No opettele!
Kuulostaa nörtiltä, enkä varmasti elämässäni moista tarvitse.
No opettele!
Piti ihan googlailla, kun on lukion matematiikasta päässyt vierähtämään tovi. Ekan vuoden jaksoin käydä pitkää (vai montako kurssia ekalla olikaan, neljä kävin ja kaikki jopa hyväksytysti) ja sen jälkeen vaihdoin lyhyeen matematiikkaan. Sitten ei tarvinnut tehdä läksyjä. Heh, laiska jo nuorena.Osaattekos muuten pojjaat @Jaws @Kari Runk lineaarista optimointia?
Ei googlailujen perusteella kyllä mitään hajua, tuskin oli lukiossa tuollaisia. Sen verran on vähissä matematiikan tarve nykyisessä duunissakin, että voi olla unohtunutkin. Epäilen silti.
@Jeffrey ei toi kyllä käy munkaan järkeen, ei oikeastaan millään tavalla. Ehkä tosin eri syystä kun sulla, mutta mitäs sen väliä. Meillä on yhteinen vihollinen.
Pettterin opit alkaa uppoamaan. Tätähän se taisi joskus paasata, kuinka ei kannata opetella mitään nörttiä, mitä ei tarvitse elämässään.Kuulostaa nörtiltä, enkä varmasti elämässäni moista tarvitse.
Pettterin opit alkaa uppoamaan. Tätähän se taisi joskus paasata, kuinka ei kannata opetella mitään nörttiä, mitä ei tarvitse elämässään.
Pakko oli tulla tänne asian alkulähteille öyhöttämään, että kyllä helvetti soikoon toi BABYMETAL on kova. Varsinkin livenä. Täytyy alkaa syynäämään missä tuon voisi nähdä.
Mitä täällä tapahtui viime yönä.
mutta itse olen lähes 10 vuotta (joo aloin myöhään opiskelemaan) minua nuorempi,
Ei kannata. Ei tuu pettymystä jos tulee tekstiä vastaan jota ei haluaisi lukea.Ei pitäisi stalkkeroida, varsinkaan oman ihastuksensa nettikirjoitteluita. Tylsää oli ja haksahdin.
Ei kannata. Ei tuu pettymystä jos tulee tekstiä vastaan jota ei haluaisi lukea.
On varmaan tosi ärsyttävä joo. :'(
Liity joukkoon iloiseen ja lopeta naisten metsästys. Seksiä pääsee kuitenkin joskus harrastamaan vahingossakin. Keskity musiikin kuunteluun ja siitä kirjoittamiseen ja hakkaa niin perkeleesti NHL:ää että ohjain hajoaa. Tai aloita WoWin pelaaminen ne jätkät ei kuulemma saa ikinä. Sitten kun pitää hahmoa kehittää niin unohtuu naiset ja muut turhakkeet.Eipä sieltä nyt valtavia yllätyksiä tullut vastaan, mitä nyt jotain ihan pientä. Ärsyttävä tapaus, kun on ollut jonkinlaista säätöä tytön kanssa, mutta nyt vähään aikaan, noin pariin kuukauteen, ei ole ollut yhtään mitään erikoista. Tässä yhtään tiedä missä mennään koko jutun kanssa.