Klassinen aiheen vaihtaminen viestintuojaan, ja avuton pyörätuolimummokin on jo lainausmerkeissä. Väkivaltaisen puukkomummon rohkea joukkotaltuttaminen voitaneenkin jo tässä vaiheessa kuitata legendaarisella "tehtiin mitä piti" -fraasilla. Helppo huomata miksi Antifan arvostelu ottaa sinulla erityisen koville.
Mulla oli huomattavasti enemmän asiaa tuossa viestissä (ja sitä ennen olleessa, jonka kuittasit onelinerillä jota en kyllä ihan tajunnut), mutta kirsikkapoimi ja pöyristy sä vaan. Tää keskustelu toimii hienosti näin.
Mä odotan jo innolla, että ketä teistä kolmesta tulee ja lainaa kahdeksasosan mun viestistä ja pöyristyy yli äyräiden samalla skipaten kaiken muun.
Eli tosiaan. Let's vääntö.
Jaoit videon ja saatesanat:
Valkoiset ovat avointa riistaa. Edes pyörätuolissa istuvat mummot eivät säästy väkivallalta, koska ihonväri nyt sattuu olemaan valkoinen
Mä olen edelleen sitä mieltä, että valkoiset eivät ole olleet mitään "avointa riistaa". Laitoin tuon tekstin lainausmerkkeihin, koska yritin referoida sinua.
Tämän jälkeen yritin vienosti vinkata, että tuo sinun jakamasi tviitin jakaja on a) kirjailija, joka saa massinsa siitä, että rakentaa vastakkainasettelua (Kaveri on konservatiivikirjoittaja, joka repii hillonsa Antifa-salaliitoista) ja b) mene nyt itse katsomaan
tuota tiliä (Andy Ngô, Twitter). Kaveri näkee vaarallisia Antifoita ihan joka paikassa (ja tviitissä). Sitä vastakkainasettelua just, mistä kirjoitin. Mutta ihan miten vaan. Ok.
Silti hienosti skippasit kaiken ja pöyristyit avuttoman pyörätuolimummon lainausmerkeistä. Sen jälkeen syötit mulle sanoja suuhun.
Mua ei haittaa Antifan arvostelu sitten tippaakaan, mutta kuten jo ensimmäisessä viestissä kirjoitin, niin onhan tämä nyt ihan naurettavaa spinnausta koittaa kääntää nämä mellakat pelkäksi "Antifan riehumiseksi". Mutta you do you. Hyvin se on mennyt tähänkin asti.
Onneksi mulla on pyöräteline concealed carryna mukana, niin ei pelota niin paljon ja voi tehdä mitä pitää. Muistitko sä heilata helluntaina? (Hienosti muuten vedetty koko viesti "kääntäen viestintuojaan")
Trump sen sijaan hillitsee kansaa niin hyvin kuin osaa
Vähän enemmän vielä hämmästyttää, että Yhdysvaltojen presidentti uudelleentviittaa viestin: "This isn’t going to stop until the good guys are willing to use overwhelming force against the bad guys " Tuon kun lisää siihen "the only good Democrat is a dead Democrat"-viestiin aikaisemmin, niin on se vaan vekkuli kaveri. Johtaja.
Todetaan muuten tähän väliin, että Trumpilla itsellään ei taida olla oikeutta keskenään julistaa ketään virallisesti terroristiksi, joten toistaiseksi Johtajalta on tullut vain Twitter-sanahelinää ja spinnausta muihin aiheisiin.
Kato! Porkana!