Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 200 728
  • 4 398

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Olen käytännössä koko päivän poissa mutta tulen kotiin 20.30-21.00 joten toivoisin, että Washington olisi tuolloin paikalla

Onko Pittsburgh tulossa reissusta vielä tänään? Jos en tunnin sisällä mitään kuule, joudun pelaamaan AI:ta vastaan, koska illalla en ehdi kuin tuon yhden pelin pelaamaan
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Olen käytännössä koko päivän poissa mutta tulen kotiin 20.30-21.00 joten toivoisin, että Washington olisi tuolloin paikalla

Onko Pittsburgh tulossa reissusta vielä tänään? Jos en tunnin sisällä mitään kuule, joudun pelaamaan AI:ta vastaan, koska illalla en ehdi kuin tuon yhden pelin pelaamaan

Oon leffassa illalla ja kotona joskus varmaan kympin maita, joten silloin voi Washington pelata.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hienoa, että San Jose on laittanut konepeluun päälle..ainut ongelma on, että kun yrittää tuota peliä pelata niin herjaa jostain rosteriongelmasta San Josen joukkueessa, eikä pysty pelaamaan.

Edit. tarkoitus ei ole siis moittia San Josen GM:ää tuosta ongelmasta, vaan lähinnä EA:ta kun peli ei osaa itse korjata rosteria tällaisissa tilanteissa.
 

Cream

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Jesse Niinimäki
Hienoa, että San Jose on laittanut konepeluun päälle..ainut ongelma on, että kun yrittää tuota peliä pelata niin herjaa jostain rosteriongelmasta San Josen joukkueessa, eikä pysty pelaamaan.

Edit. tarkoitus ei ole siis moittia San Josen GM:ää tuosta ongelmasta, vaan lähinnä EA:ta kun peli ei osaa itse korjata rosteria tällaisissa tilanteissa.

Nyt pelivalmiudessa, jos vielä pystyt pelaamaan!
 

Leijonasydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Tampa Bay Lightning
Torontolla ongelmia netin kanssa ja pelaamisesta ei tule mitään.. että pelailkaa vaa AI:ta vastaan, ilmotan tänne jos saan ongelmaan ratkaisun !
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Oon leffassa illalla ja kotona joskus varmaan kympin maita, joten silloin voi Washington pelata.

Pelataan silloin sitten.. Huomioithan Petro taman ennen kuin aloitat simuloinnin :)
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Jos tosiaan Toronto saisi, jotenkin hoidettua joko nettinsä kuntoon ja pelattua tuon pelin tai sitten vaihtoehtoisesti laitettua sen AI-mahdollisuuden päälle. Ei ole oikein kiinnostusta mennä jälleen kerran tuonne simulointiin.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
"Komissaari" on ratkennut sen verran pahemmin, että taitaa simulointi siirtyä huomiselle niin on hyvin aikaa hoitaa nämä ongelmat ja pelit kuntoon. Olen pahoillani, että kuntoni ja sijaintini (josta ei ole tarkkaa tietoa) ei salli simulointia tällä hetkellä. Olen pahoillani tästä sekaannuksesta, mutta tuleepahan lisää aikaa hoitaa nämä pelit pois. Simulointi tulee heti huomenna aamulla kun pääsen kotiin!
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Devils valmis
 

Leijonasydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Tampa Bay Lightning
Jos tosiaan Toronto saisi, jotenkin hoidettua joko nettinsä kuntoon ja pelattua tuon pelin tai sitten vaihtoehtoisesti laitettua sen AI-mahdollisuuden päälle. Ei ole oikein kiinnostusta mennä jälleen kerran tuonne simulointiin.
Joo tuun laittaa sen AI:n, ei tää netti toimi kunnolla.
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Tampa palaillut viinanhuuruiselta matkaltaan ja on viimeistään klo 21.00 jälleen valmis peleihin.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Calgary on aika nihkeästi tässä jaksossa livessä. Pystyn pelaamaan nyt 2 tuntia ja huomenna illasta klo 21.15 ja eteenpäin. Tuleeko simulointi huomenna klo 22 jälkeen? Laitan kohta konepeli mahdollisuuden päälle joten saa pelata pois jos ei pääse samaan aikaan liveen.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Calgary on aika nihkeästi tässä jaksossa livessä. Pystyn pelaamaan nyt 2 tuntia ja huomenna illasta klo 21.15 ja eteenpäin. Tuleeko simulointi huomenna klo 22 jälkeen? Laitan kohta konepeli mahdollisuuden päälle joten saa pelata pois jos ei pääse samaan aikaan liveen.

Simulointi viimeistään keskiviikkona aamulla simulointia tai sitten huomenna 22.00 jälkeen, kun ehdin.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Simulointi viimeistään keskiviikkona aamulla simulointia tai sitten huomenna 22.00 jälkeen, kun ehdin.

Devilsillä vielä 5 peliä jäljellä ja aikaa huomenna pelata 13.30-17. Tänään ei pysty. Vastustajina Rangers, Boston, Florida, Tampa ja Islanders.

Tampaa vastaan sovittiin jo peli klo 13.30, mutta mites muut? Jos Tampa-peli olisi valmis n. klo 14 (luultavasti jo vähän aiemmin) niin olisin pelivalmiudessa klo 14-17 joten ilmotelkaas mieluiten jo nyt onko mahdollista pelata tuona ajankohtana. Ja mihin aikaan (ettei tule sovittua päällekäisiä pelejä.

Huom. Mun pitää siis lähteä ajamaan vähän viiden jälkeen, joten 16.50 on viimeinen mahdollisuus aloittaa peli.

Muokkaan tähän sovitut pelit:
Tampa 13.30-
Rangers 14-
 
Viimeksi muokattu:

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Devilsillä vielä 5 peliä jäljellä ja aikaa huomenna pelata 13.30-17. Tänään ei pysty. Vastustajina Rangers, Boston, Florida, Tampa ja Islanders.

Tampaa vastaan sovittiin jo peli klo 13.30, mutta mites muut? Jos Tampa-peli olisi valmis n. klo 14 (luultavasti jo vähän aiemmin) niin olisin pelivalmiudessa klo 14-17 joten ilmotelkaas mieluiten jo nyt onko mahdollista pelata tuona ajankohtana. Ja mihin aikaan (ettei tule sovittua päällekäisiä pelejä.

Huom. Mun pitää siis lähteä ajamaan vähän viiden jälkeen, joten 16.50 on viimeinen mahdollisuus aloittaa peli.

Muokkaan tähän sovitut pelit:
Tampa 13.30-

Peli Rangersia vastaan 14->
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös