Jos tähän liigaan on joku jonottamassa ja suostuu Floridalla pelaamaan, niin voin luopua joukkueesta.
Mikä on syynä, että Stanley Cupin voittaja lähtee?
Sanotaan vaikka näin, että NHL vs Laksola kamppailu päättyi lopulta NHL:n voittoon. Tarpeeksi monen pelin suorittaman persraiskauksen jälkeen meni motivaatio niin pahasti, että päätin etten vähään aikaan koske tuohon peliin. Valitettavasti tässä GM Connectedissa ei kuitenkaan voi pitää sellaista kuukauden "taukoa" joten näin parhaaksi lähteä pois liigasta. Viime aikojen vastustajat saattavat jäädä kaipaamaan helppoja voittoja ja maaleja, mutta tuskin jäävät kaipaamaan motivaatiokuolemasta johtuneita "perseilyjä" peleissä.
Lisäksi jostain syystä olen tänä vuonna saanut muutenkin kumman paljon paskaa niskaan eri GM:ltä mielestäni täysin aiheettomasti, vaikka pelityyliäni en ole viime vuodestani mielestäni muuttanut mitenkään. Hauskaa siksi, että viime vuonna kun voittoja tuli niin sain jopa kehuja joiltain managereilta pelityylistäni.
Tosiaan selkäranka vaan naksahti ja enemmänkin muita ajatellen luulen että parempi lähteä vaan hyvän sään aikana.
Toisinsanoen lähdet, kun voittoja ei tule viime kauden tapaan, joka voi johtua koneen "persraiskausten" sijaan myös muiden gm:ien pelitaitojen kehittymisestä? ;) Ei vaan, kyllä tää peli omiakin hermoja välillä raastaa melkoisen pahasti.
Kukas ilmoittelee Winnipegin tilanteesta tänne foorumille jos/kun Laksola nyt lopettaa? Vai onko Winnipeg saanut jo oman käyttäjätunnarin?
Ps. Jakso paketissa
Voin tuon Rangersin potkia pois siksi aikaa ja koittakaa pelata ne pelit pois ennen simulointia! Jatkossa sitten tarkempana koneen voi pistää päälle.
Eli simulointia ei siirretä? Vähän yllättävää, sitä on siirretty aika monta kertaa ihan pelin-kahdenkin vuoksi...
Minä haluan myös kohdata ihmis-Rangersin enkä CPU-Rangersiä. Loppukaudesta joutuu ihan tarpeeksi tahkoamaan konetta vastaan kun playoffeista pudonneilta on motivaatiokin loppunut.
Jos ehdit Flyersin ja Bruinsin pelaamaan, niin montako matsia jäisi vielä?
Islandersilla jäljellä vielä Rangers ja Maple Leafs, oliko niin että toronton cpu:ta vastaan sai pelata?