Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 200 653
  • 4 398

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Yritän pelata siihen asti, kunnes seuraaja löytyy. AI on laitettu joukkueelle päälle, jos joku haluaa pelata konetta vastaan. Nyt nimittäin myös WAS vastaan ei yhdistäminen onnistunut. Voin huommenna tulla aamupäivällä koneelle kokeilemaan, jos vastustajia haluaa pelailla. Muuten menee Su-iltaan.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Töissä tällä hetkellä. Aamu menee nukkuessa ja ilta Tepsin pelissä, mutta voisin varmaan kolmen aikoihin ehtiä pelailemaan, miten on? Columbukselle ja Edmontonille samat terveiset!

No jos se on tosiaan kolmelta sitten. Olen puol viiteen asti paikalla. Sitten lähtö omaan peliin, joten ollaan yhteyksissä päivällä. Todennäköisesti olen boxilla silloin, mutta jos en niin laita täällä yksityisviestiä.

Tietysti jos töistä kotiuduttua jaksat pelata vielä yhden pelin, niin sekin käy. Monelta olet himassa?
 

Kiprusoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Toronto Maple Leafs
No jos se on tosiaan kolmelta sitten. Olen puol viiteen asti paikalla. Sitten lähtö omaan peliin, joten ollaan yhteyksissä päivällä. Todennäköisesti olen boxilla silloin, mutta jos en niin laita täällä yksityisviestiä.

Tietysti jos töistä kotiuduttua jaksat pelata vielä yhden pelin, niin sekin käy. Monelta olet himassa?
Vasta 07:00. Voin tietty sillonkin pelata, mutta varmaan melko paska aika teikäläiselle? Pistän herätyskellon pirisemään 14:45 ja samantien boxi päälle.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Jokainen voisi hiukan ilmoitella miten on pelejä jäljellä ja haluaako simuloinnin tänään illalla.
 

Rike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Chicagolla pelaamatta MTL ja BUF. Tänään peliaikaa jonnekin klo 14 asti, sek jälkeen poissa sunnuntai-iltaan asti. Eli simulointia vaan tänään illalla.
 

Anonymous

Jäsen
En pääse pelaamaan tänään, olen reissussa, huomenna taas on periaatteessa koko päivä aikaa pelata, joten jos Carolina, Ny Islanders sekä Rangers jos vois pelata huomen aamuna, niin jatkettais sitte ? Ja Philadelphia samoin, jos yhteydet toimii

terv. Washington Capitals
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Kings, Florida ja Carolina jäljellä. Kingsin GM:n kanssa puhuttiin, että tänä iltana tai huomenna. Kahesta jälkimmäisestä ei oo kuulunu mitään.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Carolina ja Philadelphia vielä siis ja molempia vastaan voi siis pelata konetta vastaan? Pelaan nuo pelit kun tulen pelistä ellei Phillylle sovi jokin aika klo 16 jälkeen tänään.
 

janbo

Jäsen
Buffalo, Phoenix ja Winnipeg kohtaamatta Bostonilla. Olen melko aktiivisesti päivystänyt boxilla, mutta ei ole näkynyt. Winnipeg oli viime yönä, mutta ei vastannut viestiin. Phoenixin GM taisi ilmoittaa olevansa matkoilla? En kuitenkaan pystynyt simuloimaan/pelaamaan tätä ottelua.
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Olen tänään koko päivä käytännössä online. Saatan pelata Fifaa, mutta ilmoittakaa vaan viestillä livessä kun haluatte matsia. Suhteellisen nopeasti tästä pelin vaihtaa ja tulee pelaamaan sen liigamatsin pois.

Itselläni tosiaan siis taisi olla Colorado ja Phoenix jäljellä.
 

Cream

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Jesse Niinimäki
Flyersia vastaan simuloin pelini, kun ei onnistunut yhteysongelmien vuoksi useista yrityksistä huolimatta.

Columbusta vastaan olisi vielä jäljellä, kun ei ole miestä pariin päivään näkynyt. Itse pääsen seuraavan kerran pelailemaan vasta maanantai-iltana näillä näkymin. Omasta puolestani voi mennä eteenpäin ja ton pelin simuloida.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsellä on enää Anaheim jäljellä ja se olisi tarkoitus juurikin nyt hoitaa alta pois, joten voidaan omasta puolesta mennä eteenpäin tänään.
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Columbusta vastaan olisi vielä jäljellä, kun ei ole miestä pariin päivään näkynyt. Itse pääsen seuraavan kerran pelailemaan vasta maanantai-iltana näillä näkymin. Omasta puolestani voi mennä eteenpäin ja ton pelin simuloida.

Columbusta vastaan saa pelata konetta vastaan tai simuloida, maaseutumatkailua tosiaan viikonlopun ohjelmassa täällä. Samasta syystä ei välttämättä tarvitse kiirettä pitää uuteen jaksoon siirryttäessä, ettei seuraavakin jakso mene multa ohi.
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Floridalla on enää ainoastaan Phoenixia vastaan peli.

Mikäs tämän Phoenixin GM:n tilanne on? Onko herrasta kellään mitään näkö-/kuulohavaintoja?
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Los Angeles linjoilla klo 22 jälkeen. Tarkoitus pelata kaikki pelit pois. Vastassa DAL, MTL ja COL. Coloradoa vastaan on peli kymmenen maissa. Jos mua ei näy boksilla, niin laittakaa yv:tä täällä.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Väläyttelin jo toisessa ketjussa, että simulointi olisi vasta huomenna, mutta jos ei montaa peliä sivuun mene, niin voisi tänäänkin jo mennä eteenpäin. Kuinka monelta jäisi pelejä enemmänkin pelaamatta, jos 23:00 jälkeen tulisi simulointi? Ketä on tätä vastaan?
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Kaksi peliä pelaamatta. Buffalo ja Edmonton, mutta eipä oo miehiä näkyny pariin päivään, että mun puolesta voi simuloida.
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Tänään mielellään eteenpäin. Pens ei ole linjoilla 1.10-3.10. Eli MA, TI, KE voi pelata konetta vastaan. Olisi hyvä, jos saisi tänään aloitettua ensi jakson matsit.
 

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Wildilla yksi matsi pelaamatta eilisestä asti ja vihu tiettävästi ei ihan heti ole online tulossa (phoenix). Eli mun puolesta etiäppäin tänään.
 

janbo

Jäsen
Bostonilla edelleen Winnipeg, Buffalo ja Phoenix kohtaamatta. Winnipegin kanssa oli puhetta, että pelattaisiin tänä iltana peli pois. Puoli yksitoista oli vastapuolen GM:n arvio milloin päästäisiin aloittamaan. Tämän jälkeen simulointi sopii minulle mainiosti, Buffaloa tai Phoenixia kun ei voi CPU:ta vastaan kohdata. Toisaalta jo toista iltaa mahdollisia vastustajia kärkkyneenä minulle on aivan yhdentekevää, vaikka kierros simuloitaisiin nyt. Pääsisipähän vihdoin pelaamaan!
 
Suosikkijoukkue
NHL
Detroitillakin taas viimenen pelaamaton peli Phoenixia vastaan mutta en oo ikinä nähny kaveria online että voiko jos ens jaksossa on Phoenixia vastaan peli niin pelata konetta vastaan ?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös