Yksityisviestiketju

  • 11 493
  • 62

M10

Jäsen
Suosikkibändini Suomen-keikan merkitystä on vähätelty yksityisviestillä. Tuollainen on mielestäni suorastaan törkeää.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Itse olen saanut muutamia arvioita kehostani, kuten "kukkakeppi" ym, lisäksi olen saanut muutamia kertoja erinlaisia tapoja miten minua käsiteltäisiin mikäli saapuisin kylästämään seuduille missä yv, lähettäjä asustaa. Sitten on tietenkin erinlaisia nimityksiä hajuja ja kaikkea sellaista mikä nimimerkkiini kuuluu.

On myöskin erinlaisia paikkoja joihin on käsketty menemään, en viitsi tässä nyt mainita erikseen näistä sen enempää. Lisäksi olen saanut lukuisia hyviä neuvoja moderointi-tiimiltä miten tälläisellä jääkiekkopalstalla yleisesti käyttäydytään, niin että uhkailuja on tullut vähän sieltä sun täältä, ja mikäs sen parempi tälläisen vanhan miehen verenkierron kannalta onkaan ! :)

veini
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
OneBigRed kirjoitti:
Olen hieman pettynyt, kun en ole ikinä saanut yhtään itku-yv:tä keneltäkään. Kaikki ovat olleet asiapitoisia yhteydenottoja.

Tämähän voi tietty johtua siitä, että sinulle tarkoitetut viestit ovat menneet nimimerkeille:

BigRedCat
BigBigCat
RedGatBic
BadGetGib
BigRedRed
CatCatBig
RedBigRed
BigBigBig
RedBigCat
BigRedRat
RadDegGrad
CatCatDuo

Mitä tulee omiin saamiini priva-messuihini, niin siellä on paljon parempia juttuja kuin täällä palstalla (MOT). Ja viestit ovat poikineet jopa yhdet nettitreffitkin. Kyllä ATK on ihmeellistä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
OneBigRed kirjoitti:
Minäkin meinasin joskus lähettää itselleni yv:n, mutta luovuin lopulta ajatuksesta.
Törkeää vihjailua! Ilmoitan tästä pian moderaattoriuksille, ellet vedä pois pahoja sanojasi.

Minäkö muka lähettäisin itselleni humalapäissä vonkausviestin. Haha!
 

Strigidae

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ihanaa, päättipä sitten eräs aurinkoinen kesälomalainen Hjallis-hallin suunnasta hauskuuttaa päivääni katkeralla yv:llä. Kiitoksia.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Ted Raikas kirjoitti:
Törkeää vihjailua! Ilmoitan tästä pian moderaattoriuksille, ellet vedä pois pahoja sanojasi.

Minäkö muka lähettäisin itselleni humalapäissä vonkausviestin. Haha!

Nyt jäi vain kiinnostamaan, että onnistuitko vonkaamaan itseltäsi vai iskikö toiselle osapuolelle kenties äkillinen 'pääkipu'?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Prof. Puck kirjoitti:
Nyt jäi vain kiinnostamaan, että onnistuitko vonkaamaan itseltäsi vai iskikö toiselle osapuolelle kenties äkillinen 'pääkipu'?
Noh, tässähän kävi nyt niin, että toinen osapuoli otti ja lähti muille maille vierahille rilluttelemaan ja jäin itse kuin se kuuluisa nalli kalliolle. Tälläistä sattuu, mutta verkot on vesillä ja syvällä uivatkin.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
vstp kirjoitti:
Ihanaa, päättipä sitten eräs aurinkoinen kesälomalainen Hjallis-hallin suunnasta hauskuuttaa päivääni katkeralla yv:llä. Kiitoksia.

Minähän se olin ja hyvä jos se sinua hauskuutti. "Katkeraksi" viestiksi olisit sen leimannut vaikka olisin sanonut mitä, eihän mikään mitä me Jokeri-fanit nykyään sanomme voi muiden mielestä muuta ollakaan kuin "katkeraa tilitystä".
 
Viimeksi muokattu:

Strigidae

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Analyytikko kirjoitti:
Minähän se olin ja hyvä jos se sinua hauskuutti. "Katkeraksi" viestiksi olisit sen leimannut vaikka olisin sanonut mitä, eihän mikään mitä me Jokeri-fanit nykyään sanomme voi muuta ollakaan kuin "katkeraa tilitystä".

Siinä olet ihan oikeassa.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen kiinnostunut psykologiasta vstp, joten kerrotko minulle mistä tuo sinun Jokeri-vihasi on alkanut? Onko siinä taustalla joku lapsuuden trauma? Liittyikö se ihan jääkiekkoon, vai oliko traumahetkellä paikalla joku Jokeri-logo tai vastaava? Vai podetko ihan yksinkertaista kateusreaktiota Jokereita kohtaan? Onko joku Jokerien pelaaja tms. tehnyt sinulle jotain ikävää, josta et halua puhua, ja purat patoutunutta katkeruutta nettipalstalla?

Tietenkään sinun ei ole pakko minun kanssani puhua kaikista henkilökohtaisista asioista, mutta jos haluat niin olisin kiitollinen. Voit myös kertoa minulle niistä yksityisviestillä, jos et halua muiden kuulevan niitä. Ja onhan näitä maksuttomia auttavia puhelimiakin.
 

Strigidae

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Analyytikko kirjoitti:
Olen kiinnostunut psykologiasta vstp, joten kerrotko minulle mistä tuo sinun Jokeri-vihasi on alkanut? Onko siinä taustalla joku lapsuuden trauma? Liittyikö se ihan jääkiekkoon, vai oliko traumahetkellä paikalla joku Jokeri-logo tai vastaava? Vai podetko ihan yksinkertaista kateusreaktiota Jokereita kohtaan? Onko joku Jokerien pelaaja tms. tehnyt sinulle jotain ikävää, josta et halua puhua, ja purat patoutunutta katkeruutta nettipalstalla?

Tietenkään sinun ei ole pakko minun kanssani puhua kaikista henkilökohtaisista asioista, mutta jos haluat niin olisin kiitollinen. Voit myös kertoa minulle niistä yksityisviestillä, jos et halua muiden kuulevan niitä. Ja onhan näitä maksuttomia auttavia puhelimiakin.

Voi kuinka sööttiä, nikerifani oikein yrittää olla hauska.

Todettakoon, että vihani koko roskaa kohtaa johtuu siitä, että näitä "jokerifaneja" syntyi hossain vaiheessa asuinpaikkakunnalleni vähän liikaa. Normaali jakauma oli Tappara 40 %, Ilves 40 %, HPK 20 %. Sitten tulevat jostain tyhjästä nämä jokereiden "fanit" vittuilemaan meille, jotka ovat kannustaneet jotain siihen aikaan vähemmän menestynyttä hämäläisjoukkuetta. Vaikka omalla kohdallakin oli tietynlainen inho ja vastakkaiasettelu Ilvestä kohtaan, ei se ollut mitään verrattuna siihen mitä jokerit edusti. Eikä todellakaan ollut yksin Tapparan kannattajien joukossa tämä asetelma vallalla, myös Ilveksen puolesta liputtavat olivat samaa mieltä. Joten tyydyttääkö vastaus? Jokerit on roskaa, HIFK kunnioitettava ja kiinnostava vastus.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ilmeisesti nuoresta iästäsi johuten et tiedä, että 80- ja 90-luvun vaihteessa Tappara koki ihan saman ilmiön. Jotenkin Tappara-lippikset ja -takit ja sen sellaiset alkoivat ihmeellisesti lisääntyä täällä Helsingissäkin. Juuri tuon takia minäkään en Tapparan porukasta järin perusta. Sen sijaan Ilveksessä noin 99% faneista on aitoja, Ilves-henkisiä kannattajia, joiden fanius ei ole gloryhunterpohjaista. Tappara on roskaa, Ilves on terästä.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Yksityisviestit ja niiden käyttäminen suodattinmina ym, tavalla on todella mielenkiintoinen alue joista varmasti vielä joskus joku tekee tutkimuksen aikanaan, kun kerrot asioista toiselle ja toinen kertoo sen toiselle jne, niin se homma monta kertaa etenee. Ilman yv, mahdollisuutta moni voisikin tukehtua, juuri lättäpäille ja ihmisille jotka eivät suoraan voi asioista keskustella, kanava on tärkeä.

Miten suodattaminen sitten oikein tapahtuu, herra A ajattelee että herra C on mulkku, niinpä hän lähettää yv, viestin tietämälleen herra C,n kaverille (herra B) ja kertoo että herra C on mulkku, herra B sitten taas lähettää yksityisviestin herra C,lle ja kertoo että herra A,n mielestä sinä herra C olet mulkku. Tämän jälkeen tietenkin sitten voi herra C kostaa ja lähettää kaikille aakkosille viestin että herra A onkin se suurin mulkku. Tietenkin sitten voi vielä vahvistaa kannanottoaan puhelimella. Aika mielenkiintoinen alue siis kaikenkaikkiaan eikä ollenkaan niin suoraviivainen kuin ensiksi ajattelisi, itse sanoisin että herra A on kuitenkin lättäpää mulkku, ja sellaisena pysyykin. :)

veini
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös