@worldstarhiphop_suomi • Instagram photos and videos
Pojat on poikia eiks niin. Cheapshotit ja joukolla päälle tuttu tavaramerkki.
Onkohan se enää mikään pohjoismaa? Olen ymmärtänyt, että nyky-Ruotsi on kuin Detroitin keskusta, tosin olen ollut vain perussuomalaisen ja halla-aholaisen tiedonvälityksen varassa tässä suhteessa.
Siis puhutko tuosta "monikulttuurisesta helvetistä"? Onkohan se enää mikään pohjoismaa? Olen ymmärtänyt, että nyky-Ruotsi on kuin Detroitin keskusta, tosin olen ollut vain perussuomalaisen ja halla-aholaisen tiedonvälityksen varassa tässä suhteessa. Tilaanpa netistä luodinkestävät liivit ja käyn katsomassa...
@worldstarhiphop_suomi • Instagram photos and videos
Onkohan tämä nimimerkin sinner linkkaamassa uutisessa kommentteja antava Jakaii myös lukenut liikaa liikaa Halla-ahoa?
IS Luulajassa: Täältä pakolaisvirta purkautuu Suomeen: ”Kaikki haluavat Helsinkiin, Turkuun, Tampereelle ” - Kotimaa - Ilta-Sanomat
Jakaii matkaa Tukholmassa asuvan serkkunsa opastamana, mutta sanoo, että tietoa saa erittäin paljon myös Facebookista. Ystävät ja sukulaiset jakavat tietoa sosiaalisessa mediassa niin Saksassa, Ruotsissa kuin Suomessakin.
– Minä en tiedä, minne Suomessa menen, mutta minun on päästävä paikkaan, jossa on vähemmän muita kansallisuuksia. Ruotsissa heitä on liikaa, Jakaii sanoo.
Osin tähänkin liittyen, olen menossa nyt viikonlopuksi Ruotsiin frendien kanssa ja koska käytännössä kaikki perusmestat on Stokiksessa vuosien varrella käyty, niin ajattelimme suunnata tsekkaamaan vähän omin silmin, kuinka paikkansa pitäviä nämä monet netissäkin pyörivät videot oikein ovat.
Jossain tuli vastaan pätkä, missä lyötiin ihmisiä kuin vierasta sikaa ihan siinä Åhlensin kulmalla. Pitää tarkistaa, miltä siellä näyttää la-aamuna.
niin ajattelimme suunnata tsekkaamaan vähän omin silmin, kuinka paikkansa pitäviä nämä monet netissäkin pyörivät videot oikein ovat.
Jossain tuli vastaan pätkä, missä lyötiin ihmisiä kuin vierasta sikaa ihan siinä Åhlensin kulmalla. Pitää tarkistaa, miltä siellä näyttää la-aamuna.
Tuota, onko teillä ne luodinkestävät liivit? Voi jäädä lyhyeksi matka tuolla sotatoimialueella.
Jos te ette näe siellä yhtään tappelua, luultavasti ne videot ovat feikkejä. Mun kaverikin kertoi lukeneensa netistä, että Marseille on erittäin rikollinen kaupunki, mutta pyöriessäni siellä kaupungilla toissa viikon lauantain ja sunnuntain välisenä yönä en nähnyt siellä esim. yhtäkään ryöstöä tai henkirikosta. Yksi viiden-kuuden hengen joukkomylly siellä oli, mutta kokonaisuutena voi todeta, ettei rikollisuus ole Marseillessa mikään ongelma.
Taisin toiseen ketjuun aiemmin kirjoitella, että alkuperäinen idea oli mennä Rinkebyhyn, kun tuosta lähiöstä on niin sekalaisia juttuja kuultu. Mutta nyt Stokiksen keskustassa on ihan todistettavasti ollut levotonta, niin aika pienellä vaivalla sen näkee, että millainen tunnelma tuolla on.
Olisi tarkoitus myös jokunen sana tänne sitten "reportaasia" kirjoittaa.
Teillä näyttää olevan sellainen käsitys, että kyseessä olisi ollut jokin sarkastinen heitto.
Mistäs tiedät että viittasin uusnatseihin, heitä en maininnut sanallakaan?
Muukalaisista eli muslimeistahan tässä on ollut kyse. Raporttien mukaan heidän aiheuttama sekasotku on Ruotsissa aivan todellista.
Varmistan nyt vielä, siis olet ihan tosissasi?
Jos te ette näe siellä yhtään tappelua, luultavasti ne videot ovat feikkejä. Mun kaverikin kertoi lukeneensa netistä, että Marseille on erittäin rikollinen kaupunki, mutta pyöriessäni siellä kaupungilla toissa viikon lauantain ja sunnuntain välisenä yönä en nähnyt siellä esim. yhtäkään ryöstöä tai henkirikosta. Yksi viiden-kuuden hengen joukkomylly siellä oli (itse kävelin aika reippaasti sitä karkuun), mutta kokonaisuutena voi todeta, ettei rikollisuus ole Marseillessa mitenkään merkittävä ongelma.
Minäkin olen käynyt Pietarissa, enkä nähnyt kuin yhden tapon siellä. Muuten en nähnyt yhtään rikoksia. Se on turvallinen kaupunki.
Sen verran kun olen Yleä seurannut, eli vähän, olen kyllä nähnyt siellä ihan normivalikoimaa kansainvälisestä uutisvirrasta - on kuvattu ongelmia ja on myös kuvattu positiivisempia tilanteita. Ainoastaan jos haluaa medialta yksisilmäistä ja yksipuolista öyhötystä, voi pitää esim. Suomen valtamediaa propagandistisena - se ei nimenomaan sitä ole. Ainoastaan uutisten sävy on usein epäemotionaalinen ja pakolaisista löydetään myös inhimillisen myötätunnon ansaitsevia tapauksia.
Sitten täällä on niitä, jotka eivät tästä pidä ja linkkaavat, niin, Putin-mediaan. Mitäpä tuosta ihminen sanoisi?
Vaikka oli etukäteen jo ihan täysi tieto miten nämä tietyt paskahousut käyttäytyvät, niin hyi vittu! Vitun eläimet.@worldstarhiphop_suomi • Instagram photos and videos
Eli pakolaisen/maahanmuuttajankin mielestä Ruotsi on jo rikastettu täyteen. Onko hän siis monikulttuurisuutta vastaan, koska käyttää noita sanoja perusteluissaan? Sehän onkin aika touche. Haluaako tämä henkilö pois Ruotsista sen takia, että jopa pelkää liian monen kulttuurin kohtaamista ja niiden huonoja sivuvaikutuksia vai sen takia, että vihaa muita tai tiettyjä kansallisuuksia?Hehe, melko kovat kriteerit tällä sotaa pakenevalla turvapaikanhakijalla. Ja miksei olisi, Hölmöläänhän sitä ollaan tulossa.
– Minä en tiedä, minne Suomessa menen, mutta minun on päästävä paikkaan, jossa on vähemmän muita kansallisuuksia. Ruotsissa heitä on liikaa, Jakaii sanoo.
IS Luulajassa: Täältä pakolaisvirta purkautuu Suomeen: ”Kaikki haluavat Helsinkiin, Turkuun, Tampereelle ” - Kotimaa - Ilta-Sanomat
Ihan pienellä ajatustyöllä voit huomata, että venäjä ei kykene, tai edes halua seuloa tuhansien kilometrien rajojansa kovin tarkasti. Siellä on myös kovasti bisneshenkistä köyhää ja myös mafiarakenteita, jotka ilomielin tarttuu tilaisuuteen, jos heille tarjotaan bisnes sulkemalla euroopan rajat. Suomella taas on se toista tuhatta kilometriä yhteistä rajaa, jota mikään rakennelma tule pitämään tiukkana, joten pakolaisvyöry muuttaa suuntaansa kuin vesi esteen kohdatessaan ja suomesta tulee se euroopan rantautumispiste väistämättä, ukrainasta puolan kautta toinen. Tällä hetkellä me ollaan vielä turvallisesti enemmän iskua ottavien selän takana turvassa, vaan äkkiäkös homma kiepsahtaa ylösalaisin ja ollaankin pääkohteena. Kannattaa muistaa, että venäjä kyllä valtiona sulkee silmänsä tuolta liikenteeltä, koska sinne ei ole kukaan jäämässä. Ajanhukkaa on keskustelu tulvan patoamisesta, ei sitä voi millään estää, tyhmillä toimilla ainoastaan pahentaa. Pitäisi keskittyä tässä vaiheessa jo ihan muihin asioihin, jotta homma saataisiin edes jotenkin toimimaan kaikkien kannalta järkevästi.
Makwan Amirkhani puhuu taas täyttä asiaa facebook-tilillään. Uskomatonta, että pakolainen tajuaa nämä asiat paremmin kuin monet yltiösuvaitsevaiset suomalaiset.
Edit. Politiikkaan ton jätkän pitäis lähteä ja vähän nopeasti.
Niin kuin sanoin, mene ja totea asiat itse, ei tarvii kenenkään raporttien mukaan asioita kuvitella. Muukalaiset ja muslimit on sekasotkun aiheuttajina valovuoden päässä paikallisen ammattirikollisuuden rinnalla, niitä ei johda ja agiteeraa kummatkaan mainitsemasi ryhmät, vaan ihan ruotsalaiset itse, jokusen suomipojan kanssa. Tämänhetkinen kaaos on yhtäläinen kaikkialla, ei pelkästään ruotsissa. Syyt siihen on kaikkien tiedossa, johtopäätösten teko on vaan toisille vaikeampaa, kuin toisille.
Nur Mohamed jättää kuitenkin epähuomiossa kertomatta, että missä ne työt ovat. Jopa Irakissa tiedetään, että Suomessa on työvoimapula, mutta täällä sitä ei tunnukukaan tajuavan. Onhan se merkillistä, että töitä olisi nuorilla miehillä kova hinku päästä tekemään, mutta ei päästetä.
Kävin pakolaisten vastaanottokeskuksessa — caalim68