Sulla on kyllä aivan mieletön tapa vääristellä kaikkea mitä mä kirjoitan. Aivan uskomatonta :D
Mitä päättelyjä mä nyt muka tein Sandersista. Kirjaimellisesti sanoin, että Sanders on ihaillut Venezuelan talouspoliittista mallia ja sanonut sen pienentävän tuloeroja. Tämä löytyy ihan Sandersin omilta sivuilta. Mitä päättelyjä siinä? Yksi lause joka on suoraan kopioitu miehen nettisivuilta.
En mitään kauhean vaikeaa loogista päättelyä kyllä suosittele.
Sulla on kyllä aivan mieletön tapa puhua trumpmaisesti totta ja sitten uhriutua kun saat pientä oikaisua.
Lainaan mitä sanoit:
1. Sanders olisi varmasti voinut aiheuttaa samankaltaisen keskustelun politiikan valtarakenteista. Toisaalta Sanders ihaili Venezuelan talouspoliittista mallia ja puheissaan sanonut sen mahdollistavan tuloerojen pienemisen. Maa jolla on oljyä, mutta 99,99% elää köyhyysrajan alapuolella. Ei oikein istu omaan ajatusmaailmaani. Toisaalta onhan sekin totta, että tuloeroja ei ole, jos kellään ei ole rahaa.
Ohessa linkki ko. esseeseen,
Close The Gaps: Disparities That Threaten America - Senator Bernie Sanders of Vermont
lainaan siitä tekstin lopusta ainoan kohdan jossa Venezuela mainittu, lukijat voivat sitten itse päätellä kumpi näkemys on oikeampi.
"These days, the American dream is more apt to be realized in South America, in places such as Ecuador, Venezuela and Argentina, where incomes are actually more equal today than they are in the land of Horatio Alger. Who's the banana republic now?"
Ja laiskoille lukijoille voin vielä huomauttaa, että ko. teksti on julkaistu elokuussa 2011, nyt jokainen voi päätellä kuinka tosi esittämäsi väite on peilattuna tähän.
Toki jos kaivat jostain useampia Sandersin kannanottoja, voin olla taipuvainen pitämään väitettäsi totena. En toki usko että niitä kykenet kaivamaan, koska esitit asian kuten esitit.
Ps. kerrotko vielä missä on mainittu Johnsonin ja Wilsonin valehtelu? Linkkaamasi jutut kun puhuvat joko juuri päinvastaisesta tai eivät puhua asiasta lainkaan.