanottava vähiin.

Sinäkin olet kumpaakin? Parempi korjata heti. Minä en ole hommalainen, vaan ainoastaan rasmuslainen.

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Rasmuksen kommentoinnin valtavirtana on tietty yhden aatteen tirkistysaukko, johon yhdistyy omaan makuuni liikaa liberaalia syyllisyydentuntoa ja kulttuurirelativismia. Liikaa ymmärrystä "toiseutta" kohtaan. Mutta silti sen keskustelu on pääosin maltillista ja rationaalista ja sinne hyvin mahtuu myös vähemmän relativistisia ja syyllisyydentuntoisia liberaaleja mielipiteitä. En mitenkään tunnista sitä Homman toiseksi "ääripääksi": se mikään ääripää ole vaikka joukossa tietysti onkin hörhöjä (ja olen ymmärtänyt että se kuuluisin ja eniten MV:n esille tuoma hörhö saattaa omata ihan diagnoosinkin). Mutta en juurikaan ajattele politiikasta ja yhteiskunnasta samoin tavoin kuin Rasmuksen valtavirta - kuten en maahanmuuttopolitiikastakaan. Outoa että minua pidettäisiin rasmuslaisena - kas kun ei hommalaisena!

Minusta ne näyttää juurikin ääripäiltä. Molemmat vihaa, halveksii, nimittelee ja ilkkuu vähänkin kaikkea mikä ei sovi omaan kuplaan. Toki mukana on myös hyviäkin mielipiteitä joissa on tolkkua ja ihmisiä jotka varmasti on vilpittömästi parantamassa julmaa maailmaa.

Hommasta en tiedä kun en ole koskaan käyny. Toki voin varsin hyvin arvata mitä tekstiä kriittisimmät tuottaa..

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä tuli minulle yllätyksenä, kun en Hommaa edes jaksa lukea. Miten sulla on siellä mennyt, luulisi olevan aika yksipuolista keskustelua...
Kyllä hommaforumillakin on ihan hyvää keskustelua. Sitä kuonaa on vaan seassa sen verran, että en itse jaksa siellä käydä kuin satunnaisesti. Ihan vain esimerkin antaakseni, siellä on mm pitkä ketju, jossa muslimi vastailee kyselijöille islamista ja sen sellaisesta. Homman öyhöttäjät on vielä tyhmempiä ja rasittavampia kuin jatkiksen mamuketjujen öyhöttäjät ja niitä on enemmän, mutta on siellä ihan asiakirjoittajakin.

Eihän tuo Rasmus ole millään mittapuulla verrattavissa öyhöttäjhien palstoihin. Esim noissa facebookin "rajat kiinni" ryhmistä esim löytyy niin oksettavaa tavaraa, että jos niitä tänne lainaisi, niin pelikieltoa napsahtaisi välittömästi. Hommakin on kokonaisuutena selkeästi rasmusta urpompi paikka.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika iso juttu tullut muuten tuosta eilen paljastuneesta skandaalista Ruotsissa, että poliisi on jättänyt kertomatta nuoriin tyttöihin kohdistuneesta seksuaalisesta häirinnästä politikoinnin takia ("emme halunneet lisätä SD:n kannatusta"...).

Isojen ruotsalaislehtien palstoilla kyse on etusivun uutisesta ja pääministerikin on jo ehtinyt julkaista lausunnon, jonka mukaan tapahtumien kulku pitää selvittää.

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Aika iso juttu tullut muuten tuosta eilen paljastuneesta skandaalista Ruotsissa, että poliisi on jättänyt kertomatta nuoriin tyttöihin kohdistuneesta seksuaalisesta häirinnästä politikoinnin takia ("emme halunneet lisätä SD:n kannatusta"...).

Isojen ruotsalaislehtien palstoilla kyse on etusivun uutisesta ja pääministerikin on jo ehtinyt julkaista lausunnon, jonka mukaan tapahtumien kulku pitää selvittää.

Varmasti tuolla ollaan nyt melkoisessa paniikissa. Kysymys kuuluukin miten paljon tuolta tulee paljastumaan turvapaikanhakijoiden rikoksia ja miten laajaa peittely on. Ruotsidemokraateille tilanne on kuitenkin kuin lottovoitto.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Yhä uusia tietoja naisten ahdistelusta Saksassa: 500 miestä tunkeutui diskoon - Ulkomaat - Verkkouutiset

Saksasta taas lisää uutisia jossa 500 ulkomaalaista tunkeutui diskoon ja ahdisteli naisia..

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet

Ihan hyvin menee, liityin vuoden 2011 vaalien jälkeen kun silloin mielestäni maahanmuuttokriittisyydestä tuli oikeasti merkittävä ilmiö - en mihinkään jankkaukseen osallistu vaan teen enemmän sissi-iskuja selustoihin ja sivustoihin ja esim. euron ja tämän viime syksyn turvapaikka-kriisin suhteen en ole niinkään kaukana sikäläisistä maltillisista. Olen eräiden kanssa käynyt hyvin mielenkiintoista yv-keskusteluakin. Toki yritän myös välttää ne oksettavimmat ketjut. Vain yksi banni on tullut, kun käytin sanaa "neekeri". Enemmän on tullut banneja JA:ssa, mistähän tuokin johtunee.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue

jalperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa,sympatiat Itä-Kaakkois-Suomi-Turku akselille
Tätä ei taida olla täällä, pienet leikit vaan pojilla:

http://www.helsinginuutiset.fi/arti...lusta-kyse-voi-olla-rajusta-taharrush-pelista (Linkki Helsingin uutisten uutiseen poliisin arveluista mistä joukkoahdisteluissa on mahdollisesti kyse)

