Yleinen jäähallien bongausketju

  • 142 661
  • 376

TeePee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat menee kaakonkulmalle
Seuraavissa halleissa olen katsojan roolissa ollut ottelua seuraamassa;

kotimaassa;
Helsinki, Hartwall Areena
Helsingin jäähalli
Espoo, Länsi-Auto Areena
Turku, Elysee Areena
Tampere, Hakametsä
Hämeenlinna, Rinkelinmäki
Rauma, Äijänsuo
Pori, Isomäki
Oulu, Raksila
Jyväskylä, Hippos
Lahden jäähalli
Lappeenranta, Kisapuisto
Forssan jäähalli
Kouvolan jäähalli
Mikkeli, Kalevankangas
Kuopio, Niiralanmonttu
Joensuu, Mehtimäki
Savonlinna, Talvisalo
Savonlinna, Tanhuvaara
Imatra, Näreharju "Areena"
Savitaipaleen jäähalli
Kuusankosken jäähalli
Kotka, Karhulan Kumigloben
Anjalankosken jäähalli

ulkomailla;
Tukholma, Globen
Wien, Stadthalle
Guildford (UK), Spectrum Leisure Complex

eli hallipisteet yht. 27

Lisäksi seuraavissa halleissa on tullut syystä tai toisesta käytyä, mutta ottelua en ole nähnyt joten hallipisteet jää saamatta :-(

kotimaassa;
Vaasan jäähalli
Turku, Kupittaa
Turku, Impivaara
Helsingin jäähalli, harjoitushalli
Tampere, Hakametsä II
Lieksan jäähalli
Kangasniemen jäähalli

ulkomailla;
Tukholma, Johanneshov
Göteborg, Scandinavium
 

bonzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, DETROIT RED WINGS
Laitan tähän nyt halleja mis oon käyny.

Hartwall, Helsinki
Vanha halli, Helsinki
Espoon Matinkylä
Länsi-auto areena, Espoo
Tikkurilan jäähalli
Järvenpään jäähalli
Kotkan jäähalli Kumicloben
Lappeenranta
Joensuu
Turun Kupittaa
Turun Varissuo
Turun Impivaara
Elysee Arena, Turku
Porin Isomäki
Rauman Äijänsuo
Naantalin jäähalli
Närpiön jäähalli
Vammalan jäähalli
Tampere, Tesoma
Tampere Hakametsä I
Tampere Hakametsä II
Hämeenlinna
Kuopion jäähalli
Kuortaneen jäähalli
Hyvinkään jäähalli
Heinolan jäähalli
Mikkelin jäähalli
Savonlinnan jäähalli
Kokkolan jäähalli
Kalajoen jäähalli
Jyväskylän Hippos
Varkauden jäähalli
Imatran jäähalli
Lieksan jäähalli
Kauhavan jäähalli
Pietarsaaren jäähalli
Vaasan jäähalli
Kalajoen jäähalli
Ylivieskan jäähalli
Raahen jäähalli
Oulun Raksila
Kajaanin jäähalli
IIsalmen jäähalli
Siilinjärven jäähalli
Rovaniemen jäähalli
Tornion jäähalli
Kuusamon jäähalli
Suomussalmen jäähalli
Haukiputaan jäähalli

Siinä kotimaiset hallit joissa on tullut pelattua tai katsottua pelejä... Jos listasta puuttuu joka Suomalainen halli niin kertokaa niin täytyy piipahtaa :-)
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viestin lähetti bonzi
Siinä kotimaiset hallit joissa on tullut pelattua

Niitä ei saa laskea mukaan, joissa on ollut pelaajana, duumarina tai muissa työtehtävissä.
 
Ekaa kertaa kyseisen ketjun havaitsin, kun selasin aikani kuluksi näitä vanhempia tarinoita. Sikäli kun oikein ymmärsin pisteen saa aina kun on käynyt katsomassa jääkiekko-ottelun ko. hallissa. Joten laitanpa omat vierailuni. Yritin tehdä järjestyksen seurojen aakkostuksen mukaan, tuloksena sekasotku:

SM-liiga:
LänsiAuto Areena
Helsingin jäähalli
Hämeenlinna Rinkelinmäki
Hartwall Areena
Hakametsä
Jyväskylä Hippos
Oulu Raksila
Rauma Äijänsuo
Lahti
Turku-halli

Pakko vielä mainita, että olen ollut sekä Porin että Lappeenrannan jäähallin ulkopuolella kun sisällä on peli ollut käynnissä. Harmittaa vietävästi, mutta ehkä tulevaisuudessa sitten.

Mestiksestä kaikki 12:

Forssa
Järvenpää
Kokkola
Kajaani
Joensuu
Mikkeli Kalevankangas
Kuopio
Valtti Areena
Kouvola
Kirkkonummi
Vaasa
Kupittaa

Suomisarja:
Hyvinkää
Savonlinna
Kotka (Karhula)
Seinäjoki

ja sitten aakkosjärjestyksessä muita:
Espoonlahti
Helsingin harjoitushalli
Impivaara molemmat (2)
Jyväskylän harjoitushallit (2)
Kellokoski
Kerava
Laaksolahti
Myyrmäki molemmat (2)
Mäntsälä
Pirkkola
Suolahti
Tuusula
Uusikaupunki

Joku saattoi vielä unohtua, kun listasin niin pikaisesti.

Siis ymmärsinkö oikein, minulla on 42 pistettä?

Tulevia tavoitteita tälle kaudelle:
Porvoo, Kauniainen, Nummela ja Riihimäki, ja kenties Kuusankoskikin, jos kävisi kakkosdivaria katselemassa. Lisäksi olisi kiva käydä keräämässä nuo kaksi puuttuvaa liigahallia pois kuljeksimasta. Ja Heinolassakin, kenties Mestiskarsintoja? Ja sitten vielä...
 

Bird

Jäsen
Suosikkijoukkue
Urheilullisesti avoimet sarjat
Viestin lähetti Sammakkoprinssi
Siis ymmärsinkö oikein, minulla on 42 pistettä?

Siltähän tuo vaikuttaisi. Taidat muuten samalla mennä ilmeisesti suoraan kärkeen. Ei hassummin - varsinkin kun ottaa huomioon profiilista näkyvän syntymävuotesi (1985).
 
Viestin lähetti Bird
Siltähän tuo vaikuttaisi. Taidat muuten samalla mennä ilmeisesti suoraan kärkeen. Ei hassummin - varsinkin kun ottaa huomioon profiilista näkyvän syntymävuotesi (1985).

Jaa, sehän jännää. Lueskelin nyt viestisi jälkeen ketjua tarkemmin, ja totesin tämän itsekin. Ihan mukavia pisteitähän teillä muillakin on.

Tosiaan tätä vuosikertaa olen. Sen verran voin menestykseni salaisuudesta kertoa, että olin jo alta 10-vuotiaana kiertänyt nuo kaikki nykyisin Mestiksessä pelaavien joukkueiden hallit erään sukulaismiehen kanssa. Hän oli jo monta vuotta ennen minun lätkäinnostustani käynyt katsomassa kaikki VHT:n vieraspelit divarissa ihan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Hänen kanssaan kiertelin pari ekaa Haukkojen divarikautta. Harmi, että kävin Haukkojen nousukaudella 93-94 pääosin vain kotipeleissä. Jäi karsinnoissa bongaamatta pohjoisempaa pari nykyisin alasarjoihin valuneen joukkueen kotihallia.

Sitten kun sukulaiseni matkailuvietti hiipui, on listaa ollut aika helppo täydentää. Isäni kanssa olemme sittemin kierrelleet jäljelle jääneitä Mestispaikkoja. Liigapaikoissa taas on auttanut se, että kauempina olevissa paikoissa on asunut joku sukulainen, joten sukuloimisreissuun on aina voinut ujuttaa lätkämatsin. Nyt tuo vuoden vanha ajokortti ja auto pihassa ovat kyllä tehokas yhdistelmä.

Vielä loppuun sanoisin sen, että etelässä noita halleja on todella tiheään. Ehkä haastavampi osuus on mennä johonkin tällaiseen pääkaupungin nukkumalähiön maineessa matkaavan kylän halliin katsomaan kakkos- tai kolmosdivarimatsia sinne pelaajien vaimojen ja äitien joukkoon. Suunnilleen sadan kilometrin säteellä voisi kuitenkin nähdä viisi SM-liigajoukkuetta ja melkein saman verran Mestisporukoita. Loppuun lainaisin vielä äitiäni, joka pahimman innostukseni aikana siinä 10 ikävuoden kieppeillä totesi, että elämän tarkoitus ei liene mahdollisimman monessa jäähallissa käyminen.
 

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
Seuraavat hallit on tullut kierrettyä. Tähdellä merkityissä en ole käynyt peleissä. Pelejä taitaa olla nähty siis 37 hallissa.

SM-liiga (nyk.) (11)
Helsinki (Nordenskiöld)
Helsinki (Hartwall)
Espoo
Turku (Elysee)
Rauma
Pori
Oulu
Lappeenranta
Jyväskylä
Lahti
Tampere

Mestis (7)
Kuopio
Joensuu
Mikkeli
Turku (Kupittaa)
Kajaani
Kokkola
Järvenpää

Muut Suomen hallit (8)
Imatra
Heinola
Savonlinna
Varkaus
Iisalmi
Jämsä
Espoo (Matinkylä)
Leppävirta

Harjoitushallit: (8)
Tampere (Hervanta)
Tampere (Hakametsä II)
Kuopio (Tuplajäät, vanha)
Kuopio (Lippumäki)
Lappeenranta (harjoitushalli)
Jyväskylä (harjoitushalli)
Helsinki (Nordenskiöldinkadun harjoitushalli)
Joensuu (harjoitushalli, jos se nyt lasketaan eri halliksi)

Ulkomaat: (3)
Madison Square Garden (NYR)
Nassau Coliseum (vai mikä se NYI:n halli nykyään oli?)
Meadowlands Coliseum (NJD)
Oxford, Englanti*
Landshut, Saksa*

Lisäksi ovella käyty koputtelemassa:
Kouvola (tarkoitus mennä peliin 20.1.2005)*
Nurmijärvi*
Tallinna, Viro*
München, Saksa*
 

zeitgeist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tavoitteelliset pikkuseurat
Vaikuttava lista Sammakkoprinssiltä! Mutta millä perusteella laskit itsellesi kaksi pinnaa sekä Myyrmäestä että Impivaarasta? Itse näin noissa mestoissa vain yhden hallin ja jälkimmäisestä en ole viitsinyt ottaa pinnaa kun olen katsellut siellä vain puolella silmällä joitain junioripelejä.
 
Viestin lähetti zeitgeist
Vaikuttava lista Sammakkoprinssiltä! Mutta millä perusteella laskit itsellesi kaksi pinnaa sekä Myyrmäestä että Impivaarasta? Itse näin noissa mestoissa vain yhden hallin ja jälkimmäisestä en ole viitsinyt ottaa pinnaa kun olen katsellut siellä vain puolella silmällä joitain junioripelejä.

Siis tarkennetaan vielä, lasketaanko A- ja B-junnujen pelit? Myyrmäessä on kaksi hallia, joista tässä päähallissa olen nähnyt puolisen kymmentä K-Vantaan miesten peliä + A-junnupelejä. Tässä toisessa hallissa olen nähnyt serkkupojan B-junnupelejä. Impivaarassa olen käynyt KJT:n B:n pelissä Tepsiä vastaan, jonka jälkeen seurasin viereisellä puolella jonkun A:n divaripelin, olisiko ollut TuTo-FPS.
 
Laitetaanpa nyt vielä. Eli siis tosiaan huomattuani ketjun laitoin siihen kaikki hallit ulkomuistista, joissa pelin olen nähnyt (aakkostin ja järjestelin sitten sen jälkeen). Tätä hommaa helpotti se, että pienempänä luin jääkiekon vuosikirjasta hallilistaa. Listaan esim. Impivaaran hallit on kirjattu erikseen kahtena, vaikka niissä on tavallaan kaksi kaukaloa ainakin osittain saman katon alla. Kun itse nuorempana kiertelin halleja ja pidin päässäni kirjaa, ajattelin, että on kätevää, kun ko. saa kaksi hallia kerralla. En ole ketjua niin tarkkaan lukenut, että tietäisin mikä teillä muilla on ollut käytäntönä näiden tuplahallien suhteen, siis ainakin Impivaara sekä Jyväskylän harkkahallit. Jos olette kirjannut niistä vain yhden, niin peesaan sitten teitä. Mutta esim. Myyrmäessähän hallit ovat selkeästi erikseen. Junnupelit laskisin mukaan minäkin, tietyissä halleissa pk-seudulla ei pelatakaan muita kuin junnupelejä.

Pahoittelen, että olen tehnyt käynneistäni näin monimutkaisen ja moniviestisen systeemin. Ketjun alkuperäinen tarkoitus lienee kuitenkin olla eräänlainen hallikokemusten vaihtopaikka ja siinä sivussa voidaan käydä leikkimielistä kilpailua.
 

ermo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Tottenham
Itselläni on noita halleja myös kertynyt jonkin verran vaikka melko nuori olenkin

Pelejä oon kattonu:
Varkauden jäähalli
Leppävirran jäähalli
Kuopion jäähallit
-niiralan monttu
-petosella
-tuplajäillä (uudellla)
Pieksänmäen jäähalli
Joensuun jäähalli
Hjartwall areena
Kangasniemen jäähalli
Lappeenrannan jäähalli
Mikkelin jäähalli
Savonlinnan jäähalli
Rantasalmen jäähalli
Jyväskylän jäähallit
-hippos 1
-hippos 2 (se harjotushalli)

Elikkä noita pisteteitä noin katsottuna ois 15

Tämä saattaa olla hieman off topic,mutta sitten itse tässä parin kolmen viime vuoden aikana on tullut pelattua useammassa hallissa

Varkauden jäähalli (uusi sekä vanha)
Pieksänmäen jäähalli (uusi sekä vanha)
Joensuun jäähalli
Leppävirran jäähalli
Kokkolan jäähalli
Kauhavan jäähalli
Kurikan jäähalli
Pietarsaaren jäähalli
Lappeenrannan jäähallit (harjoitus- sekä kilpahallit)
Savonlinnan jäähalli sekä Tanhuvaaran jäähalli
Kangasniemen jäähalli
Mikkelin jäähalli (harjoitus- sekä kilpahalli)
Oulunkylän jäähalli
Ruoveden jäähalli
Imatran jäähalli
Jyväskylän jaahalli (hippos 2)
Kuopion jäähalli (tuplajäät, uusi sekä vanha (tämä on kyllä useamman vuoden takaa))
Kajaanin jäähalli
Iisalmen jäähalli
Vierumäen jaahalli
Kouvolan jäähalli
Kotkan jäähalli
Anjalankosken jäähalli
Valkealan jäähalli

Siinä oli varmaankin jo suurin osa että noin 30:ssä hallissa on tultua pelattua
 
Suosikkijoukkue
Haukat
Tätä ketjua ylös. Tarvitsee tehdä taas muutama päivitys.

Tämän vuoden puolella olen saanut tililleni kolme Mestis-hallia lisää. Kajaanin ja Kuopion jäähallit tuli bongattua tammikuun alkupuolella, Vaasa Arena puolestaan viime viikon torstaina. Kaikissa otteluissa toki vierasjoukkueena pelasi Järvenpään Haukat.

Kajaanin halli oli aika mielenkiintoinen kokemus. Halli näyttää ulkoa aivan tyylikkäältä, mutta sisältä se on hieman kolkko. Vertailukohdaksi voisin ehkäpä nostaa Keravan. Melko samankaltainen halli.

Niirala on hieman lato olemukseltaan. Ja kun halli oli täynnä (kuten toki Haukkoja vastaan pitääkin), toisen sivustan yläkäytävällä oli aivan liikaa ruuhkaa.

Vaasan halli osoittautui betonisemmaksi kuin osasin arvella. Liigaan hallia on vaikea äkkiä kuvitella, vaikka se sinnekin mielestäni riittävä olisikin. Hyvälle tunnelmalle on ainakin luotu Vaasassa hyvät edellytykset.

Seuraavina tavoitteina Kouvola, Pirkkola ja Matinkylä. Ainakin.

Ja loppuun vielä päivitetty lista. 19 pistettä kasassa.

Järvenpään jäähalli
Kellokosken jäähalli
Keravan jäähalli
Valtti Areena, Tikkurila, Vantaa
Hartwall Areena, Helsinki
Hartwall Areenan harjoitushalli, Helsinki
Helsingin jäähalli
LänsiAuto Areena, Espoo
Varuboden Areena, Kirkkonummi
Hyvinkään jäähalli
Hakametsä, Tampere
Forssan jäähalli
Uudenkaupungin jäähalli
Kupittaan jäähalli, Turku
Elysée Arena, Turku
Kokonniemen jäähalli, Porvoo
Kajaanin jäähalli
Kuopion jäähalli
Vaasa Arena
 
Liiga:
Hakametsä, Tampere
Hartwall, Helesinki
Raksila, Oulu

Mestis:
Kuopio

Alasarjat:
Haapavesi
Kalajoki
Nivala
Ylivieska
 

viikinkikissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit IFK
Liiga(6)

Petoluola
Jyväskylä
Lappeenranta
Espoo Länsi-auto
Lahti
Tampere Hakametsä

Muissa merkeissä ja ovelle koputtelut
Rauma
Oulu Raksila
Jaffa
Hämeenlinna

Mestis(5)

Mikkeli
Kuopio
Järvenpää
Joensuu
Kouvola

Muita (9)

Varkaus (vanha)
Savonlinna
Hyvinkää
Espoo Matinkylä
Rantasalmi
Kauniainen
Heinola
Imatra
Tikkurila

Joten vielä on paljon nähtävää...
 
No, kun ketju on taas hilattu ylös niin lisätään omat päivitykset. Tuo edellinen listani oli sen verran pitkä, että siitä tosiaan pääsi unohtumaan Hollola. Kyseinen peli, jonka näin, oli Hollolan jäähallin avajaisottelu Pelicans-Haukat. Harjoitusottelu pelattiin syksyllä, muistaakseni Haukkojen liigakarsintoja seuranneella kaudella, kun Pelicans pelasi vielä divarissa.

Uusina bongauksina ovat Porvoo ja Vääksy. Porvoossa tuli nähtyä Huntersin kakkosdivaripeli, Vääksyssä nuorten alasarjaa. Harmittaa, kun jäi hyvistä aikeista ja suunnitelmista huolimatta Huntersin vieraspeli Riihimäellä väliin.

Pisteitä nyt siis 45, kevään tavotteista päälimmäisin on Heinola, sikäli kun HeKi mestiskarsintoihin pääsee. Toinen mahdollinen on Kauniaisten jäähalli, edellyttäen paikalliselta IFK:lta kakkosdivarin jatkopelejä.
 

vihtori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikaanit
50 hallin rundi täyteen Nivalassa 5.2.2005

Liiga:
Hartwall-areena
Hakametsä Tampere
Helsingin jäähalli .
Turku halli
Äijänsuo Rauma
Isomäki Porin
Raksila Oulu
Hippos Jyväskylä
Rinkelinmäki Hämeenlinna
Lahden jäähalli

Mestis:
Kuopio
Vaasa
Kokkola
Mikkeli
Järvenpää
Tikkurila
Kouvola
Kajaani
Kupittaa
Joensuu

Suomisarja:
Hyvinkää
Kuusamo
Hakametsä 2
Heinola
Warkaus
Seinäjoki

Muita Halleja:
Sentteri Tampere harj. hallit
Nokia
Pirkkala
Hervanta 16 kerrosta alas
Lieksa
Suolahti
Keuruu
Mänttä
Virrat
Ylivieska ------
Kempele
Liminka
Jyväskylä harjoitushallit
Tikkakoski
Ruovesi
Nivala 5.2.2005
Vuokatti
Matinkylä Espoo
Martinlaakso Espoo
Jämsä ----------
Pieksämäki
Kauhava
Tornio
Kerikallio Lahti harjoitushallit

Lisäksi muutama halli Ruotsissa Venäjällä Saksassa ja Eestissä.
Tavoitteena vielä muutama uusi jos vain jaksaa ajaa.
 

Daniela

Jäsen
Seuraavissa halleissa olen käynyt syynäämässä matseja:

Forssan jäähalli
Järvenpään jäähalli
Kajaanin jäähalli
Joensuun jäähalli
Kalevankankaan jäähalli, Mikkeli
Valtti-Areena, Vantaa
Myyrmäen jäähalli, Vantaa
Tikkurilan harjoitushalli, Vantaa
Kuopion jäähalli
Kouvolan jäähalli
Varuboden Arena, Kirkkonummi
Vaasa Arena
Kupittaan jäähalli, Turku
Hyvinkään jäähalli
Keravan jäähalli
Helsingin jäähalli
Hartwall Areena, Helsinki
Globen Arena, Tukholma

Pisteitä näköjään 18.
Pitäisi varmaan vihdoin ja viimein käydä bongaamassa ainakin LänsiAuto Areena.
 
Länsirannikon kiertue

Päivitelläänpä taas, ettei pääse unohtumaan. Vihtorihan täräytti itsensä kärkeen, mutta siitä uutta puhtia saaneena olen itsekin päättänyt vakaasti saada 50 pistettä kasaan tämän kauden aikana. Kaksi hallia, Turun Varissuon ja Porin Isomäen, bongasin tällä viikolla, ja pisteitä on tällä hetkellä kasassa 47.

Varissuo on paikkana tosi mielenkiintoinen. Sitä ei näytä monen listassa olevan, mutta olisi mukava kuulla, onko kellään muulla ollut ongelmia hallin löytämisessä. Aiheesta junnupelien ketjuun jo hieman kirjoitin, näkemäni peli oli keskiviikkona A:n divaria TuTo-KJT.

Hallille on hyvät opasteet Turun suunnasta tultaessa. No, lähestyin hallia tietysti juuri päinvastaisesta suunnasta. Hallihan sijaitsee maan alla. Kuitenkin se on useampaan karttaan merkattu maan päälle sille kohtaa, jossa se siellä uumenissa sijaitsee. Jätin sitten auton parkkiin, kävelin tyhmän näköisenä pientä korttelia ympäri, enkä aluksi kehdannut kysyä apuakaan. Olisihan se kumma, jos ei erottaisi jäähallia kerrostalojen keskeltä. En kuitenkaan ahkeran haravoinninkaan jälkeen löytänyt sisäänkäyntiä, niinpä sitten apua kysyttyäni sain kuulla, että sinne pääsee sisään auton kanssa aivan toisesta suunnasta. Onneksi olin varannut aikaa sen verran paljon, että ehdin vielä pelin alkuun.

Tänään, tai siis eilen lauantaina sain vain idean lähteä vapaapäivän kunniaksi Poriin peliin Ässät-Tappara. Isomäki oli toinen kahdesta tililtäni puuttuvasta hallista. Nyt on jäljellä enää vain Lappeenranta, jonka jälkeen onkin liiga ja Mestis paketissa, ja voi aloittaa puuttuvien suomisarjahallien haravoinnin.

Kuusankoskelle olin jo alustavasti suunnitellut lähteväni, kakkosdivarin etelälohkon pudotuspelikamppailuun KuPu-Hunters. Kuitenkin TuusKin tappion myötä porvoolaiset matkaavat Keravalle ja TuusKi Puhdin vieraaksi. Mietitään tätä uudemman kerran.
 

pooca

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa
Yritän ulkomuistista lätkiä näitä halleja tähän;

Helsinki;
Hartwall
Vanha I ja II
Pirkkola I ja II
Myllypuro

Vantaa;
Tikkurila I ja II
Myyrmäki I ja II

Espoo;
Matinkylä
Länsiauto Areena
Espoonlahti

Tampere;
Hakametsä II
Tesoma

Kirkkonummi
Forssa
Järvenpää
Kajaani
Joensuu
Mikkeli
Kuopio
Kouvola
Vaasa
Turku, Kupittaa
Lohja
Riihimäki
Hyvinkää
Kerava*
Anjalankoski
Valkeala
Porvoo
Kotka
Heinola

Ulkomailla;
Kohtla-Järve, Viro

35 pojoa?

*Keravalla olen käynyt katsomassa vain rullalätkää, lasketaanko se? :-)

Helsingin Hernesaaressa sijaitsevassa Jääherneessä toimin kerran naapurini junnujoukkueen huoltajana harjoituksissa. Laskettaiskohan sekin...?

Hallit, joiden vieressä olen kyllä ollut, mutten sisälle asti päässyt;
Lahti
Oulu, Raksila


Kuten saattaa huomata, olen onnistunut kiertämään nuo liigahallit oikein kunnolla ohitse. K-Vantaan kakkosdivarikausien ansiosta hallilista on pitkä. Harmitti aikanaan, että jäi Tuusula ja Kauniainen näkemättä!!
 
Viimeksi muokattu:

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Tässä ei ilmeisesti voi laskea mukaan sellaisia halleja, jossa on käynyt katsomassa pelin, jos on paikkakunnalla oman pelin vuoksi?

Siis selvennykseksi esimerkiksi Ville 12v on joukkueensa Villen Pelloseuran kanssa pelaamassa turnausta Pietarsaaressa. Ville käy katsomassa omien pelien välissä samassa hallissa kahden muun samassa turnauksessa pelaavan joukkueen pelin. Ville ei ilmeisesti saa pistettä, vaikka on hallissa katsoakseen juuri tämän pelin eikä itse ole osallisena pelissä kuin katsojana, mutta ei ole sen pelin vuoksi hallille matkustanut. Tuollaisia pisteitä itselläni olisi montakymmentä.
 

Katsoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, PiTa
Miksi ei voisi laskea?

Jos olisin Villen joukkueen bussikuski, en saisi pistettä katsomalla Villen peliä. Mielestäni saisin pisteen, jos menisin saman turnauksen pelin, jossa Villen joukkue ei pelaa.

Eli mielestäni paikkakunnalle saapumisen syy ei ole pisteiden saamisen esteenä

Niin; tämän hetken pistesaldo 36, joista yhtä ei enää ole olemassa. Viimeinen hankinta Sentteri Tampereelta.
 
Suosikkijoukkue
Haukat
No niin. Kaksi uutta bongausta on tullut tällä viikolla tehtyä.

Matinkylä A-junioreiden SM-liigan kolmannessa puolivälieräottelussa Blues-HIFK. Yleisöä ihan kivasti, 976, ja suhteellisen hyvä yleisfiiliskin. Halli on kylmä, ja melkoinen lato, kuten yleisesti tiedossa on.

Kouvolan jäähalli on minusta melkoisen sympaattinen. Ottelu oli Mestiksen runkosarjan toiseksi viimeisen kierroksen KooKoo-Haukat, joka pelinä ei sattuneesta syystä hurmannut. Massiivinen halli, mutta leppoisa fiilis, vaikka ääntä ei kamalasti ollutkaan. Betonia riitti, mutta mitäpä siitä. On sitä hirveämmissäkin halleissa käyty.

Loppuun päivitetty lista. 21 pistettä.

Järvenpään jäähalli
Kellokosken jäähalli
Keravan jäähalli
Valtti Areena, Tikkurila, Vantaa
Hartwall Areena, Helsinki
Hartwall Areenan harjoitushalli, Helsinki
Helsingin jäähalli
LänsiAuto Areena, Espoo
Varuboden Areena, Kirkkonummi
Hyvinkään jäähalli
Hakametsä, Tampere
Forssan jäähalli
Uudenkaupungin jäähalli
Kupittaan jäähalli, Turku
Elysée Arena, Turku
Kokonniemen jäähalli, Porvoo
Kajaanin jäähalli
Kuopion jäähalli
Vaasa Arena
Matinkylän jäähalli, Espoo
Kouvolan jäähalli

Tulevaisuus? Mikkeli, Seinäjoki. Nuo ainakin ovat potentiaalisia vielä tämän kauden aikana.
 

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
No minulla ei saldo ole vielä hirmuiseksi päässyt kasvamaan, mutta laitetaan nyt listaa.

Kalevankangas, Mikkeli (Jukurit)
Kouvolan Jäähalli (KooKoo)
Hartwall Areena, Helsinki (Jokerit)
Lahden Jäähalli (Pelicans)
Lieksan Jäähalli (Hurtat)

Näistä luonnollisesti paras on Kalevankankaan hornankattila, kotiareena. Jos otetaan sinikeltaiset lasit pois, niin totuuden nimissä täytyy tietysti sanoa että Hartwall Areena on aivan omaa luokkaansa. Mutta tunnelmassa - etenkin playoffien aikaan - Kalevankangasta ei voita mikään!
 

Nyrpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pässilauma!
Kuluneen kauden aika hallien määrä alkoi kasvaa, joten laitetaan nyt tämä omakin lista tänne

Talvisalo (SaPKo)
Monrepos, Tanhuvaara (SaPKo)
Heinola (HeKi)
Imatra (Ketterä)
Vermuntila (VT-HT)
Naantali (VG-62)
Hyvinkää (Ahmat)
Tampere, Tesoma (Montreal)
Tampere, Hakametsä 2 (KooVee)
Lauttakylä, Huittinen (LLuja)
Lempäälä (LeKi)
Hamina (Titaanit)
Kotka (Titaanit)
Mikkeli (Jukurit)
Jyväskylä (JYP)
Rantasalmi (RU)
Varkaus (Warkis)
Rauma, Äijänsuo (VT-HT)
Kokkola (Hermes)

Keväällä 2006 mukaan liittyi yksi uusi halli, joten pojoja tällä hetkellä 19
 
Viimeksi muokattu:

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ruotsi vs USA
  • 2.44
  • 4.40
  • 2.36
Tshekki vs Suomi
  • 2.66
  • 4.20
  • 2.36
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös