Yhdysvaltain presidentinvaalit 2016 – liveseuranta

  • 61 096
  • 693

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Al Gore 2.0 tapahtumassa. Saa nähdä mitä seuraa. Ei ainakaan hyvää.

Koko talo noille haltuun. Presidentiksi ihminen joka ei julkistanut verotietoja ja propagandalla taloon. Kaikki mahdolliset alas ilman suunnitelmia. Tulevaisuus pelottaa.
 

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä se vaan siltä näyttää, että Wisconsin on väistämättä karkaamassa ja Trump tulee sen turvin kisan voittamaan. Arizona on jo niin kaukana, että siitä ei tule mitään.
Mitään toivoa, että ehtisi vielä Wisconsin kääntyä? Ääniä vielä reippaasti laskematta, mutta eipä tuo ero tunnu kaventuvan.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Hienoa että olet oppinut uuden sanan. En tiedä edelleen mistä puhut. Olen edelleenkin melkoisen ryssävihainen jos siihen viittaat. Minä vaan en aliarvioi mahdollista vihollista, toisin kuin sinulla ja muilla foobikoilla on tapana. En myöskään harrasta demokratian ja äänestäjien aliarviointia.

Toveri, tavaritsh, älä leikistä suutu - yritetään elää sovussa, rauhanomaisessa rinnakkainelossa: sinä edustaen suurvaltaa, minä kovin pientä pohjoismaista tasavaltaa!
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Voisivatko palstan trumpistit kertoa, miksi Donald on näistä kahdesta parempi.

Minä voin antaa syyn puoltaa Clintonia. Se on yllätyksettömyys. Maailman politiikassa siitä minä tykkään.
 

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitään toivoa, että ehtisi vielä Wisconsin kääntyä? Ääniä vielä reippaasti laskematta, mutta eipä tuo ero tunnu kaventuvan.

En ole missään nähnyt oikein positiivista viestiä siitä. Michiganissakin Trump johtaa, mutta ilmeisesti siellä on Detroitista vielä paljon ääniä tulematta.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Al Gore 2.0 tapahtumassa. Saa nähdä mitä seuraa. Ei ainakaan hyvää.

No, viimeksi seurasi provosoimaton hyökkäyssota Irakiin ja sen idioottimaisen inkompetentti miehitys. Ja Trumpiin verrattuna George nuorempi vaikuttaa peräti hengen, harkinnan ja maltillisuuden jättiläiseltä....
 
Nikkei-indeksi toistaiseksi -5%, kun voittaja pikapuoliin julistetaan alamäki tuplaantuu, Luulen ma.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Voisivatko palstan trumpistit kertoa, miksi Donald on näistä kahdesta parempi.

Minä voin antaa syyn puoltaa Clintonia. Se on yllätyksettömyys. Maailman politiikassa siitä minä tykkään.

Olisi kyllä hauska kuulla myös. Trump on ite myöntänyt jättävänsä Euroopan oman onnensa nojaan. En ymmärrä miksi eurooppalainen kannattaisi Trumpia, kun vähintäänkin taloudellista haittaa tulee varmasti.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Arizona 95% Trump.

Tuo ja kaikki muut kun pysyy -> 269, ja housella kotiin.

Pöntisen Pirkolle asia ei toki vielä tänä päivänä aukene. Jatkakaa muutkin.
 

pikkusikaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kapteenit tanskalaisen taxin takapenkillä

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itselläni yhteys pätkii, joten en saanut katsottua osavaltiokohtaisia tuloksia. Mutta miten on Mainen ja Nebraskan tuloksen kanssa? Nehän ovat ne osavaltiot, joissa voittaja ei saa automaattisesti kaikkia valitsijamiesääniä, vaan osa niistä muistaakseni jakautuu jotenkin piirikuntien mukaan.

Ei sillä, että uskoisin tuon muuttavan mitään. Mietin vain ihan mielenkiinnosta tuota.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tässä mitkään hatrickit auta. Jääkiekko on asioista pienin tällä hetkellä..
No jos sääret ees vähän lohduttaa, niin ehkä sit hattukin.

Vuosi sit ois ollu hyvä vitsi, että Trump valitaan USA:n pressaksi ja suomalainen johtaa NHL:n maalipörssiä.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Trump meni juuri johtoon kymmenyksellä Pennsylvaniassa. 90% laskettu. Minor detail, toki.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kaveri pisti 100e Trumpille muutama viikko sitten 5 kertoimella. Pisti hieman naurattamaan silloin, kun tiesi kaverin taloustilanteen. No, hyvä hakuhan se näytti olevan
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös