Yhdysvaltain presidentti Joseph R. Biden jr.

  • 177 560
  • 1 089

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Onneksi olkoon Uncle Joe ja Kamala Harris, nyt se on sitten virallista!

Perinnöksi oranssilta orankilta saitte ”burning platform”-tyyppisen tilanteen, monessa mielessä. Toivon teille sitkoa ja jaksamista, ja aivan järjettömän harmaata ja tavallista, suorastaan supertylsää valtakautta.

Ja kuriositeettina; CNN’ltä tulee tuo lähetys selkeästi viivästettynä, yli puoli minuuttia YLE’n lähetystä perässä, pelkäävät siis edelleen jotain hässäköitä...
 
Onneksi olkoon Uncle Joe ja Kamala Harris, nyt se on sitten virallista!

Perinnöksi oranssilta orankilta saitte ”burning platform”-tyyppisen tilanteen, monessa mielessä. Toivon teille sitkoa ja jaksamista, ja aivan järjettömän harmaata ja tavallista, suorastaan supertylsää valtakautta.

Ja kuriositeettina; CNN’ltä tulee tuo lähetys selkeästi viivästettynä, yli puoli minuuttia YLE’n lähetystä perässä, pelkäävät siis edelleen jotain hässäköitä...
Katotko CNN:n nettilähetystä vai TV:stä? Voi muutenkin olla, että Suomeen tulee viivellä noi CNN:n lähetykset, ihan sama mistä katsot.
 

Päätykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vakavasti otettavat organisaatiot.
Joe Biden ja Kamala Harris! Uusi ja toivottavasti parempi aika alkaa Yhdysvalloissa. Bideniä on mukava kuunnella, verrattuna öyhöttäjä Trumpiin.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Upea puhe kertakaikkiaan.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Ivankahan se siellä istuu.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sleepy-Joe iski Hillaryn mieheen :D. Nyt meni Trumpilta yöunet, kun huutaa yksin kotona ”I knew it!!!”

Bidenin puhe on valtionpäämiesmäinen. Ei omakehua, ei valheita, ei toisten mollaamista. Tunteenpaloa sopivasti mukana olenatta kuitenkaan raivokas.

Arvon amerikkalaiset, ottakaa järki käteen ja antakaa hyvälle miehelle mahdollisuus.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Garth Brooks hoilaa siellä. Hyvä haku, kun on varmaan suosittu heppu tuolla Trumplandissa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä se puheita osaa pitää, mutta miten käy presidentti Bidenilta YMCA?

Tosiaan vahva puhe, ja samalla voimakas kritiikki edellisen hallinnon valheille. Trumpin äärifanit varmasti loukkaantui vain lisää, mutta luulisi tuon yhtenäisyyden vetoomuksen tavoittavan kaikki jotka on tavoitettavissa.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Garth unohti turvavälit.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Väkevä puhe parikymppiseltä runoilijalta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Olipa runo, semmosta rap-kulttuurivivahdetta aika paljon, mutta myös vahvaa nojaa perinteeseen!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Päätykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vakavasti otettavat organisaatiot.
Hyvä ja tyylikäs puhe Bideniltä. Tuosta miehestä huokuu sellainen tyylikkyys ja uskottavuus, mikä taas Trumpilta puuttuu kokonaan. Toivottavasti Biden saa rehellisen mahdollisuuden ja minä ainakin uskon että Biden tekee paljon hyvää presidenttinä. Minusta Bidenistä huokuu sellainen rauhallisuus ja kokemus mitä ei voi kuin ihailla.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Nyt on kyllä sellaista isänmaallisuutta, että alta pois.
 

Gust

Jäsen
Ei tota kansaa kukaan yhdistä, mutta yhtenäisyyttä pitää ainakin yrittää rakentaa neljän vuoden öyhötyksen jälkeen. Iso vastuu on nyt myös rebuilla. Onnea ja menestystä Joelle!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Toivottavasti Biden saa rehellisen mahdollisuuden ja minä ainakin uskon että Biden tekee paljon hyvää presidenttinä.

Mä olin tätä mieltä kun Trump astui pressan virkaan. Pitää antaa mahdollisuus.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Aika kovia nimiä on Biden saanut tuohon kohta alkavaan paraatiinsa. Earth, Wind & Fire, Nile Rodgers ja Kathy Sledge. Let the disco party begin!
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olin tätä mieltä kun Trump astui pressan virkaan. Pitää antaa mahdollisuus.

Minä en ollut, koska jo ennakkoon oli tiedossa, mikä Trump on miehiään. Mutta halusin uskoa, että ehkä sitten kuitenkin hänkin kykenisi muuttumaan ja nostamaan itsensä asemansa vaatimalle tasolle ja minä olisin väärässä. Mutta eihän siinä niin sitten kuitenkaan käynyt. Jos odotukset olivatkin alhaalla, pystyi Trump nekin vielä alittamaan. Miten helppoa olisikaan ollut ne ylittää! Mutta ei maistunut. Uskoakseni en ole tuntemusteni kanssa yksin.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Barack siellä kyynärpäät pystyssä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös