Ben Carson on ilmoittanut, ettei lähde mukaan Trumpin hallintoon koska hänellä ei ole riittävää kokemusta hallintotehtävistä.
Tietysti joku voisi kysyä, miksi kaveri oli sitten ehdolla presidentiksi...
Tietysti joku voisi kysyä, miksi kaveri oli sitten ehdolla presidentiksi...
Olikohan rebuilla yhtään kaveria presidenttikisassa Bushin lisäksi, joka vain halusi presidentiksi ilman moisia taka-ajatuksia...
Kyllä USA:n kansa tiesi.
Tosin USA:n kansasta melkoisen paljon enemmän...
Anyway, kun puhutaan uudesta "post-faktuaalisesta" aikakaudesta niin varmaan tarkoitetaan jotakin tälläistä:
Viral Fake Election News Outperformed Real News On Facebook In Final Months Of The US Election - BuzzFeed News
Jos tarkkoja ollaan, niin Trump ei kuulu publikaaneihin. Joten tämä vertailusi ei toimi. Eikä republikaanit ole uutisoinnista päätellen mielellään lähdössä suuren oranssin miehen valkoiseen taloon töihin. Joten republikaanien arvoja ja Trumpin arvoja ei voi rinnastaa.
Todennäköisesti promosi kirjaansa tuolla. Monesti tämän vaalikampanjan aikana ja sen jälkeen on tullut mieleen, että myös Trumpin tarkoituksena oli lähinnä promota itseään ja bisneksiään, mutta tämä menikin sitten vähän liian pitkälle ja päätyi lopulta presidentiksi.
Oma sisäinen keittiöpsykologini sanoo, että hänelle ei riittänyt enää miljardit eikä hänelle enää tuo suurtakaan tyydystä saada muutama miljardi kassaan lisää. Ennen kuolemaan on mukava vielä "omistaa koko USA" ja olla koko maailman parrasvaloissa. Eiköhän tuo huomio tunnu paremmalta kuin muutama lisämiljardi bisneksiin.
Luottaako joku mieheen, joka haluaa vessaan kullattuja hanoja? Usassa ja Venäjällä näköjään kyllä, minä en.
Mulla ainakin on ihan eri kriteerit kun arvioin pätevää ehdokasta.
USA:n kansalaiset ovat paljon suomalaisia viisaampia kun näkevät median taakse. Ja tottakai näkevät kun itse elävät maassa.
Ei tarvitsisi olla kovin erikoinen salapoliisi kun havaitsisi vähän, mihin suuntaan media haluaa johdatella asioita. Moni elää näköjään vielä omassa pikku kuplassaan.
Tollojen määrä ja tollouden taso on yllättävä.
Aika näyttää paljonko taustajoukot tulevat viemään Trumpilta valtaa, koska eihän hän välttämättä poliittista peliä osaa lopulta pelata kokeneita konkareita vastaan.
Kuinka monta kertaa olen samat itkemiset saanut lukea oikeistolaiseksi itsensä mieltävien postauksista. :) "Demokratia tyhmää, koska Vihreät, Halonen ja Kokoomuksen puuttuva 100 prosentin kannatus." Ja jos Hilleri olisi valittu pressaksi, niin Herra Pingviini olisi ensimmäisenä jonossa haukkumassa väärin äänestäneitä. Näinhän se äänestyksissä aina menee; hävinnyt osapuoli ei osaa niellä tappiotaan, vaan kylvää rypälepommeja kaikkien niiden niskaan, joiden epäpätevyyden, tai muun piikkiin väärin mennyt vaalitulos voidaan lukea. Mutta ehkäpä on ihan hienoa, että niitä avaruushissejä suunnitellaan, jos nämä norsunluutornit alkaa olemaan liian matalalla.Vasemmistopellet ne jaksaa täällä edelleen itkeä kuinka demokratia on perseestä koska ihmiset ovat tyhmiä
Kyllähän minuakin suututtaisi mediatahona ja sijoittajana, jos kansan aivopesu ei mene enää läpi. Siitähän tästä "feikki-uutiset" jutussa on kyse. Kun oma propaganda ei enää pure, niin on pyrittävä eliminoimaan kilpailijat. Toki "feikki-uutisia" on vain sitten oikeiston puolella.
Kuinka monta kertaa olen samat itkemiset saanut lukea oikeistolaiseksi itsensä mieltävien postauksista. :) "
Näköjään joillekin on demokraattisen vaalin tuloksen kunnoittaminen vaikeaa, mutta mitä presidentti Trumpiin tulee, odotan edelleen tekoja ennen arviota hänen toimistaan. Obama on presidentti, joten täytyy vaan toivoa, että Obama ei järjestä Trumpille enempää ongelmia, kuin mitä Obama on saanut kahdeksassa vuodessa aikaan.
Kenelle on? Minä kunnioitan täysin Trumpin valintaa, mutta silti pidän sitä vääränä. Hänellä on täysi oikeus ajaa politiikkaansa, koska voitti vaalit (vaikkakin Clinton äänet). Kuka tätä on mielestäsi kieltämässä tässä ketjussa?