Eivät ole kyllä minuakaan homot ahdistelleet.
Joko en kuljeskele ahdistelevien homojen suosimissa paikoissa (en kuljestele toisaalta oikeastaan missään), en pukeudu siten, että antaisin jotain signaaleja joita en tajua antavani (speedot jalassa tai vastaavat) tai en vain ole tarpeeksi viehätysvoimainen ja kiinnostava ahdistelumielellä liikkeellä olevien homojen mielestä. Kenties scholl kuuluu vahingokseen ja harmikseen edellämainittuihin kategorioihin?
Homojen parissa olen varmasti elämäni aikana ollut, mutta en usko normaalin homon ahdistelevan ketään sen enempää kuin mitä normaali heterokaan ahdistelee ketään. Poikkeuksia varmasti on, mutta ahdistelijat ovat kusipäitä suuntautumisestaan huolimatta.
Olen tullut kanssa siihen johtopäätökseen että olen liian hyvänmäköinen. Jos olet läski bändipaidassa, sinuun ei kosketa pitkällä tikullakaan. Se ei ole kuitenkaan ongelma, jos sinä et kelpaa, vaan se, että homot ahdistelevat meitä muita. Se on ihan vitun sama mitä on päällä, vaikka olisin hemmetti munasillani keskellä Mannerheimintietä, niin ahdistelua se silti on kun käydään toistuvasti käsiksi.
Olet kuin muslimi, joka selittelee, että joo naisia raiskataan kun niillä on hame päällä tai meikkiä. Vastenmielinen tyyppi. Se on kumma juttu, että joillain tahoilla (punavihreässä kuplassa) on tarve puolustella ahdistelua ja homoja ylipäätänsä. Asia saadaan puhuttua aina uhrin piikkiin. Se on harmi, ettei tällä palstalla ole oikeita nimiä, sillä jos kirjoitan esimerkiksi kirjan ahdisteluista, olisi mukava voida viitata todellisiin ihmisiin, eikä nimimerkkeihin. Olette häpeällistä porukkaa muuta ei voi sanoa.