Juu, yöhän on ihmisen parasta aikaa. En mä tajua, miksi pitäisi mennä aikaisin nukkumaan ja herätä muuten vaan joskus kahdeksalta. Eihän siihen aikaan mitään tapahdu missään. En kyllä muista menneeni nukkumaan ennen puoltayötä ties milloin viimeksi. Paitsi jos on jäänyt yö nukkumatta ja nukahtaa joskus kasin aikaan illalla ja nukkuu velat pois. Yöllä saa olla ainakin vapaasti ja rauhassa. Ja kun melkein joka yö tulee hengailtua Voudin kellarissa tappiin saakka, niin kello on aina vähintään kaksi kun pääsee kotiin, ja harvemmin sitä samantien menee nukkumaan. Nyt kun on tietokone ollut pois pelistä kuukauden päivät - kirjoitan tätä Hannibalin asiakaskoneella siiderituopin kera - en ole valvonut ihan niin pitkään. Huomenna yhdeksään töihin ja ajattelin vielä toisen tuopin juoda. Surffailenpa netissä nyt kun kerrankin pääsee..
Huono puoli on ainakin se, että öisin ilman konetta meinaa käydä aika pitkäksi, kun ei voi kuunnella musiikkia, eikä voi pelata CM0304:ää. Sitä tulee helposti pelattua viiteen asti, ja vieroitusoireet ovat kyllä olleet helvetillisiä. Kädet tärisee ja kylmä hiki kihoaa kasvoille, kun ajattelee sitä kesken olevaa kautta Palermon ruorissa,eikä peli kulje, eikä hankinnat onnistu, eikä... eikä.. EEIIII!!! GPF:stäkin olen pudonnut kärryiltä pahasti. No, ei siitä sen enempää.
Kirjoja on myös tullut luettua enemmän, nyt menossa Pikaruokakansa ja ennen sitä Nälkäpalkalla, joka oli muuten tosi hyvä.
Tuo Derbyn mainitsema teiniangsti on kyllä myös ollut tuttua viime aikoina, vaikka paria viikkoa vajaa parikymppinen(vau) jo olenkin. Mä en ilmeisesti harrastanut sitä tarpeeksi pari vuotta sitten, kun nyt joutuu siitä kärsimään. Ne naiset.. Jumalauta, ne naiset!! Sitähän vahvistaa vielä se, että yleensä aina liikun yöllä yksin, normaalihkot ystäväni kun ovat jo nukkumassa. Mielessä alkaa pyöriä kaiken maailman asioita, ja ajatukset usein menevät niihin huonoihin asioihin, ja sitten ollaan taas ihan paskana. Ja grunge, jonka löysin JA:n ketjun ansiosta, auttaa tähän ihan vitun hyvin.. Pearl Jamin Black on kyllä aivan uskomattoman hieno biisi. Ihan täydellistä tuohon itsesäälissä vellomiseen.
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star
in somebody else's sky
but why, why
why can't it be
why can't it be mine....