Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 200 745
  • 4 398

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kyllä tässä on pitkin päivää väijytty, koska Vancouverin GM tulisi paikalle. Laitetty yksityisviestiä ja ilmoitettu ketjuun, että VAN matsi uupuu.

Itsekin oon sitä mieltä, että aikatauluista pidettäisiin kiinni. Tai sitten voisi vaivautua sen CPU:n laittamaan päälle niin ei tule tämmöistä härdelliä.
Tais olla vaan tämä 2 päivän pelijakso monelle yllätys.

Jep, jep. Olen tässä koko jakson ollut joka päivä n. 10 tuntia boksilla ja kehtaat valittaa, että mua saa odotella?

Päivästä olin 13-17 paikalla ja sen jälkeen täytyi mennä treeneihin, sieltä tultiin sitten myöhään illalla himaan. Siinä kohtaan kun pamahdetaan illalla "odottelemaan koko päiväksi mua" niin jep jep.
 
Viimeksi muokattu:

pullopoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
CHI & CAR pitäis tänään siis pelata. Jos simu on jossain 23-24 maissa taas niin saatan keritäkkin pelaamaan molemmat. Oon paikalla n. klo 15-17 ja sitten 21:30 ->
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Devils linjoilla 15-? Vastustajista ei mitään käsitystä. En välttämättä ehdi olemaan tänään kauaa, joten olisi kiva jos vastuksetkin olisivat siinä 15 aikoihin paikalla
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Pieni varaus on, etten illalla ole kotona, mutta enköhän simuloimaan pysty.

Edmontonia ja Winnipegiä vastaan on peli, miten Edmonton tänään paikalla?
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Phoenix ja Tampa voi laittaa vaikka yv:llä viestiä, että milloin kerkeää pelailemaan tänään nuo kaks peliä pois alta.

Viikonloppu on itseltäni aika booked, kun lähden kesätyöpaikan pikkujouluihin Helsinkiin perjantaina, ja tulen varmaan joskus lauantaina takaisin. Eli perjantaina en kerkeä pelailemaan ja lauantainakin parhaimmillaan todennäköisesti vasta illalla. Sunnuntaina taasen pitäisi pystyä pelaamaan.
 
Viimeksi muokattu:

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Tampa klo 20.30 linjoilla viimeistään. ennen sitä saatan satunnaisesti olla paikalla ennen klo 18.
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Jep, jep. Olen tässä koko jakson ollut joka päivä n. 10 tuntia boksilla ja kehtaat valittaa, että mua saa odotella?

Päivästä olin 13-17 paikalla ja sen jälkeen täytyi mennä treeneihin, sieltä tultiin sitten myöhään illalla himaan. Siinä kohtaan kun pamahdetaan illalla "odottelemaan koko päiväksi mua" niin jep jep.
Kyllä kehtaan väittää, että sua sai odotella. Myöhään illalla tultuasi reeneistä aloit sotimaan mielummin BlackOpsin parissa kuin pelaamaan jäljellä olevat matsisi. Et vastannut viesteihin boksilla ja jatkoajassa, ennenkuin sanoin, että simu tulee nyt kohta. Ehdotit jopa, että pelataan huomenna, ennen änärin käynnistämistä. (tais olla simulointikalenteri herralla hukassa) En muuten tainnut olla ainoa, ketä vastaan sulla oli pelejä rästissä. Mutta joo.. hyvä että saatiin matsi pelattua niin ei mennyt simulointiin.
 

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Wild on tänään linjoilla säännöllisen epäsäännöllisesti. Revittiin viisaudenhammas tänään irti, niin ei tarkemmin viitsi lupailla tiettyjä aikoja boxilla norkoiluun.

Montreal ei tänään linjoille pääse, pitäisi kuitenkin olla comipeluumahis päällä. Ilmoitelkaa Montrealin vihut minulle jos ei ole, niin hoidan asian kuntoon.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä kehtaan väittää, että sua sai odotella. Myöhään illalla tultuasi reeneistä aloit sotimaan mielummin BlackOpsin parissa kuin pelaamaan jäljellä olevat matsisi. Et vastannut viesteihin boksilla ja jatkoajassa, ennenkuin sanoin, että simu tulee nyt kohta. Ehdotit jopa, että pelataan huomenna, ennen änärin käynnistämistä. (tais olla simulointikalenteri herralla hukassa) En muuten tainnut olla ainoa, ketä vastaan sulla oli pelejä rästissä. Mutta joo.. hyvä että saatiin matsi pelattua niin ei mennyt simulointiin.

Mitä vittua sä selität? Lopetahan tuo sun paskanjauhanta heti alkuunsa. Mulla kesti 5 minuuttia vastata sun viestiin (koska pelasin sen pelin loppuun) ja viestissäni kysyin sinulta: "eikö simulointi ole huomenna?", koska luulin simuloinnin olevan vasta tänään. Sen jälkeen kun sain tietää, että simulointi on tänään vaihdoin heti änärin sisään. Ja paha täällä jatkoajassa on viestiin vastata, jos olen treeneissä?

Ja tosiaan odotin sua päivällä kauemmin aivan helvetisti kauemmin kuin mitä sä mua illalla. Pelle. Lisättäköön vielä, kun kitiset etten pidä aikatauluista kiinni, niin onko se ainoa mittari aikatulujen kiinnipitämisestä, että jos ei ole 2h ennen DL:ää paikalla? Siinä oli kaksi muutakin päivää aikaa pelata. Olin molempina päivinä koko päivän boksilla.
 
Viimeksi muokattu:

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
No se on hyvä, että olit paikalla klo 13-17. Ite taisin eilen tulla siinä klo 17 jälkeen linjoille ja olin yöhön asti. Että siitä voit laskea kumpi odotti ns. kauemmin. Anteeks nyt vaan, että en tiennyt, että mun pitää olla silloin yhden jälkeen päivällä linjoilla, kun itse olet. (Laita vaikka ensikerralla viestiä, niin tiedän tulla sun aikataulun mukaan) Suurin osa kuitenkin paikalla iltasella. Kyllähän me maanantaina koitettiin saada myös pelattua, mutta ei päästy peliin asti yhteysongelmien vuoksi. Suurin ongelmahan tässä nyt tais olla se, että luulit simuloinnin olevan tänään? (ens kerralla lue tarkemmin oikeat ajankohdat) Enkä viitsi sua alkaa nimitteleen, yläaste meni jo..
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Voisin väittää, että olen liigan jäsenistä kirkkaasti eniten päivystämässä boksilla peliä (työttömänä ei liikaa ohjelmaa ole) ja jos sen kerran kun itse olen poissa et sinä löydä vastustajaasi linjoilta, niin vähän turha alkaa kitisemään etten pidä aikatauluista kiinni.

Siinä oli edelleen se tiistaikin milloin sinä olisit voinut tulla mua vastaan pelaamaan. Ei näkynyt. Mutta turha tästä nyt on tän enempää vääntää, kaippa mut pitäisi potkia epäaktiivisuuden johdosta liigasta pois.

Eikä se, että luulin DL:än olevan tänään vaikuttanut mitenkään muuten kuin, että pelasin sen 10 minuuttia CODia ennen kuin laitoin änärin sisään.
 

Leijonasydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Tampa Bay Lightning
Voisin väittää, että olen liigan jäsenistä kirkkaasti eniten päivystämässä boksilla peliä...
Voisin väittää, että et taida olla ainakaa päivällä, sua näkee harvoin päivällä linjoilla, viimeksi nähnyt onlinessa(ennen meidän eilistä ottelua) monta päivää sitten neljältä yöllä, silloinkin tosin 10min dashboardilla..
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Calgaryn ainoa peli tässä jaksossa on nyt pelattu, joten valmiina ollaan simulointiin. Olipas mielenkiintoinen ja tasainen peli Canuckseja vastaan äskön. Pelin erikoisuus oli, että E. Johnson teki sitten voittomaalin Vancouverille. Oma moka, ei kannattaisi tulla molarilla vastaan ja heittäytyä. Olipas kannattavaa "jättää" napit pohjaan jolloin pakki vetää välittömästi kiekon saadessaan. Ei siinä, parempi voitti.

Lisäksi Calgary ja Vancouver sopivat treidistä:
Telakalla oleva Giroux siirtyy Calgaryyn. Vancouveriin matkasi Cammaleri, Clowe ja Zidlicky, jolla Vancouver saa apua akuuttiin sentteripulaan. Calgary taas saa (n. 40 pelin päästä) kauan kaivattua kärkiosaamista.
 

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Islanders odottelee vielä Ottawaa. CPU päällä varmuuden varalta, menen about tunnin kuluttua nukkumaan. Mites ne palkinnot, iteki voisin jotain äänestää, kunhan tulisi jonkunlainen pohja sille.

EDIT: Islanders valmis. Ei tullu voittoja, maaliero 7-1
 
Viimeksi muokattu:

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Devils ainoan pelinsa pelannut
 

Zucker #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Ilves
Buffalolla ois vielä Montrealia vastaan, mutta eipä oo kaveria näkyny koko päivänä vaikka ite oon ollu koko illan boksil. Simulointiin menee...
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Siirretäänkö huomiseen puoleenpäivään simulointi, niin suuremmalla todennäköisyydellä tulisi noita pelejä pelattu?

E: Saatta myös olla, etten tänään enää pääse boxille jos en kotona ole.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös