EA:n palvelimet eivät päästä meikäläistä connectediin. Muilla samoja ongelmia ??
Sama homma täällä päin...
edit. Nyt näyttää taas toimivan
Viimeksi muokattu:
EA:n palvelimet eivät päästä meikäläistä connectediin. Muilla samoja ongelmia ??
Mitenköhän Phoenix näkyis linjoilla? Olis vielä vastassa ja nykyään vaan näkyny hieman harvemmin.
CGY tänään peleillä ~12.30-15.
E: täsmennystä klo aikaan.
Mitähän v*ttua tämä discoAnssi taas avautuu jostain täysin turhasta?
Kaveri ei yksinkertaisesti pärjännyt ottelussa Dallasia vastaan, hyökkäysalueaikaa n. 8min ottelussa kun menee pitkin nurkkia Duchenilla ja kumppaneilla, vetoja vähän suhteessa siihen. Koko ottelun viimesillä sekunteilla Dallasin GM pisti paskaranteen siniviivalta etenemään, ohi maalin meni sekin. Eikä se sieltä uppoa muutenkaan. Peli päättyi siis 1-0 Dallasin voittoon ja tuo ranne ei liittynyt pelin kulkuun millään lailla.
Tämän jälkeen tuli sitten Dallasin GM:lle livessä "vitun jonne jonne jonne paskaranne" -viestiä täyteen. Ensin väitti että hän yritti useammankin kerran paskarannetta, ja tarkisti itse ilmeisesti 15min ajan pelin laukauksia, muttei kuitenkaan löytänyt yhtään.
Hiukan nyt joku järki tähän avautumisen määrään.
Äläs nyt. Viestiä oon laittanu yvllä (tänään) ja boxilla sekä 4-5 game invitee lähettäny.
Ite et oo laittanu mitään viestiä muuten boxilla paitsi vastasit "pelejä jonossa". Vaaditaan vähän myös sitä omaa aktiivisuutta jos haluaa saada ne pelit sovittua.
Ps. Boxi kaatu kesken botti-pelin. Tilanne 0-0 ja eka erä. Vastassa SJ.
Mikäs nyt on yleinen ohje noille botti-peleille? Varsinkin kun aamuisin on nykyään simulointi. Näköjään Oilers ehti jo mun bottia vastaan pelata vaikka ysiltä tulin linjoille. Itsellä olisi vielä kaks peliä(Ana&StL) jäljellä, mutta odottelen kuitenkin vielä josko saapuisivat linjoille....
Florida pistää bottipeluun päälle. Olen ollut koko h*lvetin jakson ajan tavoitettavissa niin livestä kuin täältäkin, en jaksa enää odotella. Pelatkaa bottia vastaan.
Bostonin kanssa en suostu pelaamaan kun ei kunnon nettiä ole olemassa, saisi nämä mokkulapelit muutenkin kieltää kokonaan.