Ei kannata nuolasta ennen kuin tipahtaa.
Täh? Julistin vaalin jo ratkenneeksi.
Ei kannata nuolasta ennen kuin tipahtaa.
Pattik hat trick...Eihän tässä aamussa ole enää mitään muuta hyvää kuin Sanna Savikon sääret.
Mitään toivoa, että ehtisi vielä Wisconsin kääntyä? Ääniä vielä reippaasti laskematta, mutta eipä tuo ero tunnu kaventuvan.Kyllä se vaan siltä näyttää, että Wisconsin on väistämättä karkaamassa ja Trump tulee sen turvin kisan voittamaan. Arizona on jo niin kaukana, että siitä ei tule mitään.
Hienoa että olet oppinut uuden sanan. En tiedä edelleen mistä puhut. Olen edelleenkin melkoisen ryssävihainen jos siihen viittaat. Minä vaan en aliarvioi mahdollista vihollista, toisin kuin sinulla ja muilla foobikoilla on tapana. En myöskään harrasta demokratian ja äänestäjien aliarviointia.
Mitään toivoa, että ehtisi vielä Wisconsin kääntyä? Ääniä vielä reippaasti laskematta, mutta eipä tuo ero tunnu kaventuvan.
Al Gore 2.0 tapahtumassa. Saa nähdä mitä seuraa. Ei ainakaan hyvää.
Voisivatko palstan trumpistit kertoa, miksi Donald on näistä kahdesta parempi.
Minä voin antaa syyn puoltaa Clintonia. Se on yllätyksettömyys. Maailman politiikassa siitä minä tykkään.
Voisivatko palstan trumpistit kertoa, miksi Donald on näistä kahdesta parempi.
Arizona 95% Trump.
Kerro sinä, miksi Clinton on Sandersiä parempi.
Viime viikolla veikkasin Hillary Clintonia 350 eurolla USA:n seuraavaksi presidentiksi kertoimella 1,33. Tänään pistin 400 euroa lisää kertoimella 1,43.
Pistin juuri satasen Clintonille livestä kertoimella 2,00.
Vituttaako? Naminami! Niin minuakin.
Tässä mitkään hatrickit auta. Jääkiekko on asioista pienin tällä hetkellä..Pattik hat trick...
No jos sääret ees vähän lohduttaa, niin ehkä sit hattukin.Tässä mitkään hatrickit auta. Jääkiekko on asioista pienin tällä hetkellä..
Onko täällä muuten Trumpia betsanneita? Kiinnostaisi kuulla ihan uteliaisuudesta.
En kuule tiedä. Oliko muita nimiä mielessä, keitä ei voinut äänestää kuluneen vuorokauden aikana Yhdysvaltain presidentiksi?