Donald ei näköjään suostu käyttämään ollenkaan maskeja. Hitleristähän on sanottu, että tarvitsi silmälaseja, mutta ei koskaan käyttänyt niitä julkisuudessa. Tämä sen vuoksi, että kansa olisi muuten ajatellut, että hänelläkin on joku heikkous.
Donald ei näköjään suostu käyttämään ollenkaan maskeja. Hitleristähän on sanottu, että tarvitsi silmälaseja, mutta ei koskaan käyttänyt niitä julkisuudessa. Tämä sen vuoksi, että kansa olisi muuten ajatellut, että hänelläkin on joku heikkous.
Kysymyksesi taisi olla retorinen, mutta silti pohdin hiukan.kun taas muussa maassa on sitten nousua. Ja missä niitä paikkoja availtiinkaan?
Donaldia ei voi ehkä ihan verrata Hitleriin mutta hiukan samaa logiikkaa tuossa on.
Kaikista? No en nyt ehkä sanoisi noin.Ei voikaan. Hitlerkin sentään välitti omasta kansastaan.
Hitler näki omana kansanansa vain arjalaiset ja heidän "jälkeläiset", muut olivat epätoivottavia valloittajia tai muuten vain likaisia (juutalaiset) joten periaatteessa Hitler välitti kansastaan, mutta joo nyt eksytään aiheesta.Kaikista? No en nyt ehkä sanoisi noin.
Kun rebu-osavaltiot availevat yhteiskuntiaan, niin siitähän väistämättä seuraa, että niissä tulee olemaan enemmän uhreja, ainakin lyhyellä aikavälillä ja luultavasti myös pidemmällä, koska hoitopaikkoja ei riitä kaikille. Tästä seuraa syöttö demokraattien lapaan ja on ilmiselvää, että tulemme näkemään kartan, missä osavaltiot on piirretty väreillään ja pylväät kuvaavat uhrien määrää. Punaiset pylväät tulevat olemaan paljon korkeampia. Hyvää markkinointimateriaalia.
Toki rebujen markkinoitiosasto tietää tämän ja voisin lyödä pääni pantiksi, että noissa osavaltioissa raportointi tulee olemaan omaa luokkaansa. Tulemme näkemään väittelyä tilastoinnin oikeellisuudesta ja DT tulee syyttämään demokraatteja sekä valemediaa tilastojen vääritelystä, minkä ne on tehneet oikeasti itse.
Kun rebu-osavaltiot availevat yhteiskuntiaan, niin siitähän väistämättä seuraa, että niissä tulee olemaan enemmän uhreja, ainakin lyhyellä aikavälillä ja luultavasti myös pidemmällä, koska hoitopaikkoja ei riitä kaikille. Tästä seuraa syöttö demokraattien lapaan ja on ilmiselvää, että tulemme näkemään kartan, missä osavaltiot on piirretty väreillään ja pylväät kuvaavat uhrien määrää. Punaiset pylväät tulevat olemaan paljon korkeampia. Hyvää markkinointimateriaalia.
Toki rebujen markkinoitiosasto tietää tämän ja voisin lyödä pääni pantiksi, että noissa osavaltioissa raportointi tulee olemaan omaa luokkaansa. Tulemme näkemään väittelyä tilastoinnin oikeellisuudesta ja DT tulee syyttämään demokraatteja sekä valemediaa tilastojen vääritelystä, minkä ne on tehneet oikeasti itse.
Ei voikaan. Hitlerkin sentään välitti omasta kansastaan.
Eiköhän se "vain" pyri pysymään pressana. Vallankaappaus se olisi ulkopuolelta katseltuna. Ja onhan tallinero väläytellyt sisällisotaa.Onko sitten Covid-19:sta muniminen Trumpin "Nero-käsky" vai Nukettaako Trump koko maan jos häviää vaalit
Eiköhän se "vain" pyri pysymään pressana. Vallankaappaus se olisi ulkopuolelta katseltuna. Ja onhan tallinero väläytellyt sisällisotaa.
Taipuisiko USarmy moiseen? Vähän epäilen. Vaikka käsky lähtisio ja hallinto puoltaisi, jäisi se silti toteuttamatta. Koska lakikirjan mukaan homma olisi rikos.USA:n presidenttinä Trump kun heidän mukaansa voisi ruveta kostoksi laskettelemaan ydinaseita mihin haluaa ilman että kukaan estää. Tuolloin tuo oli vähän epäuskottavampi skenaario, kun Trumpin hallinto ei koostunut niin puhtaasti jees-miehistä.
Joo, itse olen kanssa miettinyt, mitkä ovat USA:n tulevaisuuden eri skenaariot ja olen päätynyt seuraaviin vaihtoehtoehtoihin:Nyt se pelaa ison riskin peliä. Maa auki, talous kuntoon ja 4 vuotta lisää. Vaarana uusi aalto ja uusi lockdown eli talouden alamäki jatkuisi paljon pidempään.
Vaihtoehtojen 1 tai 1b toteutuessa, näkeekö Kiina ja Venäjä tilaisuutensa tulleen ja alkaa agressiot laajentumistarkoituksessa?Joo, itse olen kanssa miettinyt, mitkä ovat USA:n tulevaisuuden eri skenaariot ja olen päätynyt seuraaviin vaihtoehtoehtoihin:
Kesän lopulla kuolleita on joka tapauksessa lähemmäs 200 000 ja
1. Trump valitaan seuraavalle kaudelle. Seuraus: Trumpin ei tarvitse enää välittää COVID-kuolemista, vaan hän voi pelata golfia, twitteröidä, gräbbäillä pussia ja säätää taloutta
jatkoseuraus, vaihtoehto 1a:Kuolleita tulee satoja tuhansia lisää, mutta kansa saa laumasuojan (65% tartuntoja) tai rokotteen joskus vuoden kuluttua. Seuraus: Trump nimeää itsensä presidentiksi joka pelasti USAn
jatkoseuraus, vaihtoehto 1b: Tilanne eskaloituu erittäin pahaksi ja Trump on pakotettu pistämään USA uudestaan kiinni. Seuraus: erittäin mielenkiintoinen.
2. Biden valitaan preseidentiksi. Seuraus: Joe saa aikamoisen kasan paskaa käsiinsä ja Trumpin päivittäinen twitterkiintiö nousee yli sadan.
Jos kyseessä ei olisi ihmishenkiä, toivoisin vaihtoehtoa 1b, mutta USAn tulevaisuuden kannalta toivon vaihtoehtoa 2.
En ole matkailulukuja sen tarkemmin tutkinut, mutta voisiko niillä olla mitään syy- ja seuraussuhteita?Virus on menestynyt paremmin pohjoisella pallonpuoliskolla.
En ole matkailulukuja sen tarkemmin tutkinut, mutta voisiko niillä olla mitään syy- ja seuraussuhteita?
Hyvää pohdintaa Montanalta.Itselläni on lapsenomainen usko että kesä pelastaa meidät kaikki. Toista aaltoa en halua ajatellakaan.
Varmaan pystyt kommentoimaan tuota liikkumista osavaltioden välillä. Ilmeisesti sielläkin on karanteenit voimassa, mutta osavaltioden välillä voi liikkua aika vapaasti?