Yksityisviestiketju

  • 11 494
  • 62

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Minulle ei yksityisviestejä vielä ole kolahtanut, kuin joitakin managerointi pelien vaihtoja koskien. No modesedät on muistanut minua myös, mutta ihan aiheesta.
Meitsi nyt on vain tämmöinen HMV kirjoittaja, joka ei herätä kenessäkään sen vertaa tunteita, että viitsisivät minua häiritä yv:llä. Ja ihan hyvä niin.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti lintu
Tottakai tollaisista saa ja pitääkin loukkaantua. Tietyissä rajoissa ymmärrän pointtisi mutta tossa Predan viestissä yksityisyyttä loukattiin niin törkeästi, että jatkotoimenpiteisiin pitää ryhtyä. Ei varmastikaan ole kivaa saada tollaisia sairaita viestejä kun ei todellakaan tiedä kuka niitä lähettelee. Jos tollaista toiselle kirjoittelee niin on aivan sama aikooko niitä uhauksia toteuttaa vai onko se pelkkä sairas vitsi.


Yksityisyyttä? Minä kun luulin, että täällä hiiristellään nimimerkkien siimeksessä. Mistä tämä sadisti edes tiesi Predan olevan oikeasti naimissa taikka isä? Puhumattakaan muusta yksityisestä?

Vaikka minulla onkin tunnetusti varsin kieroutunut huumorintaju, niin en todellakaan usko, että olen ainoa joka ainoastaan nauraa moisille lätinöille. Eikä tämä johdu siitä, että olisin niin macho ettei oikein vastusta ole löytynyt – päinvastoin, ympäri korvia tulee vähän väliä niin tuttujen kuin vieraidenkin toimesta. En vaan voi ottaa näitä hiekkalaatikoiden ärrimurreja tosissani.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Onhan niitä viestejä tullut, muutaman kerran joutunut tyhjentelemään loora, koska 100 on yläraja viesteille. Ihan jotain pikkuasioita lähinnä kysellyt, kuulumisia vaihtanut tai muuta mukavaa. Mode-sedät ovat pari kertaa jostain kertonut oman mielipiteensä, jonka johdosta ollaan järsitty tuppea jäähyaitioissa.

Yv-boksi on mielestäni ihan tärkeä osa, etenkin Jatkoajan tyylistä paikkaa. Tämä on netin parhaimpia, ellei jopa paras, forum ja muutenkin kaikki on hyvin hoidettu. Kyllä meistä hyvää huolta pidetään, eikä sovi ottaa liian tosissaan tätä touhua. Ne ainakin ottavat, jotka yv-teitse uhkailua lähettävät (kai mää ny sit pian saan, kun noin sanoin?).
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Rööri
Eikä tämä johdu siitä, että olisin niin macho ettei oikein vastusta ole löytynyt – päinvastoin, ympäri korvia tulee vähän väliä niin tuttujen kuin vieraidenkin toimesta.

Laittamattomasti sanottu, arvoisa kytun virpä ! Käynti steissillä lauantai-illan huumassa on paljon vaarallisempaa kuin Jatkiksen yv-looran penkominen. Sen kun muistaa, niin osaa suhtautua oikeanlaisella ylenkatseella kaikenmaailman keijojen virtuaalipurkauksiin. Jos teksti on noin synkkää, kuin Predan tapauksessa saapunut kama oli, on itse asiassa paljon helpompi saada kyseinen kynäniekka jäljitettyä kuin nimettömiä kirjeitä lähettelevä 5-pennin Hannibal Lecter Kontulasta. Tai miten sen nyt ottaa; kirjoitustaitoinen henkilö Kontulasta on jo aika rajattu epäiltyjen joukko. Oli miten oli, jokainen yv:tä lähettävä omistaa kirjoitusoikeudet Jatkoaikaan ja siinä yhteydessä hän on jo henkilöllisyytensä 99% varmuudella antanut ylläpidolle. Lisäksi häneltä jää jälkeen IP-osoite. Joten kaiffari, joka postaa rikoslain alaista uhkailua toiselle kirjoittajalle yv:llä luullen Bostikin pilaamilla aivoillaan, että siitä ei jää todistetta hänen henkilöllisyytensä pysyessä oikeasti salassa, on yhtä älykäs kriminaali kuin tyyppi, joka ryösti pankin ja valitsi kohteeksi oman tilikonttorinsa saapuen paikalle täysin samoissa ja vieläpä vitun rumissa kuteissa kuin aina. Ainoana erona oli aurinkolasien käyttö ja nekin olivat itse aktin tapahtuessa verkkaritakin taskussa. Tositarina btw.

En ole koskaan saanut nimettömiä kirjeitä, mutta olen saanut nimettömiä kirjeessä. Minne teen ilmoituksen?
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag


En ole koskaan saanut nimettömiä kirjeitä, mutta olen saanut nimettömiä kirjeessä. Minne teen ilmoituksen?

Mikäli niissä oli kakkatahroja tai merkkejä muista tihkeistä, niin pirauta Omo-infoon.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti JHag
En ole koskaan saanut nimettömiä kirjeitä, mutta olen saanut nimettömiä kirjeessä. Minne teen ilmoituksen?
Hei, mitä kokoa ne on ? Mahtuisiko ne minulle. olen muutaman kilon laihtunut sitten viimenäkemän. Jos ne on kauniita ja pitsisiä laita yv tuleen niin kerron osoitteen.

Terveisin koo

Lisäsin vaan, että Voi vitsit
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Rööri
Mistä tämä sadisti edes tiesi Predan olevan oikeasti naimissa taikka isä? Puhumattakaan muusta yksityisestä?


Niin siis tämä tapahtui silloin Jatkoajan alkuaikoina ja kyseinen härikkö oli samalla työpaikalla kuin minä - ei kuitenkaan töissä siellä, vaan oppilaana. Minä taas olen koulussa töissä, tyhmä kun olen. Olin jopa niin tyhmä, että menin netissä paljastamaan liikaa tietoja itsestäni...

Ja kyllähän te tiedätte miten kamalia rangaistuksia alaikäiselle moisesta jupakasta seurasi. Siis eipä kertakaikkiaan mitään mainittavaa. Niin, ei mainittavaa, vaikka juttuun sisältyi muutakin, kuten vandalismia koulun tiloissa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Viestin lähetti Predator
Niin siis tämä tapahtui silloin Jatkoajan alkuaikoina ja kyseinen härikkö oli samalla työpaikalla kuin minä - ei kuitenkaan töissä siellä, vaan oppilaana. Minä taas olen koulussa töissä, tyhmä kun olen. Olin jopa niin tyhmä, että menin netissä paljastamaan liikaa tietoja itsestäni...

Ja kyllähän te tiedätte miten kamalia rangaistuksia alaikäiselle moisesta jupakasta seurasi. Siis eipä kertakaikkiaan mitään mainittavaa. Niin, ei mainittavaa, vaikka juttuun sisältyi muutakin, kuten vandalismia koulun tiloissa.

Itsekkin keittiössä työskenneltyäni, en menisi paljastamaan kyseisissä paikoissa tälläisia asioita. Joku voi tulla ja laittaa keittoon mitä vaan. samoin jälkiruokiin on helppo sujauttaa vaikkapa suolaa, niin etttä suosittelen kaikille jotka ovat elintarvikkeiden kanssa tekemisissä erityistä varovaisuutta paljastusten suhteen. Koulun keittäjän homma on muutenkin kova, saati että joku alkaa vielä vittuilemaan.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Designer
Yksityisviesti on tarkoitettu vain lähettäjälleen. Jos niitä ei halua, niin muistaakseni tuon toiminteen voi käyttäjäasetuksissa estää.

Ei se nyt ihan noinkaan voi olla. Eihän siinä nyt ole mitään järkeä, että ihminen joutuisi luopumaan kokonaan normaalin postin vastaanotosta häiriökirjeiden takia. Eiköhän se ole Moderaattoreiden tehtävä huolehtia siitä, ettei häiriökirjeitä tule ainakaan enää sen jälkeen, kun niistä on heille asiallisesti ilmoitettu.

Mitä sitten tulee YV-viestien julkaisemiseen, niin ei kai sitä ole missään erikseen kiellettykään. Ja olisihan se toisaalta mukava nähdä, kuinka paljon täältä Jatkoajasta löytyisi Jekyll&Hyde-tyyppejä, jotka nuolevat kaikkien perseitä yleisellä puolella mutta lähettävät sitten "oikeat" mielipiteensä yksityisviestein - kokonaiskuva saattaisi monesta kirjoittajasta muuttua...

No, ei tuo julkaiseminen nyt mikään tärkeä juttu ole, kunhan Moderaattorit hoitavat hommansa häiriöviestittäjien kohdalla.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti JHag
En ole koskaan saanut nimettömiä kirjeitä, mutta olen saanut nimettömiä kirjeessä. Minne teen ilmoituksen?

