Ebbe kirjoitti:Trade-ehdotuksia kehiin, niin päästään vääntämään kauppoja. Jatkossa tulen vaihtamaan pelaajiani huomattavasti useammin kuin mitä olen tähän asti tehnyt.
Oikea asenne. Juuri noin itsekin tekisin jos homma ei toimisi. Itse lähtisin varmaan hakemaan materiaalin levennystä. Kokoonpanosi näyttää kyllä kovalta ja tultuu hullulta että sillä on jääty peränpitäjäksi. Mutta ainahan ei edes kovat pisteet auta kun kilpaillaan 15 eri kategoriasta.
Ja samaa suosittelen muillekin joilla ei peli kulje. Treidatkaa, dropatkaa, poimikaa uusia pelaajia. Eiköhän se puolivälissä kautta ole jo tullut selväksi jos jotkut pelaajanne eivät nosta tasoaan. Uskaltanen sanoa GM:n puolesta että ei kannata luovuttaa tässä vaiheessa kautta jos kiinnostaa jatkossakin osallistua :)
Mulle saa aina ehdotella ja vastaan nopeasti. Ainakin Sergei Samsonov (36 peliä, 29 pistettä) ja Ray Whitney (29 peliä, 26 pistettä) ja Ales Kotalik (42 peliä, 30 pistettä) voisivat vaihtua senttereihin. Mutta kaikkea saa kokeilla.
Viimeksi muokattu: