Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

• 201 093
  • 4 398

RustEnuff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voisiko komissaari käydä potkimassa nuo lopettaneet joukkueet pois, kun pelaajat eivät itse ole kuitenkaan liigasta poistuneet. Mulla olis esim. Det vielä vastassa, mutta konepeli ei ole päällä joten menee turhaan sitten simuun!

EDIT: Detroit laittoi konepeluun päälle, joten tältä osin kunnossa.

Viimeksi muokattu:

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Mitenkäs ihmeessä liigasta erotaan? en löydä mistään mitään valikkoa missä tämä näkyisi :S.

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Winnipegin gm enää jatkamassa liigassa? Eilen oli livessä, eikä vastannut viestiin tai käynyt laittamassa bottia päälle, niin ilmeisesti simuun meni peli. Toivottavasti ei taas loukkaantumisia ole tullut, kun edellisessä simupelissä tuli 2.

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
CGY on nyt onlinessa 12.15 asti. Sitten hetkeksi töihin ja boxin äärellä ollaan takaisin 18.30, pari tuntia on aikaa olla illasta boxilla (20.30). Vastassa olisi: BUF, NSH, COL, DAL, CHI ja ANA.

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Vapaana olevat joukkueet:

Detroit (vanha GM vielä)
Buffalo (vanha GM vielä)
Tampa Bay
oliko muita vielä ?

Toivottavasti tämä kausi saataisiin vielä kunnialla loppuun.

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Vapaana olevat joukkueet:

Detroit (vanha GM vielä)
Buffalo (vanha GM vielä)
Tampa Bay
oliko muita vielä ?

Toivottavasti tämä kausi saataisiin vielä kunnialla loppuun.

Minulla toimii nyt tuo verkkopeli joten voisin ottaa Detroitin haltuun.

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Kings olis nyt livessä joku 1-2h.

Ja mä varoitan vastustajia, Riku Helenius tekee sen mihin Quick/Bernier/Bachman/Jones ei pystynyt: torjuu jopa oven.

Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Ja mä varoitan vastustajia, Riku Helenius tekee sen mihin Quick/Bernier/Bachman/Jones ei pystynyt: torjuu jopa oven.

Joo, tämä tuli huomattua. Jumalauta, eihän siitä meinannut millään saada kiekkoa läpi. Kerran se onnistui, sekin meni puolustajastasi... Vertailukohteeksi meikäläisen kassari joka päästi kolmesta ekasta laukauksesta yhtä monta maalia... Torjuntaprosentti lähenteli maagista 60 prosentin rajaa.

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Joo, tämä tuli huomattua. Jumalauta, eihän siitä meinannut millään saada kiekkoa läpi. Kerran se onnistui, sekin meni puolustajastasi... Vertailukohteeksi meikäläisen kassari joka päästi kolmesta ekasta laukauksesta yhtä monta maalia... Torjuntaprosentti lähenteli maagista 60 prosentin rajaa.

Juu, tota paskaa mulla ollut koko kauden. Otti siinä pelissä 14/15 kiinni, taitaa olla kauden ennätys!

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Koska on simulointi? Mää oon menny ihan sekasin simurytmistä :D oliko se ny 3 vai 4 päivän välein?

Kuitenkin käyn laittamassa CPU:n päälle, koska tänään en pääse peleille.

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
St.Louisin konetta vastaan matsi ja EA:n servereiltä ulosheitto 3-2 johtotilanteessa. Lätkin pian uudestaan, koska en oo tainnu tällä kaudella olla kertaakaan komissaarin kanssa samaan aikaan onlinessa ja simuaikataulu on itsellekkin kyllä nyt hämärä.

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Itsekkin taidan jättää nyt liigan, kun on mennyt hieman tämä aktiivisuus tästä liigasta ja omasta pelaamisestakin. Ensi version liigassa ehdottomasti mukana, jos vain liigaan huolitaan. Kiitos kaikille hyvistä peleistä, ja toivottavasti nähdään samoissa merkeissä seuraavassa versiossa.

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Kun kerta omasta konferenssista putoaa tasaiseen tahtiin ukkoja pois ja simulointitahti kun on mitä on eikä siitä edes ilmoiteta edelleenkään yhtään mitään, niin minä jätän myös uppoavan laivan. Kiitos ja heihei.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy