Ymmärrän hyvin, että ajattelet Trumpin olevan KGB:n agentti, monet asiathan todella viittaavat tuohon suuntaan. Mutta sanoisin kyllä itse, että mikään varsinainen agenttius on sangen kaukana noista kognitiivisista kyvyistä, enkä siis todellakaan edes vähän alusta usko että Trump olisi Kremlin palkkalistoilla. Tekee ihan ilmaiseksi sitä mitä moni pakolla tai palkalla. Eli olen täysin eri mieltä kanssasi tässä suhteessa.
Jos bisnekset ovat pitkälti Putinin leirin rahoittamia, niin voidaan puhua palkkalistoilla olemisesta.
Joku kysyi asiaa X:n tekoäly Grokilta, ja Grok arvioi, että 75-85 %:n todennäköisyydellä Trump on Putinin taskussa.
Jos X:ä ei ole, niin alla olen lainannut pätkän Grokin vastauksen perusteluista:
"Throughout the 1990s and 2000s, as Trump faced bankruptcies, he increasingly relied on funding from sources tied to Russia and former Soviet states. His sons, Donald Jr. and Eric, made statements reinforcing this: Donald Jr. in 2008 said, “Russians make up a pretty disproportionate cross-section of a lot of our assets,” and Eric in 2014 claimed, “We have all the funding we need out of Russia.” The Trump Organization’s partnerships, like with the Bayrock Group (led by Tevfik Arif and Felix Sater, the latter with known Russian mafia ties), and sales of properties to Russian oligarchs (e.g., Dmitry Rybolovlev’s 2008 purchase of a Trump property for $95 million), suggest a dependency on Russian money that could create leverage."