Yleinen maahanmuutto- ja pakolaispolitiikkakeskustelu sekä lieveilmiöt

  • 3 274 520
  • 28 700

Mostal0

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Miten määritellään tuo yksittäisen ihmisen hyvinvoinnin parantamisen negatiivinen vaikutus? Jartsan verorahoista menee vuodessa euro enemmän? Turha horista mistään raiskaus- tai väkivaltauhasta, ei se ole mikään niiden geneettinen erityispiirre eikä ne tykkää väkivallasta sen enempää kun tavallinen suomalainenkaan. Kyllä, liian usein raiskaaja ja rikollinen on ulkomaalainen. Ratkeaako se öyhöttämällä ja tuomitsemalla?

ps. Ja pliis, voisko kaikki unohtaa ton termin suvakki? Se on oikeasti aivan uskomattoman vajaata.
 

änähaim

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä, liian usein raiskaaja ja rikollinen on ulkomaalainen. Ratkeaako se öyhöttämällä ja tuomitsemalla?

ps. Ja pliis, voisko kaikki unohtaa ton termin suvakki? Se on oikeasti aivan uskomattoman vajaata.
Hei pliis voisitko käyttää hieman enemmän öyhöttäjä sanaa, se on niin uskomattoman hieno termi.

Hyssytellään ja peitellään vaan, seurauksena suomen oma rotherdam -case.
 

Mostal0

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hei pliis voisitko käyttää hieman enemmän öyhöttäjä sanaa, se on niin uskomattoman hieno termi.

Hyssytellään ja peitellään vaan, seurauksena suomen oma rotherdam -case.

Uh, olen maininnut sen tässä ketjussa korkeintaan kahdesti. Minä puolestani olen suvakki useamman nimimerkin mukaan. Kertokaas nyt sitten minkälainen ihminen on suvakki? Miten suvakki ajattelee? Ovatko kaikki ihmiset, jotka eivät vihaa puolta maailman ihmisistä, suvakkeja? Vai ovatko vain ne jotka eivät näe maahanmuuttoa maailmanloppuna suvakkeja? Vai ne jotka jopa toimivat aktiivisesti kototuttaakseen maahantulijoita?
 

Beergenheim20

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Jokerit, OJ
Miten määritellään tuo yksittäisen ihmisen hyvinvoinnin parantamisen negatiivinen vaikutus? Jartsan verorahoista menee vuodessa euro enemmän? Turha horista mistään raiskaus- tai väkivaltauhasta, ei se ole mikään niiden geneettinen erityispiirre eikä ne tykkää väkivallasta sen enempää kun tavallinen suomalainenkaan. Kyllä, liian usein raiskaaja ja rikollinen on ulkomaalainen. Ratkeaako se öyhöttämällä ja tuomitsemalla?

ps. Ja pliis, voisko kaikki unohtaa ton termin suvakki? Se on oikeasti aivan uskomattoman vajaata.
Ei geneettinen erityispiirre, vaan ominaista islaminuskoisille.
 

Pompino

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miten määritellään tuo yksittäisen ihmisen hyvinvoinnin parantamisen negatiivinen vaikutus? Jartsan verorahoista menee vuodessa euro enemmän? Turha horista mistään raiskaus- tai väkivaltauhasta, ei se ole mikään niiden geneettinen erityispiirre eikä ne tykkää väkivallasta sen enempää kun tavallinen suomalainenkaan. Kyllä, liian usein raiskaaja ja rikollinen on ulkomaalainen. Ratkeaako se öyhöttämällä ja tuomitsemalla?

ps. Ja pliis, voisko kaikki unohtaa ton termin suvakki? Se on oikeasti aivan uskomattoman vajaata.

Näin elämäm koululaisena öyhöttäjänä joka on syäny paljo musti- ja puolukoita haluaisin nähdä laskelmat tuohon Jartsan lisäeuroon.
Jaa, niin vajakki myös olen, kun yksi vitun fiksu suvakki sellaisenkin termin keksi, tirsk!
Tällekin vuodelle on puhuttu kymmenistä lisätarvemiljoonista ja tuleville sadoista miljoonista.
Se hyvä puoli tietysti tuossa on, että tuo joudutaan suurimmaksi osaksi kattamaan velkarahalla, joten Jartsan osuus voi jäädä pieneksi ja maksu lankeaa tulevaisuudessa enemmistönä oleville Muhammedeille.
Mutta onhan tietysti niinkin, että #unelmalle ei saa asettaa hintaa!

Ei varmaankaan geneettinen erityispiirre, enemminkin kulttuurillinen.
 

Mostal0

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ja sitten niitä perusteluja tuohon islamin väkivaltaisuuteen. Ja ei siis mitään ääri-islamistien terroritekoja vaan ihan rationaalisia esimerkkejä siitä, että arkipäivän muslimit ovat väkivaltaisempia kuin muiden uskontojen edustajat. Vaikka jopa omia kokemuksia. Kyllä niitä varmasti riittää, mutta en vain jaksa millään uskoa että se olisi islamin syy. Samaa paskaa kuin kaikki muutkin uskonnot eikä sen edustajat ole sen pahempia. On vain mediaseksikästä vaahdota terroriteoista, fundamentalistisekopäitä löytyy kaikista porukoista enemmän kuin omiksi tarpeiksi.

Ja Jarstan euro-jutun kärjistin. Pointti oli siis se, että me eletään täällä yltäkylläisyyden keskellä ja vikistään jostain muutamista euroista. Itselleni olisi henkilökohtaisesti ihan se ja sama vaikka palkoistani ja tuistani otettaisiin vuositasolla jopa kymppejä pois, vaikka jopa lähemäs satanen. Mitä väliä? Kai sitten olen suvakki, mutta jos minulta kysyttäisiin että annatko vuodessa satasen että joku toinen jostain pommien keskeltä saa elää ihmisarvoista elämää täällä, en epäröisi hetkeäkään. Kai sitten olen vihervassarisuvakki. Nyt siellä jo joku huutelee "no mene antamaan se satanen sinne vokkeihin!!1" En mene, mutta jos minulta vietäisiin vajaa kymppi kuussa, ei tuntuisi juuri missään. Rahaa joko on tai sitä ei ole. Ymmärrän toki, että esimerkiksi perheellisillä on tähänkin asiaan eri näkökulma. Raha nyt on kuitenkin vain väline, eikä siitä pitäisi kenenkään ottaa liikaa stressiä. Sillä ei saa kuin stressiä ja itsensa ennenaikaiseen hautaan.

Ja maailman- ja valtiontaloudet on niin perverssejä keksintöjä, etten usko ainakaan kenenkään tähän ketjuun kirjoittavan olevan siitä millään tavalla perillä, mukaanlukien itseni. Esimerkiksi velkaantuminen kuulostaa ikävältä, mutta Saatavakello

Vaatteet valeltu bensalla, check.
 

Carlos

Jäsen
Ja sitten niitä perusteluja tuohon islamin väkivaltaisuuteen. Ja ei siis mitään ääri-islamistien terroritekoja vaan ihan rationaalisia esimerkkejä siitä, että arkipäivän muslimit ovat väkivaltaisempia kuin muiden uskontojen edustajat. Vaikka jopa omia kokemuksia. Kyllä niitä varmasti riittää, mutta en vain jaksa millään uskoa että se olisi islamin syy. Samaa paskaa kuin kaikki muutkin uskonnot eikä sen edustajat ole sen pahempia. On vain mediaseksikästä vaahdota terroriteoista, fundamentalistisekopäitä löytyy kaikista porukoista enemmän kuin omiksi tarpeiksi.

Tässä on juuri tämä ongelma mikä itseäni ainakin ottaa nuppiin näissä nk. suvakeissa. Se että kuvitellaan jokaisen maailman olennon olevan täysin samanlainen hyväntahtoinen ja söpö ihmispolo kuin omassakin kulttuurissa ollaan, ja sitten haukutaan kaikkia jotain asioista tietäviä ties miksi mörkökammoisiksi.

Tarkennuksena sinulle Mostal0, kyllä, juuri islam on se syy miksi sielläpäin maailmaa mm. päiden irtileikkaaminen on niin yleistä puuhaa. Islamin uskossa olennaiset pointit on about;

- On olemassa vain yksi kaikkivaltias, ja siihen uskominen ei ole kenenkään henkilökohtainen valintakysymys. Uskonnonvapautta siis ei ole eikä sitä suvaita. Tässä on heti yksi iso ero moneen muuhun uskontoon.

- Vääräuskoisten ihmisten tappaminen on kunnia-asia, ja jokaisen velvollisuus. Voit kuvitella itse miltä tuntuisi tappaa "vääriä" ihmisiä, jos olisi vakuuttunut että on olemassa jumala joka rakastaa sinua siksi että teet niin. Hieno homma. Jopa aika pienellä psyykkaamisella tämän tunteen voi kuvitella, ja sittenhän se tosiaan ei tuntuisi enää yhtään pahalta. Jos vähän epäilyttää niin porukalla huutamalla jotain uskontoon liittyvää iskulausetta saadaan se paha olo äkkiä karistettua.

- Ilkeä tai huonosti käyttäytyvä vaimo pitää miehen laittaa kuriin huutamalla, lyömällä, ja välttämällä vuoteessa. Uskoton vaimo pitää lukita taloonsa ja odottaa että jumala päättää mitä hänelle käy. Edelleen näin miehenä ihan mahtava fiilis, mähän olen hitto soikoon tässä herran asialla kun hakkaan naistani, cool! Jumala rakastaa minua kun pidän yllä kuria ja järjestystä. Olen hyvä muslimi!

Ja juuri näistä syistä islam ei voi koskaan olla hallitsevana elementtinä missään onnellisessa yhteisössä. Koska sen keskeinen teema on hajota ja hallitse.

Henk. koht. en voi sietää sitä että ihmiset tekevät isojakin päätöksiä tietämättä itse asiasta juuri mitään. Tottakai minäkin haluan uskoa että kaikki ihmiset maailmassa ovat pohjimmiltaan hyviä, mutta käytännössä se ei vaan ole niin, ei vaikka se olisi kuinka kivaa tahansa.

Ja vielä yksi pointti näistä maailmanparantajista, että ne "muutamat kympit" ei varmaan häiritse, meillä on varaa mistä maksaa. Mutta siinä samalla kenellekään ei tule mieleen että meillä ei ole varaa edes nykyiseen elintasoon, eikä ole ollut pitkään aikaan. Ennemmin tai myöhemmin tämä oikeasti loppuu, ja sitten ihmetellään oikeasti että mistäs sitä rahaa taas saikaan haettua?
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Ja sitten niitä perusteluja tuohon islamin väkivaltaisuuteen. Ja ei siis mitään ääri-islamistien terroritekoja vaan ihan rationaalisia esimerkkejä siitä, että arkipäivän muslimit ovat väkivaltaisempia kuin muiden uskontojen edustajat. Vaikka jopa omia kokemuksia. Kyllä niitä varmasti riittää, mutta en vain jaksa millään uskoa että se olisi islamin syy. Samaa paskaa kuin kaikki muutkin uskonnot eikä sen edustajat ole sen pahempia. On vain mediaseksikästä vaahdota terroriteoista, fundamentalistisekopäitä löytyy kaikista porukoista enemmän kuin omiksi tarpeiksi.

Tämä nyt ei varsinaisesti tähän ketjuun kuulu, mutta vastaan silti. Minulla ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta olen varma siitä, että muslimit ovat perheensisäisesti väkivaltaisempia kuin kristityt. Tämä ei kuitenkaan perustu niinkään uskontoon, vaan sukupolviin. Joskus Suomessakin elettiin yhteiskunnassa, jossa miehen ja isän sana oli laki, vaimoa alistettiin ja lapset kuritettiin tottelevaisiksi. Eikö viime aikoina ole julkaistu kirjoja, jotka kertovat lestadiolaisnaisten elämästä alistetussa yhteisössä. Minusta kysymys ei tuossakaan ole uskonnosta, vaan uskonnon hyväksi käyttämistä vanhoollisessa kulttuurissa.

Minä pelkään, että Suomeen asettuneita muslimeja aletaan normaalisti pitää toisen luokan kansalaisina, joiden ongelmiin ei ulkopuolisten pidä puuttua. Aika kauan meni ennen kuin lestadiolaisyhteisöjen lasten hyväksikäyttötapauksiin puututtiin, vaikka se oli pitkään julkinen salaisuus.
 

