Clinton on soittanut Trumpille ja myöntänyt tappionsa. CNN
Oho... tämä oli yllättävä.
Clinton on soittanut Trumpille ja myöntänyt tappionsa. CNN
Ja kansa on velkaa Clintonille hänen palveluksistaan...Veteraanit mainittu.
Populismi nostaa päätään entistä enemmän ja näitä tullaan näkemään lisään. Huutelemalla niitä näitä ja valehtelemalla voi näköjään saada kansan luottamuksen. Tämä kapple yleinen toteamus, ei vaaleihin liittyvä.
Todella mielenkiintoista nähdä, mihin suuntaan maailma menee.
Huutelemalla niitä näitä ja valehtelemalla voi näköjään saada kansan luottamuksen.
Ei se voi näin mennä. Sota on jo ovella ja maapallo tuhottu. Tälläisen kuvan ainakin itse olen saanut. Tarvinnee alkaa venäjää opiskelemaan, kun Suomikin käytännössä liitetty jo Venäjään.Varovaisen positiivinen fiilis tuosta puheesta, selvästi retoriikka ja olemus muuttunut kampanjan aikaisesta.. Jos muutos on pysyvä ja jatkossakin uhoamisen sijaan rakennellaan siltoja niin nähtäväksi jää toimiiko merikassa tuo "läpällä ja kännissä" - kortti jos ei muuri nousekkaan rajalle? Itse veikkaan, että muuria ei nouse eikä laittomia siirtolaisia karkoiteta maasta, Kiinakin saa pitää työpaikkansa..
no miten sen nyt haluaa nähdä, itse olen kyllä huomannut enemmän huolta ylipäätään siitä mihin tämä maailma on menossa, toki yksi pelko on tuo sotakin.. Jännä on tosiaan nähdä mitä tapahtuu jos Trump lupaukset pettää ja ensi viikollakin maahan muslimit pääsee, onko äänestäjät barrikadeilla vai ihan sama.. Tosin jos tuo pitää lupauksensa niin ei ole hyvä sekään, VMP etten sanoisi..Ei se voi näin mennä. Sota on jo ovella ja maapallo tuhottu. Tälläisen kuvan ainakin itse olen saanut. Tarvinnee alkaa venäjää opiskelemaan, kun Suomikin käytännössä liitetty jo Venäjään.
Demokraateilta tämä ei tällä kertaa onnistunut.
no miten sen nyt haluaa nähdä, itse olen kyllä huomannut enemmän huolta ylipäätään siitä mihin tämä maailma on menossa
Tähän vahva sama.Hyvikset käyttäytyy nyt somessa kuin persut. Ihanaa katsottavaa. Joo, en kannattanu Trumpia mutta on tää miellyttävää jälleen kerran seurata tota itkua.
Niin kansa saa Trumpista nyt ihan kaltaisensa Presidentin... Onneksi olkoon siitä. Sitä en tiedä millainen Clinton olisi "ollut", mutta kyllä varmasti paljon parempi. Ihan mielenkiinnolla odotan että kun Usan Pressa nyt on kuitenkin aika vaikutusvaltainen henkilömaailman laajuisesti niin minkähän vastaanoton kaveri saa kun lähtee maailmaa kiertämään ?
Tai mikä on ihan kotimaassa vastaanotto. Eikös pikku Bushin autoa aikanaan heitelty kananmunilla jne virkaanastujaispäivänä ja auto otti "ritolat"....
Älä vaan uskalla sanoa, että voisi olla hyvä asia jos kahden suuren maan johtajat voisi olla väleissä ja keskusteluyhteydessä, kun sitten olet suoraan Putin trolli. Toki kerhoon mahtuu mukaan, meitä Venäjää ja Putleria inhoavia, mutta järjellä asioihin suhtautuvia on jo iso liuta ja kaikki meidät on jo Putinin kätyreiksi tuomittu.Ei se voi näin mennä. Sota on jo ovella ja maapallo tuhottu. Tälläisen kuvan ainakin itse olen saanut. Tarvinnee alkaa venäjää opiskelemaan, kun Suomikin käytännössä liitetty jo Venäjään.