EDIT: Ympätääs tähän viestiin päivän RASMUS, kävin tuota keskustelua itekkin aiemmin aamupäiväst lukemassa, tää linkki on muro-foorumille, vähän huvittavia piirteitä tuossa keskustelussa:
http://murobbs.muropaketti.com/threads/kulttuurin-rikastuminen.492893/page-5565#post-1716667893

Ja tästä linkki itse RASMUKSEN keskusteluun facebookiin:
https://www.facebook.com/groups/114311111913455/permalink/1079177522093471/

Viimeksi muokattu:

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Kiinalaisetkin vittuilee ilmeisest Sipilälle, hienot animaatiokohtaukset tässä videossa:
https://www.youtube.com/watch?v=IqEHEsF0ib0 (Linkki Youtubeen)

Vaikka en mitään ymmärtäny puheesta, niin video ei jättäny mitään epäselvää. Kova poika Fahad on punttia nostamaan..

Tätä ei taida olla täällä, pienet leikit vaan pojilla:

http://www.helsinginuutiset.fi/arti...lusta-kyse-voi-olla-rajusta-taharrush-pelista (Linkki Helsingin uutisten uutiseen poliisin arveluista mistä joukkoahdisteluissa on mahdollisesti kyse)

Tässä jutussa on monta viikonlopun aikana #rasistinatsifasisti leimattua... Josta Markko vähän näpäyttää.

– Olisi melko epä-älyllistä väittää, ettei vuosikausia poliisin töitä tehnyt Koskimäki ymmärtäisi, että naisia on ahdisteltu seksuaalisesti jo iät ja ajat. Kuitenkin moni taho tarttui tähän kiinni ja irvaili asian suhteen pitkin somea. Mielestäni se oli MV-lehden tasoista väärinymmärtämistä, napauttaa Forss.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Paljon on tullut kaikenlaisia uutisia koskien maahanmuuttoa ja kulttuurin rikastumista... Rasmuslandiassa vallitsee tosin päivän uutisannista melkoinen hiljaisuus.

jalperin linkaaman älyllisen keskustelun helmi...

"Olen miettinyt sitä, että miten maahanmuuttajille voidaan opettaa mikä on oikein ja väärin, kun kaupungilla pyöriessään näkevät esimerkkejä kantasuomalaisten väärin tekemisistä ja varmasti ajattelevat että se on ok, jos se on suomalaisillekin ok."

(Boldaus oma)

Viimeksi muokattu:

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotenkin kuvaavaa tälle jatkiksen mamukeskustelulle on se, jos öyhöttäjät kaipaa jotain idioottisuvakkikirjoituksia, niin siihen tarvitaan lainauksia rasmuksesta tai kirjoittelia -trollia. Suvakeilla ei vastaavaa ongelmaa ole. Öyhöttäjät kirjoittelee tänne vastaavia ja vielä pahempiakin ihan oma-alotteisesti. Eipä tarvitse vaivautua hommafoorumille, että saa jonkun idioottiöyhöttäjäkirjoituksen luettua.

Jeffrey

Jäsen
Jotenkin kuvaavaa tälle jatkiksen mamukeskustelulle on se, jos öyhöttäjät kaipaa jotain idioottisuvakkikirjoituksia, niin siihen tarvitaan lainauksia rasmuksesta tai kirjoittelia -trollia. Suvakeilla ei vastaavaa ongelmaa ole. Öyhöttäjät kirjoittelee tänne vastaavia ja vielä pahempiakin ihan oma-alotteisesti. Eipä tarvitse vaivautua hommafoorumille, että saa jonkun idioottiöyhöttäjäkirjoituksen luettua.

Noh noh, onhan täälläkin ihan samalla tavalla heitelty ilmoille raiskattujen omaa vikaa, kuunatseja, false flageja ja ties mitä salaliittoja.

Onneksi nämä jutut ja kirjoittajat ovat kuitenkin hiljentyneet viimeaikoina. Syytä tälle sopii vain arvailla, liekkö jatkoajan suvakisto availlut omia silmiään syksyn ja talven aikana? Noh, pakkohan se on kun ne täälläkin huudellut tiedot ovatkin osoittautuneet faktoiksi, eikä rasistien olkiukoiksi tjsp.

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onneksi nämä jutut ja kirjoittajat ovat kuitenkin hiljentyneet viimeaikoina. Syytä tälle sopii vain arvailla, liekkö jatkoajan suvakisto availlut omia silmiään syksyn ja talven aikana? Noh, pakkohan se on kun ne täälläkin huudellut tiedot ovatkin osoittautuneet faktoiksi, eikä rasistien olkiukoiksi tjsp.
Kiitos, kun vaivauduit osoittamaan esittämäni väitteen todeksi.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo

Jeffrey

Jäsen
Kiitos, kun vaivauduit osoittamaan esittämäni väitteen todeksi.

Just näin... Samalla sinä voisit esittää faktoja oman väitteesi todeksi siitä, että täällä ei ole esiintynyt suvakiston esittämiä typeriä kommentteja.

Ilmeisesti itse sä et siihen kykene? Itse tulen istumaan nyt illalla monta tuntia junassa, ja jos mulla ei muuta tekemistä ole, niin mielelläni kaivan sulle niitä vanhoja viestejä tästä ja siitä toisesta ketjusta. Todista nyt kuitenkin mielellään itse oma väitteesi, niin minun ei tarvitse enää omaani, vaan voin myöntää olleeni väärässä. Sinä sitä tuskin tekisit, vaikka mitä todisteita esittäisi. Kunnon suvakin tapaan sinä olet kaivanut oman poterosi ja laittanut kädet korville.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy