Huomasitko sinä sen toisen linkin? Et tainnut. Etkä tainnut huomata niitäkään linkkejä mitkä tuo "let me google that for you" avasi. Et sitä suomenuutisten saarnaa jne. No se ei yllätä kun vain sellaiset lähteet kelpaa, jotka sattuu sopimaan omaan agendaan. Minä olen nyt väittämäni perustellut, olen jopa linkein ne osoittanut, mutta kun ei kelpaa niin olkoon kelpaamatta.
En osaa sanoa huomasinko toisen linkkisi, koska et eritellyt mikä niistä oli toinen. Olet tänään linkittänyt Tarja Cronbergin puheenvuoron, jonkun akuankkakuvan, joka ei ainakaan minun selaimellani näy ja viimeisenä tämän LMGTFY-setin, jossa sana nuclear oli kirjoitettu väärin. Luulin että se oli joku vitsi jota en taas ymmärtänyt.
Tarja Cronberg puhuu mielipiteessään siitä, onko järkevää että yhdellä miehellä on käsissään mahdollisuus aloittaa ydinsota. Kimmokkeen pohdinnalleen hän sai siitä, että Trump on henkilönä vähän arvaamaton, mutta jutun pointti on silti tuo valtavan voiman keskittäminen yhdelle ihmiselle. En saa yhtään sitä kuvaa, että hän oikeasti pelkäisi ydinsotaa, tiedostaa kuitenkin sen mahdollisuuden.
Tästä googlauksestasi, kiitos siitä muuten, löytyy linkkejä enimmäkseen epämääräisille sivuille, joissa tyhmät ihmiset kyselee, että voiko se Trump nyt halutessaan aloittaa ydinsodan. Vastaus on, että kyllä kai se voi, mutta tuskin sitä tekee. En tiedä mitä minun pitäisi tuolla hakusivulla tehdä, sillä ei se oikein todista meistä kummankaan pointtia oikeaksi. Linkki googlen hakutuloksiin harvoin niin tekee.
Kyse oli alunperinkin allekirjoittaneen sosiaalisesta mediasta ja tältä palstalta vetämästä mielipiteestä, jota tässä yritettiin kyseenalaistaa, mielestäni minun ei ole enää yhtään enemmän tarpeen puolustella omaa mielipidettäni, kun kerran ne kumotaan niinkin hienoin argumentein, että "no mutta kun se on se kirjoittaja". Vaikka tämä kirjoittaja ei omassa viestissään ole edes vedonnut mihinkään uutislähteeseen, vaan puhtaasti kirjoittanut kokemuksistaan. Tällä samalla kaavalla kun voisi teilata kenet vain, mun jaksaminen loppui tästä vääntämiseen tähän. Asiasta voidaan keskustella jatkossakin, mutta siitähän te ette edes alun alkaen halunneet keskustella, vaan minun puoliksi vitsillä heittämästäni loppukaneetista.
Jos saat sosiaalisesta mediastasi sen kuvan, että jengi ihan sankoin joukoin on odottanut ydinsodan tappavan meidät kaikki niin sulla on joko tosi erikoiset somepiirit, tai sitten vikaa sen tulkitsemisessa. Kolmas vaihtoehto on se, että olet taas ihan huviksesi valtavirtaa vastaan, mutta et kai sä sellaista.
Jos minä olisin jostain samaa mieltä kuin Klose, niin alkaisin äkkiä pohtimaan että onko tässä sattunut joku isomman luokan virhe omassa ajattelussani, en yrittäisi puolustaa omaa argumenttiani hänen tuellaan. Sinä saat tehdä päinvastoin ja me muut sitten muodostetaan siitä omat mielipiteemme. Se asia josta alunperin halusit keskustella on tosiaan jäänyt ainakin minulle vähän hämäräksi, joten ole ihmeessä hyvä ja palauta meidät taas järkevän keskustelun äärelle.