Tähän malliin.Eric Trump on kokonaisuudessaan rakastettava hahmo. Oikea järjen ääni.
Tähän malliin.Eric Trump on kokonaisuudessaan rakastettava hahmo. Oikea järjen ääni.
Ei vaan harhaanjohtamisen mestareita.Harhaista sakkia.
”Mun faija on kovempi kuin teidän muiden faijat yhteensä. Mun faija järjesti asiat niin, että kaikkien palkat nousi niin paljon, ettei ennen ole sellaista nähty. Se rahan paljous tuli suorastaan katon läpi. Mun faijan ansiosta meidän kotimaakin on ulkomailla arvostetumpi kuin koskaan. Faija hoiti sielläkin asiat kuntoon. Mun faija teki tän kaiken siksi, että se arvostaa teitä kaikkia niin paljon. Ei sen olis tarvinnut, mutta se halusi. Koska hän on niin epäitsekäs tyyppi ja ajattelee aina muiden parasta”.
Harhaista sakkia. Ja tätä ilosanomaa riittää vielä kyllästymiseen asti.
Ei vaan harhaanjohtamisen mestareita.
Muuten aika pitkälle samaa mieltä, mutta en usko, että käärmeöljykauppiaalla tulee koskaan muiden kuin oma etu mieleen. Minä minä minä.Ja että liberaali media ja demokraatit on oikeasti vaarallinen vihollinen, joka turmelee maan.
Trump on sairautensa siinä vaiheessa, että suhtautuu itseensä haudanvakavasti. Eli tosissaan on. Voimme kuvitella, että Trump joskus naurahtaen sanoo: "En itsekään ole aina ymmärtänyt, kuinka suuremmoinen olen" ja samalla odottaen vastaukseksi hyväntahtoista hymyilyä: "Nyt et ole tosissasi", johon Trump täydentää: "En olekaan."Kun seuraa tuota Trumpin kampanjaa ja miestä itseään, niin tulee väkisin mieleen, että onko hän itsekään tosissaan. Naureskelee mielessään, kuinka vedättää ja kusettaa muita. Nuo lasten ja vaimon puheet olivat koomisuudessaan Petelius/Kalliala tavaraa.
Washington Examiner kirjoitti:"I don't know how he could have been so incompetent in his debate performances and then all of a sudden be OK against Bernie," Trump answered. "My point is, if you go back and watch some of those numerous debates, he was so bad. He wasn't even coherent. And against Bernie, he was. And we're calling for a drug test."
Trump based his call entirely on his own observations and not on any actual knowledge of Biden's actions. "All I can tell you is that I'm pretty good at this stuff," he said. "I look. I watched him in the debates with all of the different people. He was close to incompetent, if not incompetent, and against Bernie, he was normal ... and I say, 'How does that happen?'"
Huumetestit voisi aloittaa ensin vaikka Donald Jr:stä ja hänen karjuvasta morsmaikustaan. Kumpikin näytti omien puhevuorojensa aikana siltä, että olivat vetäneet muutakin kuin pulkkaa.
Henkilökohtaisesti olen ihan kypsä koko USA:han just nyt. Mä en voi ymmärtää, että muka ”maailman mahtavimmassa maassa” esim. puoluekokouksessa voi pitää puheita, missä valtaosa sisällöstä on joko silkkaa paskaa tai muuten vain perustuvat valheelle. Surullista. Muutaman vuoden päästä sama lienee edessä täälläkin, jollei ihmiset nyt oikeasti skarppaa kunnolla ja ala taas arvostaa totuutta, hyviä käytöstapoja ja toisten ihmisten kunnioittamista nykyistä enemmän. En jää pidättämään hengitystäni.
Henkilökohtaisesti olen ihan kypsä koko USA:han just nyt. Mä en voi ymmärtää, että muka ”maailman mahtavimmassa maassa” esim. puoluekokouksessa voi pitää puheita, missä valtaosa sisällöstä on joko silkkaa paskaa tai muuten vain perustuvat valheelle. Surullista. Muutaman vuoden päästä sama lienee edessä täälläkin, jollei ihmiset nyt oikeasti skarppaa kunnolla ja ala taas arvostaa totuutta, hyviä käytöstapoja ja toisten ihmisten kunnioittamista nykyistä enemmän. En jää pidättämään hengitystäni.
No, valaiseehan Amerikka siellä, palaessaan maan tasalle.Trump kuvaili Amerikan olevan ”soihtu, joka valaisee koko maailman”
Trumpilla on erikoinen fiksaatio katsojalukuihin. En edes muista kuinka monta kertaa olen lukenut Trumpin puhuneen tai twiitanneen katsojaluvuista. Koko jätkä on pelkkä glorifioitu Niko Saarinen, tosi-tv:n helmi. Kuka tahansa pystyisi tekemään Trumpin hommat. Kuka tahansa osaa soittaa suutaan ja tehdä kuusi konkurssia.– En tiedä paljoa NBA:n protesteista. Sen tiedän, että sarjan katsojaluvut ovat alhaiset, koska ihmiset ovat vähän kyllästyneitä koko sarjaan, Trump sanoi AFP:n mukaan toimittajille Washingtonissa
Tää oli mulle uutinen. Ei se, että käyttäisi, vaan se että on jotenkin julkinen salaisuus. On joissain kohti ollut aika sekavan oloinen TV-kuvien perusteella ja pinnan alta löytyy "julkinen" pirinisti. IImankos se nukkuu vähän...Hauskintahan olisi, että nuo huumetestit tehtäisiin ja Trump jäisi itse kiinni julkisena salaisuutena pidetystä Adderallin käytöstä.
Olen eri mieltä. Ei joka jätkä kykene kuuteen konkurssiin.On tuo USA jännä maa. Monissa muissa maissa jatkuva valehtelu koituisi poliitikon kohtaloksi ja veisi kaiken uskottavuuden, mutta jenkeissä paskan puhuminen vaikuttaisi olevan yleisesti ottaen lähinnä hyve. Rebujen puoluekokouksen puheiden fact checkit lukeneena sisältöä ei oikein ole. Saatanan siemenet puhuvat kauniiseen mutta pähkähulluun sävyyn isästään, mail order bride ei vittu vieläkään osaa puhua englantia, Saatana itse valehtelee (anteeksi, puhuu vaihtoehtoisia totuuksia) ja näyttelee peukkua minkä kerkeää.
No, valaiseehan Amerikka siellä, palaessaan maan tasalle.
Trump myös ”jyrähti” NBA:lle, kun koripalloliiga jätti otteluita pelaamatta protestin takia.
Trumpilla on erikoinen fiksaatio katsojalukuihin. En edes muista kuinka monta kertaa olen lukenut Trumpin puhuneen tai twiitanneen katsojaluvuista. Koko jätkä on pelkkä glorifioitu Niko Saarinen, tosi-tv:n helmi. Kuka tahansa pystyisi tekemään Trumpin hommat. Kuka tahansa osaa soittaa suutaan ja tehdä kuusi konkurssia.
Olen eri mieltä. Ei joka jätkä kykene kuuteen konkurssiin.
Mulla on jaloissa kaljuksi ajeltu tiibetin terrieri. Se on varmasti kateellinen trumpille pitkistä karvoista. Muuten se on pätevämpi selvästi......Kuka tahansa pystyisi tekemään Trumpin hommat. Kuka tahansa osaa soittaa suutaan ja tehdä kuusi konkurssia.