Ainakin se toimii, kun kannatusluvut rebujen keskuudessa on kuin teräksestä valettuja.Eikö kellään kilistä kelloja vai eikö vain välitetä?
Ainakin se toimii, kun kannatusluvut rebujen keskuudessa on kuin teräksestä valettuja.Eikö kellään kilistä kelloja vai eikö vain välitetä?
Totalitaarisessa valtiossa nämä. Yhdessä yössä muuttui kunnon kommunisti kansanviholliseksi. Ihmisillä oletettiin kanan muisti, jolloin mennään päivä kerrallaan sen infon varassa, mitä Trumpin lentävä sirkus kulloinkin antaa.Tuohon he ovat jo selkeästi vastanneetkin, että pitävät poliittisena sirkuksena.
Minua kiinnostaisi tietää, että mitä tavan rebu ajattelee, kun eilen kuulemisista haluttiin julkisia, tänään kritisoidaan, kun niitä käydään julkisesti. Eilen Trump kehui itse nimittämäänsä Sondlandia, tänään FOXilla pauhataan Sondlandin olevan "deep state"-toimija. Eikö kellään kilistä kelloja vai eikö vain välitetä? Itse ainakin turhautuisin.
Eli tärkeintä heille on, että ne toiset (demokraatit) eivät voita. Ei mitään väliä miten asia hoidetaan.Ainakin se toimii, kun kannatusluvut rebujen keskuudessa on kuin teräksestä valettuja.
Kansandemokratioissa tuli stasi, kgb tms ja vei pois, jos mieli ei muuttunut wirallisen totuuden mukaan. Tää trumpetin lauma on vapaaehtoisesti kieltämässä faktat.Totalitaarisessa valtiossa nämä. Yhdessä yössä muuttui kunnon kommunisti kansanviholliseksi. Ihmisillä oletettiin kanan muisti, jolloin mennään päivä kerrallaan sen infon varassa, mitä Trumpin lentävä sirkus kulloinkin antaa.
Kaikkihan tietävät että vihollisemme on Eastasia. En ymmärrä mikä siinä on epäselvää.Minua kiinnostaisi tietää, että mitä tavan rebu ajattelee, kun eilen kuulemisista haluttiin julkisia, tänään kritisoidaan, kun niitä käydään julkisesti. Eilen Trump kehui itse nimittämäänsä Sondlandia, tänään FOXilla pauhataan Sondlandin olevan "deep state"-toimija. Eikö kellään kilistä kelloja vai eikö vain välitetä? Itse ainakin turhautuisin.
The Independent kirjoitti:Donald Trump posted a photo to Twitter showing his expressionless face on the shirtless body of Sylvester Stallone from the Rocky films after the president claimed during a wild Florida campaign rally that a doctor told him to show his "gorgeous chest" during an exam.
Donald J. Trump kirjoitti:Take off your shirt, sir, and show us that gorgeous chest. We've never seen a chest quite like it.
Eurasian talousyhteisö on venäläinen viritys edistämään imperiumin paluuta, joten ei dt tuollaista virhettä tee.Kaikkihan tietävät että vihollisemme on Eastasia. En ymmärrä mikä siinä on epäselvää.
Ainahan se on ollut Eurasia.
Tuttu kaava, toistunut usein. Giuliani tosin tietää tämän ja on valmistautunut siihen, kuten puheista voimme päätellä, joten G ei taida vain tyytyä ottamaan luotia nahkaansa dt puolesta ilman vastaiskua.Ja tuossa vielä spekulaatiota Trumpin suhteesta Giulianiin, olisikohan ystävyys joutunut koitteelle, tuleekohan hetki, jolloin Trump ei muista tunteneensa ketään sen nimistä:
Voi olla että vika on minussa, mutta minulle tuo ensimmäinen sana lauseessa ”quite like that” tuo aina fibat ironian mahdollisuudesta. Jos tyttö sanoo peniksestä ”en tosiaan ole ihan tuollaista nähnyt” niin minusta on syytä olla huolissaan.Itse rohkenen epäillä alkuperäisen kommentin todenperäisyyttä. Monet pitävät Trumpin puheissa sanaa sir sellaisena avainsanana, joka paljastaa valheet/dramaattiset liioittelut.
Itse rohkenen epäillä alkuperäisen kommentin todenperäisyyttä. Monet pitävät Trumpin puheissa sanaa sir sellaisena avainsanana, joka paljastaa valheet/dramaattiset liioittelut. Itse taas olen kokenut, että hyvä merkki Trumpin valehtelusta puheiden yhteydessä on auki oleva suu.
Paljon mahdollista tuokin, sillä eipä tuosta kauaakaan ole kun silloinen Valkoisen talon lääkäri Ronny Jackson kertoili Trumpin uskomattomista geeneistä ja jopa 200 vuoden elinajanodotteesta.Voihan olla että Trump puhuu totta, sillä tuskin lääkäritkään saavat Trumpia tekemään mitään ilman että ensin nuollaan Tinyhandsin persettä.
Trumpia tutkiva lääkäri kirjoitti:Take off your pants, sir, and show us that gorgeous ass. We've never seen an ass quite like it.
Nyt muuten selvisi sekin arvoitus, minkälaiselta tyypiltä Trump sai älykkyystestinsä tulokset. Siis henkilöltä, joka tietää, mitä Trump haluaa kuulla ja jonka ammattietiikka on jo kauan haihtunut dollaripinon edessä. Kenties Jacksonin veli/sisko?Paljon mahdollista tuokin, sillä eipä tuosta kauaakaan ole kun silloinen Valkoisen talon lääkäri Ronny Jackson kertoili Trumpin uskomattomista geeneistä ja jopa 200 vuoden elinajanodotteesta.
Trumpin kohdalla en kuitenkaan sulkisi pois sitäkään mahdollisuutta, että lääkärit todellakin kohtelevat ja puhuttelevat Trumpia kuin lastenklinikan asiakasta. Tässä puhutaan nyt kuitenkin miehestä, joka useiden lähteiden mukaan muun muassa raivostuu, jos tiedusteluraporttien sisältö toimitetaan hänelle liian monimutkaisessa muodossa. Lisäksi Trumpin mielenkiinnon ylläpitäminen vaatii paljon kuvia, värejä ja kuvioita ja hänen nimensä tulee olla säännöllisesti mainittuna materiaaleissa.Paljon todennäköisempää on, että puhuu puhdasta paskaa. Ei kai lääkäri käyttäisi USA:n presidenttiin samoja keinoja kuin lastenklinikalla käytetään penskoihin?
Business Insider kirjoitti:A new book written by an anonymous White House official says President Donald Trump's briefings must be reduced to just a single point, otherwise he grows frustrated and enraged at the complexity.
Business Insider kirjoitti:The author said officials slowly began to realize at the onset of the Trump administration that lengthy briefings and documents didn't work — Trump would lose focus and preferred pictures and graphics.
Business Insider kirjoitti:national-security officials have adopted strategies like including Trump's name in as many paragraphs as possible, "because he keeps reading if he's mentioned."
Juu, ei voi.Trumpin kohdalla en kuitenkaan sulkisi pois sitäkään mahdollisuutta, että lääkärit todellakin kohtelevat ja puhuttelevat Trumpia kuin lastenklinikan asiakasta.
Trumpin toilailuihin verrattuna Rinteen sekoilut ei ole mitään. Silti suomalaiset Trumppimieliset olivat niitä, jotka etunenässä olivat vaatimassa Rinteen eroa. Ja seuraavaksi ovat vaatimassa Haaviston päätä vadille.Miten USA:ta voi kukaan enää tämän ääliön jälkeen ottaa vakavasti? Ja mitäs vittua sitten tapahtuu kun tämä apina saa toisen kauden?
Luulin tuota vitsiksi, mutta eipä tietenkään:Julkisuuteen putkahti salaa kuvattu video, jossa muut maailman johtajat naureskelevat Nato-kokouksen yhteydessä Donnyn lehdistötilaisuudelle, ja mitä tekee maailman mahtavin mies? No lähtee itkien kotiin kesken kokouksen...
Piti oikein mennä IS sivuille tsekkaamaan, että pitää paikkansa. No pitihän se.Julkisuuteen putkahti salaa kuvattu video, jossa muut maailman johtajat naureskelevat Nato-kokouksen yhteydessä Donnyn lehdistötilaisuudelle, ja mitä tekee maailman mahtavin mies? No lähtee itkien kotiin kesken kokouksen...
No ei sitä voi enää vakuuttavammi todistaa, että tallinero on kasa paskaa. Kun homman on itse presidentti todistanut puheillaan ja teoillan sen xx kertaa, niin älykkäille ihmisille tulee ähky.Huomaa ketjun hiljaisuudesta, että en ole ainoa, jolla on viime aikoina tullut Trump-ähky.
Ja rebujen puolue + noin 40% jenkeistä saisoo tukasti UBRA:n takana. (United Banana Republics of America)On edelleenkin, seurattuani Trumpin presidenttiyttä kolme vuotta, välillä vaikea uskoa, että USAn presidentti käyttäytyy kuin pahainen banaanitasavallan itsevaltainen öykkäri.