12961

Jäsen
Ja Jarstan euro-jutun kärjistin. Pointti oli siis se, että me eletään täällä yltäkylläisyyden keskellä ja vikistään jostain muutamista euroista. Itselleni olisi henkilökohtaisesti ihan se ja sama vaikka palkoistani ja tuistani otettaisiin vuositasolla jopa kymppejä pois, vaikka jopa lähemäs satanen. Mitä väliä? Kai sitten olen suvakki, mutta jos minulta kysyttäisiin että annatko vuodessa satasen että joku toinen jostain pommien keskeltä saa elää ihmisarvoista elämää täällä, en epäröisi hetkeäkään. Kai sitten olen vihervassarisuvakki. Nyt siellä jo joku huutelee "no mene antamaan se satanen sinne vokkeihin!!1" En mene, mutta jos minulta vietäisiin vajaa kymppi kuussa, ei tuntuisi juuri missään. Rahaa joko on tai sitä ei ole. Ymmärrän toki, että esimerkiksi perheellisillä on tähänkin asiaan eri näkökulma. Raha nyt on kuitenkin vain väline, eikä siitä pitäisi kenenkään ottaa liikaa stressiä. Sillä ei saa kuin stressiä ja itsensa ennenaikaiseen hautaan.

Tässähän olikin varsin voimakasta empatiaa huokuva kirjoitus. Me suhtaudumme rahaan eri tavalla. Ei omaisuudella haudassa mitään tee, mutta ainakin vuosikymmenen-parin päähän on mukava varautua. Varaan ylimääräiset mieluummin itselleni kuin annan ne muille. Olen tässä suhteessa selkä suorana ja pää pystyssä varsin itsekäs.

Toimin yrittäjänä ja elämiseen liittyvien, varmaan keskivertoa jonkin verran suurempien, mutta tuloihin nähden varsin maltillisten kulujen jälkeen jää säästöön useita kymmeniä tuhansia euroja vuodessa. Siitä huolimatta ei tee lainkaan pahaa sanoa, että jos valinta olisi minun, en auttaisi tällä hetkellä maahan tulevia ihmisiä eurollakaan. Valitettavasti sekä yrityksieni että oman verotukseni kautta käynnissä olevaan farssiin käytetään kymppejä tai satasia suurempi kasa veroeuroja, joka kiukuttaa niin maan perkeleesti, siitä huolimatta ettei elintaso siitä vaarannu.

Kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia. Terve epäluulo on varsin normaalia ja suotavaa. Iso kulttuuriero aiheuttaa väistämättä arvopohjaisia yhteentörmäyksiä, enkä olisi lainkaan luottavainen siihen, että muslimi taipuu eurooppalaisiin, liberaaleihin elämänarvoihin, varsinkaan kun saapuvat/potentiaalisesti liikkuvat ihmismassat ovat niin suuria että niistä voi muodostaa oman, sopeutumattoman yhteisön. Kymmenissä tuhansissa muslimeissa on jo potentiaalia hajota keskenään tappeleviin sunni- ja shiayhteisöihin.

Tunnen Irakin kristittyjä, jotka saapuivat Suomeen ensimmäisen persianlahden sodan aikana. Tuntemani ihmiset ovat suomalaistuneet, mutta valittavat siitä, että suurin osa yhteisöstä on konservatiiveja, jotka pitävät kynsin hampain kulttuuristaan kiinni. Nuoriso haluaa elää ympäristön mukaan, mutta vanhemmat eivät anna. Olisiko kristityn yhteisön kulttuuri kuitenkin lähempänä omaamme kuin islaminuskoisten? Kotoutuminen ei vaikuta heilläkään onnistuvan edes toisessa polvessa kuin murto-osan kohdalla!

Minä en unelmoi monikulttuurisesta yhteiskunnasta vaan taloudellisesta riippumattomuudesta ja totaalisesta velattomuudesta. Siitä, että muutaman vuoden päästä nelikymppisenä voin heittäytyä kohtuullisen hyvällä elintasolla pesämunan tuottamien, juoksevien sijoitustuottojen varaan, nauttia runsaasta vapaa-ajasta perheeni kanssa ja nähdä mahdollisimman läheltä lasteni kasvavan. Unelmoin siitä, että pääsen irti oravanpyörästä ja samalla pysyn pois yhteiskunnan harteilta. Arvostan myös riippumattomuutta velkakirjoista ja pankeista.

Harmittaa vietävästi, jos unelma pitää toteuttaa Suomen (tai jopa Euroopan) ulkopuolella.
 
