Ajoittain tuo kielioppi ei aivan suju, kuten tuossa kohdassa termi "hyvässä lykyssä".
Ei ole mitään kielioppivirhettä tuossa.
Ajoittain tuo kielioppi ei aivan suju, kuten tuossa kohdassa termi "hyvässä lykyssä".
Tämän päivän Aamulehti uutisoi seuraavaa:"Perussuomalaisten puoluehallituksen jäsen ja Pirkanmaan piirisihteeri Terhi Kiemunki on tehnyt tutkintapyynnön Yle TV2:n "Pakolais-ilta"-ohjelmasta. Esitutkintapyynnön syynä ovat sosiaalisessa mediassa liikkuvat väitteet siitä, että esiintynyt syyrialaisperhe ei olisi oikea perhe." En tiedä mitä lakipykälää Kiemunki uskoo rikotun mutta eppäillä tuota soppii että tutkintakynnys ylittyisi. Poliisilla lienee tähdellisempääkin tekemistä kuin tutkia ohjelmassa esiintyneen syyrialaisperheen taustoja.
Ruotsi on ottanut pakolaisia paljon vuosikymmeniä. Onkos Ruotsin sisäinen turvallisuus heikentynyt tämän johdosta?
Otan vertailukohdaksi Unkarin, mitäs sanktioita tai seuraamuksia Unkarille on koitunut siitä, kun toimivat miten toimivatkaan?
Yllä oleva ei sinällään päde nykytilanteeseen, koska esim. irakilaisten (yleistän koskemaan kaikkia) työllistyminen on Suomessa varmasti vaikeampaa kuin lähempänä kotia, esimerkiksi turvallisemmassa osassa Irakia. Epäilen suuresti heidän ammattitaitoaan Suomen työmarkkinoille, tänne tulleiden irakilaisten kielitaidot eivät ole juurikaan vakuuttaneet ja jos he ovat jättäneet skouttaamatta kohdemaan työmarkkinat ja työttömyystilanteen tarkoituksenaan tulla tänne töihin, ovat he myös tyhmiä. Tämä ei ole haluttu kombinaatio työnantajan silmissä.Mä matkustaisin sinne minne mulla olisi mahdollisuus matkustaa ja turvallisuuden lisäksi oleellisin pointti olisi taloudellisen edun saanti, ts parhaat mahdollisuudet aloittaa elämä alusta. Ilman muuta. Jos tälläistä valinnanvaraa ei olisi niin menisin toki minne tahansa missä olisin turvassa.
Voitko osoittaa mulle vaikkapa tuosta tunnetun rasistin ja väärässäolijan blogikirjoituksesta yhdenkin asiavirheen? Tai jostain muusta Halla-ahon kirjoituksesta? Mielipide ja lähestymiskulma ovat tietenkin lähtökohtaisesti vääriä, mutta kaivatko mulle yhdenkin loogikka- tai asiavirheen?
Asiavirhe oli mikä? Tuotahan tämä touhu juuri on.
Ai ei oo mitään linkkejä, harmi juttu. Mites nyt näin pääsi käymään...Turha sulle on laittaa enää mitään linkkejä, kun ei kiinnosta lukea. Puhumattakaan että tajuaisit mitään niiden sisällöstä.
kalkkifredeillä on punavihreä pesismaila tukevasti kakkosessa, eikä mitään käryä siitä että näin on :P
On tietenkin suuri sääli, että suuri osa ääneen nykymenoa vastustavista on jonkinasteisia kylähulluja, mutta se johtuu siitä, että järkevät ihmiset ei vain voi esittää "valtavirrasta" tai toimittajien agendasta poikkeavia näkemyksiään. Rasisti- ja natsikortti heiluu välittömästi, sekä ihmiset pyritään nolaamaan millä tahansa perusteella. Lisäksi tiedossa on mahd. ongelmia töiden ja sensellaisten pikkujuttujen kanssa, mikäli erehtyy olemaan eri mieltä kuin YLE:n ja HS:n toimittajat. Ei kannata sanoa mitään.
Oletko sitä mieltä että tuo persupoliitikon tutkintapyyntö Ylen "Pakolais-ilta"-ohjelmasta on hyvä asia ja mielestäsi tutkinta tulisi suorittaa?
Kuten mitä?Oli nimittäin aika paljon eksoottisia yhteensattumia, virheitä ja väärinymmärryksiä siinä.
Olen. Oli nimittäin aika paljon eksoottisia yhteensattumia, virheitä ja väärinymmärryksiä siinä. YLE:ltä tai k.o. ohjelman toimittajilta ei kannata odottaa totuutta, joten jonkun pitää tutkia. Jos ilmenee, että normikansalaista on viety taas kuin mätää kukkoa, syylliset tulee saattaa edesvastuuseen.
Väitätkö että tuo on vihreiden, äärivasemmiston ja demareiden kanta vai?
Entä mitä ne muut eksoottiset yhteensattumat, väärinymmärrykset ja virheet ovat?Missä sun äiti on?
Syitä on monia. Kuuluminen EU:hun, EU:n pakolaispolitiikka, YK periaatteet + kotimaan politiikka. Juoksupoikiahan nuo kolme mainitsemaasi henkilöä ovat vain, mutta kun on kukkahattu päässä, ja oma etu mielessä, ei vastaankaan uskalla sanoa.Sipilää, Stubbia vai Soinia? Vai kaikkia kolmea jopa.