Tämähän on suorastaan hauskaa. Sain tosin modeilta varoituksen, kun aiemmin naureskelin yhden ryhmän korkeammille tartuntaluvuille, enkä edes toivonut sitä, mutta nämä tampiothan tekevät sen ihan itse. Noistahan 90% on vahvasti ylipainoisia, eli riskiryhmää ja moni tule juomaan valkaisuainetta pysyäkseen terveenä. Itse suosittelen heille joukkokoontumisia ja kaikkia trumpin suosittelemia hoitokeinoja.
Jotain pieniä puutteita yleissivistyksessä voi havaita.Nyt koronakriisin aikana Trumpin trumppeilu saa lähes joka viikko uusia ulottuvuuksia. Katsoin tuon klipin, jossa Trump höpöttää noista "hoidoista" ja se ihan vilpittömästi kyselee joltain terveysasiantuntijaltaan, että voitaisko näitä nyt testata. Uskomatonta.
Meinasi varmaa käyttää tuon ”what” sanan paikalla ”ideas”, mutta ei itsekään kehdannut kun tajusi alitajuisesti ajatuksen absurdiuden."I'm a person with good you know what." Anteeksi mutta hä?
Poistin jo viestini kun en ajatellut jaksaa lähteä tästä vänkäämään. Eli tosiaan sanoi noin terveysalan ammattilaisille, tarkoittaen varmasti voisiko noiden aineiden hyödyntämistä eri käyttötarkoituksessa lähteä selvittämään. Ei sitä, että voisiko noita nyt vaan alkaa piikittämään ihmisiin. Tyhmäähän tuo taas oli, mutta tulkinnat vedetään taas yli.Noin se videolla sanoo. Eli käsidesiä tai vastaavaa piikillä.
Tein oman koronasuojan ja Trumpin ohkeistamana tungin jouluvalot perseeseen.
Seuraavaksi chlorite martini
@Tadu
"@atrupar: "The disinfectant, where it knocks it out in a minute, and is there a way we can do something like that by injection inside, or almost a cleaning. It gets in the lungs" -- Trump seems to suggests that injecting disinfectant inside people could be a treatment for the coronavirus
"
Noin se videolla sanoo. Eli käsidesiä tai vastaavaa piikillä.
Hauskinta on se, että dt ei laskenut leikkiä. Ihan vakavissaan brainstormasi kameroiden edessä.Nyt alkaa olla jo kohtuu sakeaa jo huumoriksikin.
Mä ehdotan Trumpille arsenikkipiikkiä, koska se voi auttaa koronaan. Kukaan ei vaan ole vielä kokeillut ja Donald johtajana voi olla esimerkillään ensimmäinen.Nyt se seppä on jo ehdottanut, että voisiko desinfiointiaineen ruiskuttaminen potilaisiin auttaa heidän paranemisessaan.
On Biden kuitenkin edes aikuinen, ja olisi ihan massiivinen parannus nykytilaan. Ei oletusarvoisesti "suuri presidentti", mutta Trumpin vierellä George W. Bush näyttää suurmieheltä, Bidenkin varmaan ihan kohtuulliselta.Nyt tuli kieltämättä sakeaa settiä Trumpilta. Varmasti hallinnon asiantuntijakoneistossa on tunnelmat aika facepalmia tällä hetkellä. Noh, ei Biden ole kyllä vastaus hänkään USA:n parempaan tulevaisuuteen.
Mikähän tarve hänellä on ylipäätään lähteä hyppimään tuolle kentälle, missä hänellä ei ole pienintäkään asiantuntemusta? No tarviiko tätä kysymystä toisaalta edes kysyä. Hänellä on/olisi lääketieteen ammattilaisten parhaimmisto käytettävissään, mutta ei, itse pitää.Hauskinta on se, että dt ei laskenut leikkiä. Ihan vakavissaan brainstormasi kameroiden edessä.
No Affordable Care Act on republikaanien joukossa suosittu, mutta Obamacare ei ole. Demokraattien keskuudessa taas toisinpäin (ACA ei ole yhtä suosittu kuin Obamacare). Nehän ovat sama asia.Toisaalta olen lukenut juttuja vakavasti sairaista ihmisistä jotka vastustavat edelleen Obamacarea veren maku suussa vaikka kuuluisivat itse järjestelmän hyötyjiin. Eräänlaisia trumpismin marttyyreja siis.