Viimeksi muokattu:

Mostal0

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tämä nyt ei varsinaisesti tähän ketjuun kuulu, mutta vastaan silti. Minulla ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta olen varma siitä, että muslimit ovat perheensisäisesti väkivaltaisempia kuin kristityt. Tämä ei kuitenkaan perustu niinkään uskontoon, vaan sukupolviin. Joskus Suomessakin elettiin yhteiskunnassa, jossa miehen ja isän sana oli laki, vaimoa alistettiin ja lapset kuritettiin tottelevaisiksi. Eikö viime aikoina ole julkaistu kirjoja, jotka kertovat lestadiolaisnaisten elämästä alistetussa yhteisössä. Minusta kysymys ei tuossakaan ole uskonnosta, vaan uskonnon hyväksi käyttämistä vanhoollisessa kulttuurissa.

Minä pelkään, että Suomeen asettuneita muslimeja aletaan normaalisti pitää toisen luokan kansalaisina, joiden ongelmiin ei ulkopuolisten pidä puuttua. Aika kauan meni ennen kuin lestadiolaisyhteisöjen lasten hyväksikäyttötapauksiin puututtiin, vaikka se oli pitkään julkinen salaisuus.

Vahva sama. Se ei ole sen uskonnon tai Allahiin uskovien syy vaan omia etujaan ajavien uskonnollisten johtajien. Ja kehittymättömissä maissa on helpompi saada ihmisiä puolelleen propagandan keinoin.

- On olemassa vain yksi kaikkivaltias, ja siihen uskominen ei ole kenenkään henkilökohtainen valintakysymys. Uskonnonvapautta siis ei ole eikä sitä suvaita. Tässä on heti yksi iso ero moneen muuhun uskontoon.

Ei eroa kristinuskosta mitenkään. Puhumme kuitenkin nyt fundamentalistisesta islamista, emme arkipäiväisestä (vaikka yritinkin, mutta niin vain demonisoidaan taas ja otetaan ääriesimerkit käyttöön)

- Vääräuskoisten ihmisten tappaminen on kunnia-asia, ja jokaisen velvollisuus. Voit kuvitella itse miltä tuntuisi tappaa "vääriä" ihmisiä, jos olisi vakuuttunut että on olemassa jumala joka rakastaa sinua siksi että teet niin. Hieno homma. Jopa aika pienellä psyykkaamisella tämän tunteen voi kuvitella, ja sittenhän se tosiaan ei tuntuisi enää yhtään pahalta. Jos vähän epäilyttää niin porukalla huutamalla jotain uskontoon liittyvää iskulausetta saadaan se paha olo äkkiä karistettua.

Koraani ei kehota aloittamaan väkivaltaa, vaan taistelemaan niitä vastaan jotka taistelevat teitä vastaan. Lähteenä Suomessa asuva imaami.

- Ilkeä tai huonosti käyttäytyvä vaimo pitää miehen laittaa kuriin huutamalla, lyömällä, ja välttämällä vuoteessa. Uskoton vaimo pitää lukita taloonsa ja odottaa että jumala päättää mitä hänelle käy. Edelleen näin miehenä ihan mahtava fiilis, mähän olen hitto soikoon tässä herran asialla kun hakkaan naistani, cool! Jumala rakastaa minua kun pidän yllä kuria ja järjestystä. Olen hyvä muslimi!

Kuten Radiopää sanoi, ei siitä ole kauaa kun täällä oli täysin sama meininki. Eikä se ole vieläkään täysin kadonnut, lestadiolaiset sanoo moi.

Ja kun olet kerran moinen islamin asiantuntija, niin haluaisin noille väitteillesi lähteet, vaikka ihan koraanin kohdat missä noin sanotaan.
 

Carlos

Jäsen
Kotoutuminen ei vaikuta heilläkään onnistuvan edes toisessa polvessa kuin murto-osan kohdalla!

Juu, ei onnistu, tästä esimerkkinä Saksan miljoonat turkkilais-siirtolaiset, jotka edelleen elävät täysin omissa kaupunginosissaan, omissa kuvioissaan, ja kulttuurissaan. Toinen sukupolvi ihan alun perin töihin tulleita on menossa - integraatiota ei tapahdu. Tämän on Merkelkin myöntänyt.

Tämä nykyinen invaasio ei taatusti tule päättymään edes niin hyvin.
 

Carlos

Jäsen
Ja kun olet kerran moinen islamin asiantuntija, niin haluaisin noille väitteillesi lähteet, vaikka ihan koraanin kohdat missä noin sanotaan.

Netistä löytyy ihan helposti koraanin lyhyt oppimäärä, olen itse saanut kaivettua ja sieltä asioita oppinut, varmaan onnistuu sinultakin.

Nimenomaan se iso ero islamin kanssa on että siellä tosiaan uskonnollisissa teksteissä hyvin yksioikoisesti käsketään tekemään mm. ym. pahoja asioita. Kristinuskossa samanlaista oppia ei ole - ei sillä etteikö sitäkin olisi aikanaan levitetty miekalla.
 

Mostal0

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Yleensä todistustaakka on väitteen esittäjällä.

31:23. ”Mutta jos joku on valinnut epäuskon, älä anna hänen epäuskonsa sinua murehduttaa. Meidän luoksemme heidän on palattava, ja silloin Me ilmituomme heille heidän tekonsa. Totisesti, Jumala tietää tarkoin, mitä sydämiin on kätketty.” Tuollaisen löysin nopealla googlauksella. Ei ihan kuulosta sun mainitsemalta "vääräuskoisten tappaminen on kunnia-asia". En kylläkään perehtynyt aiheeseen tarkemmin, yksi esimerkki vain.

EDIT: 42:48. ”Mutta jos he (epäuskoiset) kääntyvät pois, niin Me emme ole lähettänyt sinua heidän valvojakseen; sinun tehtäväsi on vain julistaa ilmoitusta. Ja totisesti, kun annamme ihmisen kokea armoamme, hän iloitsee siitä, mutta jos häntä kättensä töiden tähden kohtaa jokin onnettomuus, tulee hänestä kiittämätön.” (Mekan suurain keskiryhmästä)

43:89. ”Käänny siis pois heistä (epäuskoisista) ja sano: »Rauha», sillä pian he saavat osansa.” (Mekan suurain keskiryhmästä)


Koraani: Koraanin lyhyt oppimäärä (oikea tie)
 

Pompino

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ja Jarstan euro-jutun kärjistin. Pointti oli siis se, että me eletään täällä yltäkylläisyyden keskellä ja vikistään jostain muutamista euroista. Itselleni olisi henkilökohtaisesti ihan se ja sama vaikka palkoistani ja tuistani otettaisiin vuositasolla jopa kymppejä pois, vaikka jopa lähemäs satanen. Mitä väliä? Kai sitten olen suvakki, mutta jos minulta kysyttäisiin että annatko vuodessa satasen että joku toinen jostain pommien keskeltä saa elää ihmisarvoista elämää täällä, en epäröisi hetkeäkään. Kai sitten olen vihervassarisuvakki. Nyt siellä jo joku huutelee "no mene antamaan se satanen sinne vokkeihin!!1" En mene, mutta jos minulta vietäisiin vajaa kymppi kuussa, ei tuntuisi juuri missään. Rahaa joko on tai sitä ei ole. Ymmärrän toki, että esimerkiksi perheellisillä on tähänkin asiaan eri näkökulma. Raha nyt on kuitenkin vain väline, eikä siitä pitäisi kenenkään ottaa liikaa stressiä. Sillä ei saa kuin stressiä ja itsensa ennenaikaiseen hautaan.

Ja maailman- ja valtiontaloudet on niin perverssejä keksintöjä, etten usko ainakaan kenenkään tähän ketjuun kirjoittavan olevan siitä millään tavalla perillä, mukaanlukien itseni. Esimerkiksi velkaantuminen kuulostaa ikävältä, mutta Saatavakello

Vaatteet valeltu bensalla, check.
Kyllä tämä on niin puhdasta suvakkihuttua, jossa ei reaalimaailma paljon jutuissa paina. Mutta ole uskossasi vahva! Mä en halua antaa omistani latin latia, että tänne saadaan loisimaan parikymppisiä ählyjä. Muutaman latin voisin antaa syyrialaislasten pois saamiseksi tuolta hulluuden keskeltä ja adoptoiduksi suomalaiseen perheeseen. Ketkä tätä nykymenoa kannattavat, voivat antaa kaikki liikenevän omaisuutensa SPR:n haltuun. Minä en sille firmalle anna enää edes vertani, jota aiemmin annoin heille kolmen kuukauden välein.
Kreikkalaisilta voisit joutessasi kysyä, että rahaahan tulee taikaseinästä maailmantappiin asti?
 

Mostal0

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ylläoleva viesti on loistava esimerkki rauhanomaisesta ja asiallisesta argumentoinnista. Ei jumalauta ihan oikeasti. Me olemme myös vastuussa maailman paskasta tilanteesta. Me kuulumme siihen kymmeneen prosenttiin joka käyttää yhdeksääkymmentä prosenttia kaikista luonnonvaroista ja muut kärsii. Ählyt, perverssit... Ai jumalauta kun tuntuu hyvältä kun moisten sanominen ei olekaan rasismia vaan vain asiallista maahanmuuttokritiikkiä.