Ne voi myydä eteenpäin.

http://www.freerepublic.com/focus/f-chat/1026757/posts

Yv-palvelu on ainakin minun kohdallani toiminut moitteettomasti, eikä laatikkoon ole kolahtanut vuosien mittaan kuin yksi asiaton uhkailuviesti. Olen säilyttänyt sen muistutuksena siitä, että joukossamme on ihmisiä, jotka ottavat itsensä, Jatkoajan ja "miehisyytensä" liian vakavasti.

Muuten olen saanut yksityisviestien kautta paljon hyvää: vinkkejä esimerkiksi kirjoista, levyistä, elokuvista ja sen sellaisista, puhumattakaan mielenkiintoisista näkökulmista erilaisiin (jääkiekkoakin koskeviin) keskustelunaiheisiin. Näistä kiitos muutamillekin nimimerkeille - tiedätte kyllä itse, keitä olette!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Ohmi
Ei se nyt ihan noinkaan voi olla. Eihän siinä nyt ole mitään järkeä, että ihminen joutuisi luopumaan kokonaan normaalin postin vastaanotosta häiriökirjeiden takia.
Jep, kirjoitukseni voi noinkin tulkita, mutta en missään nimessä ole sitä mieltä että ainoa keino häirikköviestien loppumiselle olisi yksityisviestien estäminen. Korin mätä omena ei ole yksityisviestitoiminne, vaan hyypiö, joka lähettää sitä kautta silkkaa sontaa. Keinot tähän kerroitkin.
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Viestin lähetti irGGu
Minulle kirjeet, sähköpostit ja yksityisviestit ovat kaikki saman arvoisia asioita. Ne on kahden ihmisen välistä viestintää, vaikka olisivat kuinka yksipuolisia. Ja ilman molempien suostumusta EI OLE OIKEUTTA näyttää niitä kenellekkään ulkopuoliselle.

Näin asia on ehkä sinulle. Oikeasti kirjeen, sähköpostin tai YV:n vastaanottaja saa tiedottaa saamansa viestit julki aivan millä tavalla vaan itse haluaa. Minun puolestani voitaisiin pystyttää tänne ketju, jossa palstaurpot paljastetaan. Eli YV nimimerkillä varustettuna, tulisi varmasti luettua :)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Munatonta meininkiä!

Aion siis julkistaa tässä ja nyt munattomasti Marianne Laxénin hengessä kolme vuotta sitten saamani yksityisviestin. Teiltä toivon ymmärrystä ja neuvoja, josko minun kannattaisi kääntyä poliisin puoleen? Kyseinen virtuaalihenkilö on jättänyt palstan n. kaksi ja puoli vuotta sitten ja epäilen hänen poistuneen koneeltaan minua jahtaamaan!

sä julkisesti haukut meikäläistä vitsiksi?

Miksi puutut tuollaisiin keskusteluihin jotka eivät tavallaan sinulle kuulu...?
miten sä ylipäätänsä kehtaat...?
vai nostanko tästä isomman hälyn..musta tuntuu että nää et poika tiedä kenelle vittuilet..!

Mä toivon että nä editoit sen viestin ja muutenkin suoritat jonkun asteen anteeksi pynnön!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kiitos pikkuhousuvinkeistä!

koolle toteaisin, että pienihän sinä olet aina ollut. Ovatko ne "yhden koon sukkahousut" muuten kaikki oikeasti sinun? Kauheasti olet niitä jättänyt ympäri Suomea...

Röörille kerron kauhean tapauksen. Otin vihjeestäsi vaarin, koska jotain tahroja niissä tosiaan oli. Sellaista talimaista smegmaa. Haistatin ensin pöksyjä (uros)koirallani, joka sekosi ja ryhtyi toimeen, mikä on tuttua kaikille koiria tuntevalle. Kutsun sitä nylkkäämiseksi. Pelastin pöksyt, usutin kaverin pöydänjalan kimppuun, sillä toisin kuin isäntänsä, koirani ei ole kauhean tarkka siitä minkänäköistä kohdetta tökkii. Varmaan menisi Hermunenkin läpi. Eniveis, soitin numeroon 118 ja pyysin yhdistämään OMO-infoon. Oltiin jo pikkutunneilla (ja pikkuhousuissa), joten puhuin ehkä hieman epäselvästi, vaikka kovin moni täällä tömäkän, karskin machosoundini on kuullutkin, vaikkei haluaisikaan. No, täti sanoi 118:ssa, että hetkinen, yhdistän ja pian kuulin langan päästä kimeän miehenäänen, joka kujersi: "Tässä on HOMO-info ja Peter*, voinks mä siis jotenkin jeesata sua beibe". Loppuyö meni siitä keskustelusta toipuessa ja tiedoksi; mä en Peter todellakaan tule kanssasi DTM-ajoihin. Tykkään perinteisistä talviretkistä. Sellaisista, missä liukkaalla kelillä vedetään naista välillä takana, välillä työnnetään edestä ja koko ajan mennään ylösalas. Kyseessä on siis pulkkamäki.

edit: * äännettään lespaten "peettär"
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Voisi oikeastaan sopia Parhaat letkautukset-ketjuunkin, mutta ei näin myöhään jaksa ruveta editoimaan.

25.02.2005, 19:15
Körtti

Oletko separi?
Ei millään pahalla, mutta oletko sä saatana separi? Jumalauta, Pelicans fanina saa hävetä noita sun juttujas! Niissä ei ole järjen hiventäkään! Mieti nyt saatanan homo, mitä tällä palstalla Pelsu-fanina kirjoittelet. Perkele, että tekis mieli pyöräyttää sua, saatana.!
Hyssyttelystä asiaan :peukku: ja :tuoppi:.
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kommentoisin sen verran tuota YV-asiaa notta (tämä ei koske tuollaisia yksityiselämässäkin toisensa tuntevia henkilöitä) tosissaan ottamisessahan on se toinenkin puoli - kuka oikeasti ottaa tämän webbitouhun niin tosissaan että ryhtyy niinkin hurjaan touhuun kuin lähettämään jotain vittuuntuneita YV:tä? Kuka oikeasti näkee negatiivisesta/uhkailevasta YV:stä olevan yleensäkään mitään hyötyä, suuttumuksen ilmaisuhan luisuu jo tappion myöntämyksen puolelle?

Ja kun ei sitä pesää saa törppöilemällä oikeassa elämässäkään niin vielä vähemmän sitä lohkeaa joltain tuntemattomalta tytöltä (joka periaatteessa voisi nimimerkin takana olla poikakin) kännissä lähetetyillä alatyylisillä ehdotuksilla jollain hel~wetin nettipalstalla.

Ilmoitettakoon silti tässä myös se että jos se ei mene nyrkkitappeluksi, niin olen valmis selvittämään näitä nettitouhuja, olettaen että joku joskus suuttuisi meigälle, kreikkalais-roomalaiseen tyyliin joku kesäilta jollain sopivalla rannalla tai puistossa. Tähänkään ilmoitukseen ei sisältynyt mitään homoeroottista, pientä vittuilua, ehkä.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Jatkoajan Moderaattorit ovat kantanaan ilmaisseet että yksityisviestien julkistamista ei palstalla sallita. Minusta yksityisviestien julkaiseminen on yleisesti ottaen hyvän maun vastaista, mutta säännöillä julkaisemisen kieltäminen on 'juridisesti' arveluttavaa.

Noh, ovat nyt sitten päättäneet noin ja sen mukaan eletään, ei siinä mitään. Näillä mennään.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Todettakoon yv:sta sen verran, että arvon palstaveljiltä ja -sisarilta olen saanut pari viestiä, jotka ovat olleet hauskoja ja mukavia. Sen sijaan palstan toimitukselta olen saanut muutamaa artikkelia vähemmän kehuttuani ns. myllykirjeitä. Mutta näillä mennään.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse sain tälläisen viestin taannoin, julkaisen sen nyt täällä:

"Hei Ted Raikas!

Olen pidemmän aikaa seuraillut kirjoittelemisiasi ja ajatuksia, joita olet heitellyt ilmoille. Olen muodostanut niiden perusteella sinusta oikein fiksun, mukavan ja eheän ihmiskuvan. Luen aina innolla uudet viestisi, käsitteli ne mitä tahansa. Ne ovat vaan niin mukaansatempaavia ja alan niiden kautta miettimään miltä mahdat näyttää, kuulostaa ja tuntua. Lopulta en saa sinua lainkaan pois mielestäni.

Niin, pakko myöntää, olen kiinnostunut sinusta ja ajattelen sinua nykyään, olin sitten koulussa, kaupassa kuin iltatöissäkin.

Minusta tuntuu, että olen palavasti ihastunut sinuun, korviani myöten. On ihan samantekevää miltä näytät, tiedän, että haluan sinut. Juuri sinut.

Siksi kysyisinkin, josko rohkenisit tavata minut joku kerta mahdollisimman pian. Vaikka jossain viihtyisässä pienessä lähiöbaarissa. Ottaisimme siellä pari ja jatkaisimme vaikka minun, tai vaihtoehtoisesti sinun asunnollesi. Voisimme pitää yhteistä kivaa. ;)

Olen sinun omasi, nyt ja aina, mitenpäin vaan tahdot.

Toivottavasti vastaat pian.

T: *** ****** (nimimerkki sensuroitu)"

Tuo on siis eräs palstamme kirjoittajista. Nyt taitaa Raikkaan pojalla olla hyvin pullat uunissa! =)
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Ted Raikas kirjoitti:
Itse sain tälläisen viestin taannoin, julkaisen sen nyt



Siksi kysyisinkin, josko rohkenisit tavata minut joku kerta mahdollisimman pian. Vaikka jossain viihtyisässä pienessä lähiöbaarissa. Ottaisimme siellä pari ja jatkaisimme vaikka minun, tai vaihtoehtoisesti sinun asunnollesi. Voisimme pitää yhteistä kivaa. ;)

Olen sinun omasi, nyt ja aina, mitenpäin vaan tahdot.

Toivottavasti vastaat pian.

T: *** ****** (nimimerkki sensuroitu)"

Tuo on siis eräs palstamme kirjoittajista. Nyt taitaa Raikkaan pojalla olla hyvin pullat uunissa! =)

Ole Ted hieman varovainen, tai en tiedä mutta olen itsekkin saanut samantapaisen, voi Kuulua karhu-ryhmään. "Miten päin vain tahdot" :)

veini

Ps. Ota kaikki irti, kyllä sitä voi kerran kokeilla, ja liukaste mukaan.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ted Raikas kirjoitti:
Itse sain tälläisen viestin taannoin, julkaisen sen nyt täällä:

Minäkin meinasin joskus lähettää itselleni yv:n, mutta luovuin lopulta ajatuksesta.

Olen hieman pettynyt, kun en ole ikinä saanut yhtään itku-yv:tä keneltäkään. Kaikki ovat olleet asiapitoisia yhteydenottoja.
 

Anton

Jäsen
Olen itse saanut lähinnä yv -kyselyjä, että onko minun lääkitys ihan kohdallaan. Ei kai noista voi millään lailla pahastua, sillä kyseessähän on ystävällinen ihminen/ihmiset, jotka ovat huolissaan minun henkisestä hyvinvoinnistani.
Kuka voi sanoa, että urbanisoitunut nykysuomalainen ei olisi kiinnostunut ja huolissaan lähimmäisistään, joita ei välttämättä edes tunne.

Monta kertaa on liikutuksen tippa kastellut silmäkulmat – minäkin rakastan teitä!


Jhag
”…ja minut pitäisi uittaa lietealtaassa HK.n sininen sijoitettuna anukseeni…”

Minun mielestäni tuo on ainoa tapa saada HK:n sininen jätelenkki maistumaan edes joltakin.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Ted Raikas kirjoitti:
Itse sain tälläisen viestin taannoin, julkaisen sen nyt täällä
Rohkea veto ottaen huomioon että Moderaattorit ovat juuri selväsanaisesti julkaisemisen kieltäneet.

Pari kummallista yv:tä olen saanut, tosin vielä kummallisempia lähettänyt.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Yksityisviestien välityksellä minulta on mm.

-kysytty ikää ja kiukuteltu kun en ole antanut suoraa vastausta. Ikäni näkyy käyttäjäprofiilissani.
-kysytty, oleko koskaan käynytkään jäähallissa ja samalla esitetty epäily, että en
-kysytty, miten vakavaa mielisairautta vanhempani potevat
-vaadittu kirjoitusteni sävyn vaihtamista, sillä muuten joku iltapäivälehden toimittaja saattaa kirjoittaa negatiivissävyisen kirjoituksen HPK:sta.

Olen suhtautunut näihin kaikkiin asian vaatimalla vakavuudella. Siitä onkin muuten aikaa, kun olen saanut yksityisviestin muutoin kuin vastauksena itse ensin lähettämääni. Ei haittaa.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Designer kirjoitti:
Siitä onkin muuten aikaa, kun olen saanut yksityisviestin muutoin kuin vastauksena itse ensin lähettämääni. Ei haittaa.

No juu, eipä minuakaan liiemmin lähestytä. Joku klaukkalalainen kekkuli on pari kertaa kysellyt kyytiä peliin, mutta ei muuta. Yritin tuolla kovasti kertoa, että Jarkko rottailee välillä eikä aina vastaa huutoon, mutta ei siitäkään tullut yhtään yv:tä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös