No sittenhän Akbarin harrastama kusetus on ihan ok.
Ai. Saat olla mitä mieltä tahansa, mutta itse olen eri mieltä.
No sittenhän Akbarin harrastama kusetus on ihan ok.
Ja tämä on siis todistettu jo? Jatkoajan naama-analysaattorien voimalla?No sittenhän Akbarin harrastama kusetus on ihan ok.
Hei pliis voisitko käyttää hieman enemmän öyhöttäjä sanaa, se on niin uskomattoman hieno termi.Kyllä, liian usein raiskaaja ja rikollinen on ulkomaalainen. Ratkeaako se öyhöttämällä ja tuomitsemalla?
ps. Ja pliis, voisko kaikki unohtaa ton termin suvakki? Se on oikeasti aivan uskomattoman vajaata.
Hei pliis voisitko käyttää hieman enemmän öyhöttäjä sanaa, se on niin uskomattoman hieno termi.
Hyssytellään ja peitellään vaan, seurauksena suomen oma rotherdam -case.
Ei geneettinen erityispiirre, vaan ominaista islaminuskoisille.Miten määritellään tuo yksittäisen ihmisen hyvinvoinnin parantamisen negatiivinen vaikutus? Jartsan verorahoista menee vuodessa euro enemmän? Turha horista mistään raiskaus- tai väkivaltauhasta, ei se ole mikään niiden geneettinen erityispiirre eikä ne tykkää väkivallasta sen enempää kun tavallinen suomalainenkaan. Kyllä, liian usein raiskaaja ja rikollinen on ulkomaalainen. Ratkeaako se öyhöttämällä ja tuomitsemalla?
ps. Ja pliis, voisko kaikki unohtaa ton termin suvakki? Se on oikeasti aivan uskomattoman vajaata.
Miten määritellään tuo yksittäisen ihmisen hyvinvoinnin parantamisen negatiivinen vaikutus? Jartsan verorahoista menee vuodessa euro enemmän? Turha horista mistään raiskaus- tai väkivaltauhasta, ei se ole mikään niiden geneettinen erityispiirre eikä ne tykkää väkivallasta sen enempää kun tavallinen suomalainenkaan. Kyllä, liian usein raiskaaja ja rikollinen on ulkomaalainen. Ratkeaako se öyhöttämällä ja tuomitsemalla?
Ja sitten niitä perusteluja tuohon islamin väkivaltaisuuteen. Ja ei siis mitään ääri-islamistien terroritekoja vaan ihan rationaalisia esimerkkejä siitä, että arkipäivän muslimit ovat väkivaltaisempia kuin muiden uskontojen edustajat. Vaikka jopa omia kokemuksia. Kyllä niitä varmasti riittää, mutta en vain jaksa millään uskoa että se olisi islamin syy. Samaa paskaa kuin kaikki muutkin uskonnot eikä sen edustajat ole sen pahempia. On vain mediaseksikästä vaahdota terroriteoista, fundamentalistisekopäitä löytyy kaikista porukoista enemmän kuin omiksi tarpeiksi.
Ja sitten niitä perusteluja tuohon islamin väkivaltaisuuteen. Ja ei siis mitään ääri-islamistien terroritekoja vaan ihan rationaalisia esimerkkejä siitä, että arkipäivän muslimit ovat väkivaltaisempia kuin muiden uskontojen edustajat. Vaikka jopa omia kokemuksia. Kyllä niitä varmasti riittää, mutta en vain jaksa millään uskoa että se olisi islamin syy. Samaa paskaa kuin kaikki muutkin uskonnot eikä sen edustajat ole sen pahempia. On vain mediaseksikästä vaahdota terroriteoista, fundamentalistisekopäitä löytyy kaikista porukoista enemmän kuin omiksi tarpeiksi.
Ja Jarstan euro-jutun kärjistin. Pointti oli siis se, että me eletään täällä yltäkylläisyyden keskellä ja vikistään jostain muutamista euroista. Itselleni olisi henkilökohtaisesti ihan se ja sama vaikka palkoistani ja tuistani otettaisiin vuositasolla jopa kymppejä pois, vaikka jopa lähemäs satanen. Mitä väliä? Kai sitten olen suvakki, mutta jos minulta kysyttäisiin että annatko vuodessa satasen että joku toinen jostain pommien keskeltä saa elää ihmisarvoista elämää täällä, en epäröisi hetkeäkään. Kai sitten olen vihervassarisuvakki. Nyt siellä jo joku huutelee "no mene antamaan se satanen sinne vokkeihin!!1" En mene, mutta jos minulta vietäisiin vajaa kymppi kuussa, ei tuntuisi juuri missään. Rahaa joko on tai sitä ei ole. Ymmärrän toki, että esimerkiksi perheellisillä on tähänkin asiaan eri näkökulma. Raha nyt on kuitenkin vain väline, eikä siitä pitäisi kenenkään ottaa liikaa stressiä. Sillä ei saa kuin stressiä ja itsensa ennenaikaiseen hautaan.
Tämä nyt ei varsinaisesti tähän ketjuun kuulu, mutta vastaan silti. Minulla ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta olen varma siitä, että muslimit ovat perheensisäisesti väkivaltaisempia kuin kristityt. Tämä ei kuitenkaan perustu niinkään uskontoon, vaan sukupolviin. Joskus Suomessakin elettiin yhteiskunnassa, jossa miehen ja isän sana oli laki, vaimoa alistettiin ja lapset kuritettiin tottelevaisiksi. Eikö viime aikoina ole julkaistu kirjoja, jotka kertovat lestadiolaisnaisten elämästä alistetussa yhteisössä. Minusta kysymys ei tuossakaan ole uskonnosta, vaan uskonnon hyväksi käyttämistä vanhoollisessa kulttuurissa.
Minä pelkään, että Suomeen asettuneita muslimeja aletaan normaalisti pitää toisen luokan kansalaisina, joiden ongelmiin ei ulkopuolisten pidä puuttua. Aika kauan meni ennen kuin lestadiolaisyhteisöjen lasten hyväksikäyttötapauksiin puututtiin, vaikka se oli pitkään julkinen salaisuus.
- On olemassa vain yksi kaikkivaltias, ja siihen uskominen ei ole kenenkään henkilökohtainen valintakysymys. Uskonnonvapautta siis ei ole eikä sitä suvaita. Tässä on heti yksi iso ero moneen muuhun uskontoon.
- Vääräuskoisten ihmisten tappaminen on kunnia-asia, ja jokaisen velvollisuus. Voit kuvitella itse miltä tuntuisi tappaa "vääriä" ihmisiä, jos olisi vakuuttunut että on olemassa jumala joka rakastaa sinua siksi että teet niin. Hieno homma. Jopa aika pienellä psyykkaamisella tämän tunteen voi kuvitella, ja sittenhän se tosiaan ei tuntuisi enää yhtään pahalta. Jos vähän epäilyttää niin porukalla huutamalla jotain uskontoon liittyvää iskulausetta saadaan se paha olo äkkiä karistettua.
- Ilkeä tai huonosti käyttäytyvä vaimo pitää miehen laittaa kuriin huutamalla, lyömällä, ja välttämällä vuoteessa. Uskoton vaimo pitää lukita taloonsa ja odottaa että jumala päättää mitä hänelle käy. Edelleen näin miehenä ihan mahtava fiilis, mähän olen hitto soikoon tässä herran asialla kun hakkaan naistani, cool! Jumala rakastaa minua kun pidän yllä kuria ja järjestystä. Olen hyvä muslimi!
Kotoutuminen ei vaikuta heilläkään onnistuvan edes toisessa polvessa kuin murto-osan kohdalla!
Ja kun olet kerran moinen islamin asiantuntija, niin haluaisin noille väitteillesi lähteet, vaikka ihan koraanin kohdat missä noin sanotaan.
Kyllä tämä on niin puhdasta suvakkihuttua, jossa ei reaalimaailma paljon jutuissa paina. Mutta ole uskossasi vahva! Mä en halua antaa omistani latin latia, että tänne saadaan loisimaan parikymppisiä ählyjä. Muutaman latin voisin antaa syyrialaislasten pois saamiseksi tuolta hulluuden keskeltä ja adoptoiduksi suomalaiseen perheeseen. Ketkä tätä nykymenoa kannattavat, voivat antaa kaikki liikenevän omaisuutensa SPR:n haltuun. Minä en sille firmalle anna enää edes vertani, jota aiemmin annoin heille kolmen kuukauden välein.Ja Jarstan euro-jutun kärjistin. Pointti oli siis se, että me eletään täällä yltäkylläisyyden keskellä ja vikistään jostain muutamista euroista. Itselleni olisi henkilökohtaisesti ihan se ja sama vaikka palkoistani ja tuistani otettaisiin vuositasolla jopa kymppejä pois, vaikka jopa lähemäs satanen. Mitä väliä? Kai sitten olen suvakki, mutta jos minulta kysyttäisiin että annatko vuodessa satasen että joku toinen jostain pommien keskeltä saa elää ihmisarvoista elämää täällä, en epäröisi hetkeäkään. Kai sitten olen vihervassarisuvakki. Nyt siellä jo joku huutelee "no mene antamaan se satanen sinne vokkeihin!!1" En mene, mutta jos minulta vietäisiin vajaa kymppi kuussa, ei tuntuisi juuri missään. Rahaa joko on tai sitä ei ole. Ymmärrän toki, että esimerkiksi perheellisillä on tähänkin asiaan eri näkökulma. Raha nyt on kuitenkin vain väline, eikä siitä pitäisi kenenkään ottaa liikaa stressiä. Sillä ei saa kuin stressiä ja itsensa ennenaikaiseen hautaan.
Ja maailman- ja valtiontaloudet on niin perverssejä keksintöjä, etten usko ainakaan kenenkään tähän ketjuun kirjoittavan olevan siitä millään tavalla perillä, mukaanlukien itseni. Esimerkiksi velkaantuminen kuulostaa ikävältä, mutta Saatavakello
Vaatteet valeltu bensalla, check.
Me olemme myös vastuussa maailman paskasta tilanteesta. Me kuulumme siihen kymmeneen prosenttiin joka käyttää yhdeksääkymmentä prosenttia kaikista luonnonvaroista ja muut kärsii.
Pelko raiskauksista, ei validi, koska jos pelkäät tyttäresi raiskattavan, älä päästä häntä kotibileisiin. Todennäköisempää siellä on tulla raiskatuksi.
Maahanmuuttajien ja kantaväestön konflikteissa syy on varmasti yhtä paljon molempien.
Ylläoleva viesti on loistava esimerkki rauhanomaisesta ja asiallisesta argumentoinnista. Ei jumalauta ihan oikeasti. Me olemme myös vastuussa maailman paskasta tilanteesta. Me kuulumme siihen kymmeneen prosenttiin joka käyttää yhdeksääkymmentä prosenttia kaikista luonnonvaroista ja muut kärsii. Ählyt, perverssit... Ai jumalauta kun tuntuu hyvältä kun moisten sanominen ei olekaan rasismia vaan vain asiallista maahanmuuttokritiikkiä.
Ja taas nähtiin, että lapset ja naiset on hyvästä ja miehet pahoja. Ja tämän sanoo mies. En oikeasti keksi mitään muuta syytä kuin pelko siitä, että menettää naisensa heille. Pelko raiskauksista, ei validi, koska jos pelkäät tyttäresi raiskattavan, älä päästä häntä kotibileisiin. Todennäköisempää siellä on tulla raiskatuksi. Väkivalta, kyllä. Mutta se väkivaltaisuus ei ainakaan vähene sillä, että lietsotaan lisää pelkoa ja vihaa. Maahanmuuttajien ja kantaväestön konflikteissa syy on varmasti yhtä paljon molempien.
Kreikkaesimerkki onkin ihan vitun hyvä, kaikki paha johtuu sielläkin ilmeisesti vain maahanmuutosta?
Norjassa yritetään aloittaa Venäjältä tulevien nopeat käännytykset, joten eiköhän niiden uusi suunta ole Suomi. Kiva jos tiedot 80000 mahdollisesta turvapaikanhakijasta Venäjän puolella pitävät kutinsa, niin saadaan taas pistää pystyyn tuhat vastaanottokeskusta ja SPR:n bisnes kukoistaa.
Ja jos käykin toisin, niin suvakeilla on joku perverssi maailmantalouskello, jossa velat muuttuu saataviksi!Rahantuloa ei voi estää. Me tienataan tällä enemmän kuin Nokialla ikinä.