Ja taas nähtiin, että lapset ja naiset on hyvästä ja miehet pahoja. Ja tämän sanoo mies. En oikeasti keksi mitään muuta syytä kuin pelko siitä, että menettää naisensa heille. Pelko raiskauksista, ei validi, koska jos pelkäät tyttäresi raiskattavan, älä päästä häntä kotibileisiin. Todennäköisempää siellä on tulla raiskatuksi. Väkivalta, kyllä. Mutta se väkivaltaisuus ei ainakaan vähene sillä, että lietsotaan lisää pelkoa ja vihaa. Maahanmuuttajien ja kantaväestön konflikteissa syy on varmasti yhtä paljon molempien.

Kreikkaesimerkki onkin ihan vitun hyvä, kaikki paha johtuu sielläkin ilmeisesti vain maahanmuutosta?
 

12961

Jäsen
Me olemme myös vastuussa maailman paskasta tilanteesta. Me kuulumme siihen kymmeneen prosenttiin joka käyttää yhdeksääkymmentä prosenttia kaikista luonnonvaroista ja muut kärsii.

Meillä ei ole vallitsevasta tilanteesta mitään vastuuta vaikka sen olemme aiheuttaneetkin. Yhteiskunnat ovat erilaisia ja kehittyneet eri tavalla. Tilanne on vähän vastaava kuin omassa yhteiskunnassamme yksilötasolla, mutta raadollisempi. Kaikki kortit eivät mene tasan, deal with it.

Minusta lännen pitää olla mahdollisimman itsekäs, pitää asemastaan kiinni ja hyötyä siitä mahdollisimman paljon ja pitkään. Myös likaiset ja moraalisesti arveluttavat keinot ovat tässä karussa pelissä sallittuja. Maailma ei lähtökohtaisesti ole halailtavan pehmeä paikka vaan jotain aivan muuta.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pelko raiskauksista, ei validi, koska jos pelkäät tyttäresi raiskattavan, älä päästä häntä kotibileisiin. Todennäköisempää siellä on tulla raiskatuksi.

Sitten kun on kielletty, niin saako sitten pelätä raiskauksia ?

Maahanmuuttajien ja kantaväestön konflikteissa syy on varmasti yhtä paljon molempien.

Natsien ja juutalaisten konflikteissa syy on varmasti yhtä paljon molempien.
 

Pompino

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ylläoleva viesti on loistava esimerkki rauhanomaisesta ja asiallisesta argumentoinnista. Ei jumalauta ihan oikeasti. Me olemme myös vastuussa maailman paskasta tilanteesta. Me kuulumme siihen kymmeneen prosenttiin joka käyttää yhdeksääkymmentä prosenttia kaikista luonnonvaroista ja muut kärsii. Ählyt, perverssit... Ai jumalauta kun tuntuu hyvältä kun moisten sanominen ei olekaan rasismia vaan vain asiallista maahanmuuttokritiikkiä.

Ja taas nähtiin, että lapset ja naiset on hyvästä ja miehet pahoja. Ja tämän sanoo mies. En oikeasti keksi mitään muuta syytä kuin pelko siitä, että menettää naisensa heille. Pelko raiskauksista, ei validi, koska jos pelkäät tyttäresi raiskattavan, älä päästä häntä kotibileisiin. Todennäköisempää siellä on tulla raiskatuksi. Väkivalta, kyllä. Mutta se väkivaltaisuus ei ainakaan vähene sillä, että lietsotaan lisää pelkoa ja vihaa. Maahanmuuttajien ja kantaväestön konflikteissa syy on varmasti yhtä paljon molempien.

Kreikkaesimerkki onkin ihan vitun hyvä, kaikki paha johtuu sielläkin ilmeisesti vain maahanmuutosta?

Vaihdoin sanan perverssi tilalle hulluuden, samalla kun huomasin sen siihen kirjoittaneeni, sori siitä.
Etkö tosiaan keksi muuta syytä, kuin pelko naisen menettämisestä? Toi on tervomaisen laiskaa ajattelua, että ne öyhöttäjät pelkää naisiensa ja työpaikkojen puolesta. Meidän systeemi ei ole varautunut tälläiseen invaasioon ja lisää on tulossa. Me ollaan oikeasti kusessa jo nyt. Kunnissa loppuu tilat ja opettajat. Kantaväestö joutuu asuntojonoissa väistämään porukkaa, jota se ei tänne halua. Tai suurin osa ei, mutta #unelmaporukkaa se ei haittaa.

Ruotsissa tuota hyysäämistä ja toisenkin posken kääntämistä on harrastettu vuosikymmeniä. Ja hyvin on sujunut?

Mistä tiedät, että konflikteissa on yhtä paljon molemmissa osapuolissa? Duunipaikan viereen Kiloon tuli VOK. Kauniaslaisten ja espoolaisten työkavereiden kanssa keskustellessa en voi nyt tälläkään kertaa olla samaa mieltä kanssasi. Kyllä se kanttisten keskenkin katsottaisiin riidanhaastamiseksi, jos tulet pokaamaan ja lääppimään tyttöä, jonka poikakaveri on siinä vieressä.
Pääkaupungin melskeissä seilaa 20- ja 17-vuotiaat kauniit tyttäreni kyllä. En kauhean aktiivisesti ole peloissani, että heidät raiskattaisiin. Jos tuon nykyisen akkani haluaa, niin vieköön!

Kreikka oli lähinnä esimerkki tuohon maailmantaloushommaan ja siihen, ettei siitä tartte välittää onko rahaa vai ei. Kyllä loppupeleissä tarvii!

Fazer, orjalaivojen terva, sotalapset....maksamme velkaa!
 

Tkachuk7

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, WPG, BUF, EDM, STL
@Mostal0

Käy nyt aluksi tsiigailemassa Islamin Aikapommi
Siellä on kerrottu ja näytetty kaikenlaista pientä detaljia. Pedofiliasta, omien lasten tappamisesta, terrorismista ja rasismista muunmuassa. Lähteineen. Oikein ihan pari videotakin laitettu, mistä löytyy gurujen vankkaa todistusta aiheesta :D

Tämä on aika helmi vuodelta 2009: Maahanmuuton myytit | Islamin Aikapommi

Katsos noissa piireissä ei moraali ja näkemykset ole paljoakaan muuttuneet 1400:n vuoteen.

Me todella olemme Ruotsia ja Tanskaa 10-15v perässä, mutta ei kauaa. Omasta puolestani jäädyttäisin ajankulun mieluiten viime kevääseen. Pääkaupunkiseudulla on mamuja jo nyt enemmän kuin tarpeeksi. En vielä edes halua ajatella mikä on tilanne 3-5 vuoden päästä, kun valtion tuki kunnille on loppunut, ja tyyliin kaikki valuvat tänne. Asuntoja ei ole, töitä ei ole. Joo, rakennetaan mamuille asunnot ja elätetään kaikki, velaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Voi tulla järkytyksenä niille turvapaikanhakijoille, jotka lähtivät kohti Ruotsin hovia Iltalehti: Ruotsin maahanmuuttovirasto: "Yksinäiset miehet majoitetaan kadulle"

Årpo reagoi taas viimeisenä Tanska kiristää pakolaispolitiikkaansa entisestään, myös Norja haluaa olla vähemmän houkutteleva - Tanska - Ulkomaat - Helsingin Sanomat ja sitten kuukauden päästä ihmetellään, kun Suomeen tulee Tanskan ja Norjan lukujen verran lisää sakkia.

Norjassa yritetään aloittaa Venäjältä tulevien nopeat käännytykset, joten eiköhän niiden uusi suunta ole Suomi. Kiva jos tiedot 80000 mahdollisesta turvapaikanhakijasta Venäjän puolella pitävät kutinsa, niin saadaan taas pistää pystyyn tuhat vastaanottokeskusta ja SPR:n bisnes kukoistaa.
 
Viimeksi muokattu:

Tkachuk7

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, WPG, BUF, EDM, STL
Norjassa yritetään aloittaa Venäjältä tulevien nopeat käännytykset, joten eiköhän niiden uusi suunta ole Suomi. Kiva jos tiedot 80000 mahdollisesta turvapaikanhakijasta Venäjän puolella pitävät kutinsa, niin saadaan taas pistää pystyyn tuhat vastaanottokeskusta ja SPR:n bisnes kukoistaa.

Rahantuloa ei voi estää. Me tienataan tällä enemmän kuin Nokialla ikinä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös