Eipä se tuohon 1.3 miljardin oikeusjuttuun vaikuta millään tavalla.
Aivan, armahduksethan taisivat koskea vain liittovaltiotason juttuja, ja tämä nyt ei liene sellainen.
Eipä se tuohon 1.3 miljardin oikeusjuttuun vaikuta millään tavalla.
Joo ei noilla armahduksilla saa sentään mitä tahansa rikoksia tehdä ja vahingonkorvaukset joutuu maksamaan jos tuomio tulee. Valtaa saa toki yrittää kaappailla tai vaikka valtiopetosta virittää ilman pelkoa laillisista sanktioista jos on takataskussa salainen armahdus (mikä kuulostaa toki aika absurdilta että voi saada näitä vapaudu vankilasta -kortteja ja vieläpä ettei niistä tarvitse kertoa paitsi jos tulee tuomio). Ennakkoarmahdusjärjestelmä on ylipäätään semmoinen ettei uskoisi oikein mihinkään oikeusjärjestelmään sopivan.Aivan, armahduksethan taisivat koskea vain liittovaltiotason juttuja, ja tämä nyt ei liene sellainen.
Trumppihan on miljardööri, joten kaivaa pikkuisen kuvettaan ja maksaa korvaukset entisen kaverinsa puolesta. Eiku...Mitenkäs tuolla menee tämä armahdushomma, poistaako se mahdollisen korvausvelvoitteen vankilatuomion ohella?
Maksaisi nyt ensin sen 25.000 / päivä -palkkion huonosta yrityksestä mitä tulee vaalituloksen kiistämiseen.Trumppihan on miljardööri, joten kaivaa pikkuisen kuvettaan ja maksaa korvaukset entisen kaverinsa puolesta. Eiku...
Eikö sen pitänyt olla huhtikuussa? Taasko sitä päivää on muutettu. No, kai se muuttuu siihen huhtikuulle sitten kun Maaliskuussa ei tapahdu mitään.
No nythän tämä Piho on todennut että koska joku intialainen tyttö näki näyn että Trumpista tulee taas presidentti, näinhän siinä varmastikin käy.Melkoista brändin päälle kuseskelua toi. Jouko Piho on profetaation tehnyt hyvin täsmällisesti ja kun mitään ei ole vielä tapahtunut, niin se vain vahvistaa asian. Kukaan ei voi viedä vaalivoittoa Trumpilta ja Jumalalta.
Toisaalta, ehkä juustohamppareista ja KFC:stä koostuva dieetti yhdistettynä uskomukseen, että ihmisellä on rajallinen määrä enenergiaa elämässään ja sitä myöten liikunta on pahasta (en nyt jaksa kaivaa linkkiä, mutta sitä mieltä se on) tekee tehtävänsä vaiheessa. Ainakin rampit tuntuu jo nykyisellään tuottavan vaikeuksia.Ainoa toivo on, että Trumpin terveys pettäisi ennen seuraavia vaaleja, mutta kun se ei viinaakaan juo.
Itse olen tullut siihen tulokseen, että impeachment kaatuu rebujen enemmistön takia. Iljetykset Moscow ja Leningrad ovat madelleet takaisin trumpismin lämpimään syleilyyn. Kuinka näistä kahdesta on tullut puolueen päätekijät?
Impeachment on ensinäytös rebujen tulevassa valtataistossa. Itsekin luulen, että ei mene läpi - eikä sillä oikeastaan ole lyhyellä tähtäimellä enää käytännön väliäkään kun Trump on jo ulkona valkoisesta talosta. Kauaskantoisia vaikutuksia sillä todennäköisesti olisi Trumpin kuvioissa pysymisen myötä, mutta en usko GOP eliitin niin pitkälle tällä hetkellä tähtäilevän.
Mä väitän, että sillä on vaikutusta jo 1,5 vuoden päästä oleviin vaaleihin. Ja sitten vielä enemmän 3,5 vuoden päästä vaaleihin. Niin kauan, kun Trump voi olla puolueen seuraava presidenttiehdokas, niin hänellä on valtaa esivaaleissa. Poliittiset linjaukset on niin vähissä ollut GOP:ssa muutenkin ja vielä vähemmissä Trumpilla, ettei niillä niin väliä. Jos Trump tekee oman puolueen, niin sen aikaansaannokset ovat lopulta vähäiset, koska Trump itse ei voisi olla tiketillä, kun GOP sen estäisi kieltämällä häneltä kaikki tulevaisuuden virat. Ja mitä nopeammin tuosta herrasta pääsevät eroon, sitä nopeammin voivat alkaa tehdä oikeaa politiikkaa. Toki niinkin, että heidän pitäisi itsekin sitä ruveta tekemään. Viimeiset 25 vuotta sitä ei ole tehty.
Se riippuu ihan siitä, kuinka iso Trumpin vaikutusvalta baseensa lopulta on. Katoaako se sillä hetkellä, kun miehestä itsestään ei voi enää presidentti tulla, vai ulottuuko se esim. Ivankaan tai junioriin tai johonkin muuhun sisäpiiriläiseen? Itse en uskalla sanoa tästä juuta enkä jaata, sen verran kahjoksi tuo porukka on osoittautunut.