The Rock kirjoitti:Huomasin itsekin aiemmin tehneeni virheen kun pistin ennen draftin alkua säännöksi TRADE REVIEW - LEAGUE VOTES. Tuossahan menee aina se 3 päivää ennen kuin kauppa astuu voimaan ja se pistää kyllä vituttamaan suunnattomasti. Noh, kokeilin sitten komissaarin ominaisuudessa vaihtaa tätä toimintoa toiseksi, mutta se ei enää onnistunutkaan.
Onneksi sormi ei kuitenkaan mennyt suuhun, vaan kirjailin Yahoolle meiliä ja pyysin tämän tradesäännön vaihtoa COMISSIONER -vaihtoehdoksi jossa kauppa astuu heti voimaan kun minä sen hyväksyn. Ja kun olen varsin aktiivi tuossa liigan asioiden seurannassa niin sen lupaan suoraan, että kaupat astuvat samana päivänä voimaan kun ne saadaan valmiiksi hierotuksi. Ja minä en evää mitään kauppoja, kunhan ne eivät ole aivan älyttömiä kusetuksia.
Olen puhunut, UGH!
steepler kirjoitti:Hiukan erikoista että sääntöjä ruvetaa kauden jo alettua muuttelemaan, minkä takia tätä ei otettu aiemmin esille ja haluaisin InSideHockeylta minkä takia liityit liigaan jos säännöt eivät miellyttäneet.
steepler kirjoitti:Hiukan erikoista että sääntöjä ruvetaa kauden jo alettua muuttelemaan, minkä takia tätä ei otettu aiemmin esille ja haluaisin InSideHockeylta minkä takia liityit liigaan jos säännöt eivät miellyttäneet.
Tuo 3 päivän trade review on se koko homman tärkein elementti koska se antaa liigan jäsenille aikaa reagoida asiaan. Vaikka lopullinen päätös olisikin komissaarilla niin ainakin muilla on aikaa antaa vastalauseita kaupasta mikäli siihen on aihetta. Koko homman idea on että yksi ihminen ei voi tehdä mielivaltaisia päätöksiä ilman että muut pystyvät esittämään asiasta mielipiteensä, nythän jos kaupat pistetään heti läpi kaikkilla ei välttämättä ole mahdollisuutta tähän.
The Rock kirjoitti:Miksi itse liityit liigaan? Minä siirryin pois sinun tekemästäsi liigasta, koska sen säännöt juurikin tuon vaihtosysteemin takia olivat aivan naurettavat. Turha valittaa kun tulee uutena tähän liigaan mukaan. Näillä säännöillä on ennenkin pärjätty ja niin niillä pärjätään nytkin. Tuo trade-hommelin vaihto oli täysin allekirjoittaneen uinahduksesta syntynyt moka, joka nyt on korjattu normaaliksi. Jos ei miellytä niin voit kyllä poistua liigasta aivan vapaasti.
steepler kirjoitti:En väittänyt että minulla olisi joku suuri ongelma systeemin kanssa mutta selvensin vain minkä takia 3 päivän odotus voi olla hyvä käytössä, nythän siis olemme tilassa jossa kaikilla ei ole mahdollisuutta antaa omaa mielipidettään kaupoista mutta ei se nyt minua suuresti häiritse ellei jotain aivan erikoisia kauppoja ala nopealla tahdilla menemään läpi.
The Rock kirjoitti:Ei niitä ala tulemaan kun porukka on ennestään toisille "tuttuja" juurikin tämän liigan kautta. Kyllä luottamus on muihin sen verran kova ettei pelkoa kusetukseen ole. Joten turhaan huolehdit veli steepler.
Särki kirjoitti:Mielestäni on parempi että muut kilpailijat eivät pääse sotkemaan jo kaupantekijöiden itse sopimaa kauppaa ja kauppa astuisi heti voimaan eikä vasta 3 päivän kuluttua. Tuo kolme päivää on odottavalle todella pitkä aika. Tuskin tuollaisia järjettömiä kauppoja tässä liigassa nähdään joihin olisi aihetta puuttua.
kangaroo kirjoitti:Samalla täytyy valittaen todeta, että tällä viikollakin taitaa tulla pataan, koska reissussa olon takia en pääse muokkaamaan rosteria keskiviikon jälkeen ennen kuin sunnuntaina. Mutta katsotaan nyt miten äijän käy..
01 Viidakon Laki 16-10-2 .607
02 Threat Wings 16-10-2 .607
03 Sipulisilli 15- 9-4 .607
04 Ultrasport 14- 9-5 .589
05 Lords of the Rink 14- 9-5 .589
06 Helsinki Pimps 14-10-4 .571
07 HC Takatukka 12-11-5 .518
08 Lutiaisen Kiekko 12-12-4 .500
09 PU 12-12-4 .500
10 HC Patunho 11-12-5 .482
11 Pernajan Pilluhaukat 10-14-4 .429
12 Ice Kangaroos 9-18-1 .339
13 Punaportin Mirrit 8-17-3 .339
14 Räkäkiekko 7-17-4 .321
Vauhtipukki kirjoitti:Tuli sitten niin käsittämätön treidi ehdotus.
InSideHockey kirjoitti:No joo, olihan se aika älytön :) Vilkaisin tilastoja huolimattomasti ja katsoin että maalivahtisi eivät juuri pelaisi ja häviäisit näin kaikki 4 maalivahtikategoriaa. Lalime kuitenkin pelaa. Tuontyyppiset kaupat ovat kuitenkin menneet silloin tällöin läpi tilanteessa jossa henkilön maalivahtitilanne on kaoottinen eikä vapaista pelaajistakaan löydy apua.
Viime kaudella tein parikin tämäntyyppistä kauppaa ja se nosti mut sarjataulukon hänniltä pikkuhiljaa mukaan pudotuspeleihin ja lopulta viimeiseltä pudotuspelipaikalta mestariksi!
Luovuin nimittäin molemmista huippuveskareistani ja sain vaihdossa tukun huippuhyökkääjiä. Nostin vapaista pelaajista JUURI OIKEAAN AIKAAN Miikka Kiprusoffin ja Brian Boucherin :D Loppu onkin sitten historiaa. Kipper vei joukkueensa Stanley Cup-finaaliin Boucher teki NHL-ennätyksen pelaamalla 6 peräkkäistä nollapeliä. Olin suht tyytyväinen taktikointiini.
Demon Allbran kirjoitti:Tutkailin tässä viime viikon tilastoja ja huomioni kiinnittyi Sipulisillin mahtavan 22 maalin ohella ehkäpä huikeimpaan koskaan näkemääni sarakkeeseen: Räkäkiekon +/- oli -29! Onko Särki hukkumassa?
InSideHockey kirjoitti:The Rock (tai joku muu joka on ollut liigan johtajana), kun nuo hyväksytyt pelaajakaupat tulevat sinulle nuijan kopautusta varten niin näkyykö niissä myös ne perustelut eli se viesti jonka kaupan ehdottaja on kirjoittanut?
InSideHockey kirjoitti:The Rock (tai joku muu joka on ollut liigan johtajana), kun nuo hyväksytyt pelaajakaupat tulevat sinulle nuijan kopautusta varten niin näkyykö niissä myös ne perustelut eli se viesti jonka kaupan ehdottaja on kirjoittanut?
InSideHockey kirjoitti:Hallitseva mestari Lords of the Rink on avannut kautensa puhtaalla pelillä ja voittanut siis kolme ensimmäistä otteluaan.
01 (+2) Sipulisilli 25-11-6 .667
02 (-1) Viidakon Laki 24-13-5 .631
03 (-1) Threat Wings 23-14-5 .607
04 (+1) Lords of the Rink 22-14-6 .595
05 (-1) Ultrasport 19-16-7 .536
06 (+4) HC Patunho 18-17-7 .512
07 (+5) Ice Kangaroos 20-20-2 .500
08 (-2) Helsinki Pimps 17-18-7 .488
09 (+5) Räkäkiekko 17-19-6 .476
10 (+1) Pernajan Pilluhaukat 14-21-7 .417
11 (-3) Lutiaisen Kiekko 14-22-6 .405
12 (-3) PU 14-22-6 .405