Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 197 648
  • 4 416

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Minnesotan Gm:lle tiedoksi, että olen tänään illasta boxilla 22-23. Eli jos et pääse tuolloin paikalle, pelaa CPU-matsi tai jätä mulle CPU mahdollisuus. T: Flames
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Kuka muistaa viimeks pelanneensa Chicagoo vastaan?

Kertaakaan en oo tällä kaudella saanu pelejä järjestettyä ja joka kerta ku katon live-profiilia, niin aina on jokin 4 päivää edellisestä kirjautumisesta.

Muutenkin nykyään tulee vastaan noita konematseja todella paljon, ja itellä kyllä tämäkin liiga loppuu pian, jos samassa määrin niitä joutuu tahkomaan.

edit. Nytkin sitten huomasin Minnesotan pelaavan FIFAa. Lähetin viestiä matsista ja sain yli 30 minuutin jälkeen viestin "illalla, ny ei kerkee". Ilmeisesti FIFA nyt on prioriteettilistalla korkeammalla, eipä siinä. Itsehän lähden illanviettoon, joten illalla en kerkeä.

Näköjään ruvennut liiga meneen semmoiseksi, että kaikki vaan pelailevat toistensa koneita vastaan, hehheh.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Mites muuten kun nyt on viimeinen päivä ennen simulointia, niin saako tota CPU:ta vastaan vääntää? Vai onko jotain erityisiä sääntöjä näihin liittyen?
 

blackmamba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Ajan riittämättömyys on syynä siihen, että Detroit ja Buffalo jää pois. Ei viitsi jättää konepeluutakaan aina päälle ku ei sitä konetta vastaan kukaan tykkää pelailla. Suuret kiitokset kaikille kummankin puolesta ja toivottavasti ensi änärissä mahdutaan taas porukkaan. Ollaan kuitenkin suht kunnialla hoidettu asiamme tässä liigassa. Peli-iloa jätkät!
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Ajan riittämättömyys on syynä siihen, että Detroit ja Buffalo jää pois. Ei viitsi jättää konepeluutakaan aina päälle ku ei sitä konetta vastaan kukaan tykkää pelailla. Suuret kiitokset kaikille kummankin puolesta ja toivottavasti ensi änärissä mahdutaan taas porukkaan. Ollaan kuitenkin suht kunnialla hoidettu asiamme tässä liigassa. Peli-iloa jätkät!

Kyllä sitä konetta vastaan mielummin pelaa, kun että antaisi mennä simuun.

Joten mielellään voisi nyt kaverit hyppiä vittuun sieltä GM paikoilta, että saa pelattua matsit pois alta.
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
WSH ja PHX olisi jäljellä. PHX:llä konetta vs peluu päällä niin sen voin neppailla pois jos ei ala näkyä. WSH:lla taasen ei ole konepeluuta päällä niin olisi hyvä saada paikanpäälle ettei simuun mene,
 

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
vaihtuuko se sykli milloin? tässä nyt mennyt itse vähän sekaisin että koska se viimeksi vaihtui. winnipeg, tampa ja penguins vielä jäljellä.
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Carolina ja Winnipeg vois tulla linjoille. Kuumeen kourissa kun olen, niin olen oikeastaan koko illan tavoiteltavissa joko täältä jatkoajan puolelta taikka livestä.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Devilsilla vastassa viela Vancouver, Islanders ja Montreal. Pelivalmiudessa olen kymmeneen asti. Puolen yon aikaan rupean pelaamaan botteja vastaan, mikali ei teista mitaan kuulu (simulointihan on huomenna aamulla?). Canucks on naemma ollut online tunti sitten, mutta mitaan viestia en hanelta saanut...
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Pitkän pohdinnan jälkeen olen päättänyt luopua paikastani Tampan Gm:nä.

Kiitokset kaikille vastustajille ja on ollut upeaa olla mukana tässä liigassa. Nyt kumminkin motivaatio ollut jo pidempään hukassa tässä pelimuodossa ja pelien pelaaminen ollut aika pakkopullaa. Kesäkin tekee pikkuhiljaa tuloaan niin se vähentäisi myös entisestään paikalla oloani. Kiitokset kumminkin vielä kerran kaikille ja erityisesti Komissaari Petrolle, joka alusta saakka hoitanut hommansa erinomaisesti :).

Eristyismaninnat vielä nimimerkeille kiekkomies, dissonanssi ja lepa. Ilman teitä liiga olisi ollut kaikin tavoin paljon tylsempi :D.

NHL 14 ilmestyessä olen taas kärkkymässä Tampan gm paikkaa ja toivottavasti silloin päästään päätyyn asti eikä jäädä 1-2 kierrokselle jatkuvasti niin kuin tänä vuonna :).
 

RustEnuff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voisiko komissaari käydä potkimassa nuo lopettaneet joukkueet pois, kun pelaajat eivät itse ole kuitenkaan liigasta poistuneet. Mulla olis esim. Det vielä vastassa, mutta konepeli ei ole päällä joten menee turhaan sitten simuun!

EDIT: Detroit laittoi konepeluun päälle, joten tältä osin kunnossa.
 
Viimeksi muokattu:

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Mitenkäs ihmeessä liigasta erotaan? en löydä mistään mitään valikkoa missä tämä näkyisi :S.
 

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Winnipegin gm enää jatkamassa liigassa? Eilen oli livessä, eikä vastannut viestiin tai käynyt laittamassa bottia päälle, niin ilmeisesti simuun meni peli. Toivottavasti ei taas loukkaantumisia ole tullut, kun edellisessä simupelissä tuli 2.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös