Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

• 201 113
  • 4 398

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Tällä hetkellä omat aikataulut ovat muuttuneet niin, että iltasimuloinnit ei tahdo onnistua. Tuleeko paljon vastusta, jos ne siirrettäisiin toistaiseksi aamuihin? Seuraava simulointi voisi olla huomenna aamulla ja siitä taas 3 päivän rytmissä?

Pahoittelut myös omista peleistä, tässä on vielä tämä viikko paljon kouluhommia ja töitä rästissä, mutta sen jälkeen peleille pääsen taas normaalisti.

GoYote

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, Utah os. Coyotes
Nonni. Phoenixin suunnalta loppunu live-aika, niin en GMC peleille tänään pääse. Disson kanssa sovittiin jo, että pelaa konetta vastaan niin jos siellä joku muu on meikäläistä odottelemassa, niin pelaa konetta vastaan. Tänään en varmaan ehdi live aikaa enää hakemaan.

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Florida paikalla tänään ilta ysiin asti arviolta. WSH, BUF, BOS, OTT, EDM, CGY ja VAN. Viestiä tulemaan vaan, mieluiten livessä.

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mitähän v*ttua tämä discoAnssi taas avautuu jostain täysin turhasta?

Kaveri ei yksinkertaisesti pärjännyt ottelussa Dallasia vastaan, hyökkäysalueaikaa n. 8min ottelussa kun menee pitkin nurkkia Duchenilla ja kumppaneilla, vetoja vähän suhteessa siihen. Koko ottelun viimesillä sekunteilla Dallasin GM pisti paskaranteen siniviivalta etenemään, ohi maalin meni sekin. Eikä se sieltä uppoa muutenkaan. Peli päättyi siis 1-0 Dallasin voittoon ja tuo ranne ei liittynyt pelin kulkuun millään lailla.

Tämän jälkeen tuli sitten Dallasin GM:lle livessä "vitun jonne jonne jonne paskaranne" -viestiä täyteen. Ensin väitti että hän yritti useammankin kerran paskarannetta, ja tarkisti itse ilmeisesti 15min ajan pelin laukauksia, muttei kuitenkaan löytänyt yhtään.

Hiukan nyt joku järki tähän avautumisen määrään.

Viimeksi muokattu:

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Mitähän v*ttua tämä discoAnssi taas avautuu jostain täysin turhasta?

Kaveri ei yksinkertaisesti pärjännyt ottelussa Dallasia vastaan, hyökkäysalueaikaa n. 8min ottelussa kun menee pitkin nurkkia Duchenilla ja kumppaneilla, vetoja vähän suhteessa siihen. Koko ottelun viimesillä sekunteilla Dallasin GM pisti paskaranteen siniviivalta etenemään, ohi maalin meni sekin. Eikä se sieltä uppoa muutenkaan. Peli päättyi siis 1-0 Dallasin voittoon ja tuo ranne ei liittynyt pelin kulkuun millään lailla.

Tämän jälkeen tuli sitten Dallasin GM:lle livessä "vitun jonne jonne jonne paskaranne" -viestiä täyteen. Ensin väitti että hän yritti useammankin kerran paskarannetta, ja tarkisti itse ilmeisesti 15min ajan pelin laukauksia, muttei kuitenkaan löytänyt yhtään.

Hiukan nyt joku järki tähän avautumisen määrään.

Eniten tässä huvittaa se, että nimimerkki, joka ei voinut nähdä pelistä yhtään mitään, tulee tänne vaahtoamaan. Kuitenkin tein aivan oikein, kun otin tallennuksen videosta. Ensinnäkin tuossa on puhdasta paskaa, jonka jokainen voi todeta uusinnasta.

Ylipäänsä peleissä saan suhteellisen vähän laukauksia, mutta se ei ole estänyt voittamasta pelejä ja menemästä ihan päätyyn asti. Sikäli laukauksieni perusteella on hieman ontuvaa mennä väittämään, että "en pärjää".

Olen ollut erittäin johdonmukainen sen suhteen, että puutun noihin paskaranteisiin varsinkin silloin, kun joku uus janari tulee samaan konferenssiin, ellei jopa divisioonaan. Puutun niihin välittömästi, ettei niitä sitten tarvitse jatkossa katsella. Olen tämän todennut monen monituista kertaa.

Paskaranteita tuli useampi. Videolle en saanut juuri sitä, joka paukkui siniseltä ohitse (tämä ei tosin tapahtunut lopussa). Kuitenkin jokainen tietää, että ne paskaranteet juuri sieltä siniseltä menevät suhteettoman helposti.

Kirjoitin kommenttia pelin jälkeen yksinkertaisesti, että tässä liigassa ei saa ampua noita rannareita vemppaamalla taakse tatilla, siinä tapauksessa, jos tämä uusi manageri ei asiaa tiennyt. Tyyppi sitten totesi, että asialla ei ole merkitystä, koska tapahtui ottelun lopussa. Ainoastaan teinijonne voi jotain noin älytöntä sanoa. Mielestäni pitäisi olla itsestään selvää, että mitään paskaa ei tehdä missään tilanteessa, jos siitä ollaan sovittu. Tämän lisäksi tyyppi perusteli tuota käytännössä sillä, että kerta tässä versiossa voi tehdä viritysranareita, toisin kuin NHL 06:ssa, niin sitten niitä täytyy saada tehdä, koska "muuten pelattaisiin NHL 06:sta". Ei jösses vieköön.

jonneranne | EA SPORTS

Siinä muutes on se "ohi rannari siniseltä".

En tiedä kumpi teistä on naurettavampi tällä hetkellä, tuo paskaa suoltava jonne vai sen kaveri, joka persesuoli pitkällä juoksee vahvistamaan tämän kaverinsa paskapuhetta tietämättä mistään mitään. Tyypin kanssa vielä sovittiin, että asia jääköön tähän osaltani, kunhan ei ainakaan minua vastaan enää noita takavemputuksia näy. Kuitenkin näköjään juossut heti itkemään kaverillensa. Aikamoinen ämmä!

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Vielä se todettakoon, että näissä liigoissa on mukana paljon sellaisia, joista tiedän, että pelaavat ihan ilman mitään glitch-paskaa. Nämäkin pelaajat kuitenkin toisinaan (uskoakseni enemmän vahnigossa) tekevät sellaisia maaleja, jotka joillakin kriteereillä voisi luokitella kyseenalaisiksi. Nämä nyt eivät oikeasti itseäni haittaa, vaikka ovat usein ollleet voittomaaleja vikalla minuutilla tms.

Eniten minua vituttaa se periaatteellinen puoli, siis se, että on näitä oikeasti vilunkijanareita. Valitettavasti vain näistä uusista, jatkoajan ulkopuolisista janareista koostuu lähes poikkeuksetta tämä porukka. Sitten kun saa lukea jotain noin älyttömiä perusteita, niin kyllä siinä välittömästi taas tulee mieleen, että kyseessä on yksi tällainen janari lisää.

Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Jooh, jos liigaan vain mahtuu, niin tässä ois aktiivinen ja omasta mielestä rehtiä peliä pelaava jannu, mikä tahansa jengi sopii...

E. GT: Draktyl

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Mun mielestä noista säbäranteista voi ihan oikeesti ottaa se vetäjä itse vastuun. Vituttaa kun itse pelaa jotain vastaan ja säbärannetta tulee säbäranteen perään, vaikkei menisi sisäänkään niin vituttaa.

Jos itsellä on tullut säbäranne, joka ei ole edes mennyt sisään, olen pahoittelut asiaa jos muistan/jaksan jne. Jos olen säbäranne maalin tehnyt, olen ottanut veskarin ottanut pois, jotta vastustaja voi heittää kiekon rysään ilmaiseksi, puntit tasaan tyyliin. Muutaman kerran on tullut paskaranne yksinkertaisesti sen takia, kun on koittanut laukoa lämäriä, mutta tatti lipsahtanut ja sattuu tulemaan paskaranne.

Turha noita on kenenkään sietää, syytähän ne on kaikki kitkeä pois. Itse en noista yleensä jaksa valittaa, enkä paskamyrskyä nostaa, mutta asiastahan Dissonanssi valittaa. Ehkä kärkkäästi mutta asiasta.

Semmosta.

Tuli muuten mieleen tuosta isosta treidistä Floridaa vastaan. Ei ole tarvinnut sitä kiroilla perään. Ei joukkueen peli mitään kultaa ole, ja muutamaa jengiä vastaan on kyllä ihan selkeät sulamiset tapahtunut edelleen, mutta kyllä tuo järkevämpään suuntaan on mennyt. Ennen treidiä taisi olla statsit 1-7-1, tällä hetkellä ulkomuistista on statsit 10-13-2 tai jotain sinne päin. Kaupan jälkeen statsit siis jotain 9-6-1. Eli jos kaupalla saadaan kurssi käännettyä noin hyvin, niin teen useamminkin mieluusti kauppoja, jotka on joidenkin mielestä epätasapainossa :)

Menee statsit ulkomuistista, voi hyvin olla heittoa. Nostinpa asian esille.

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Simulointi taitaa olla huomen aamulla?

Itsellä tänään tuparit, joten illalla en pysty pelaileen. Lähden myös tuossa jonkin ajan päästä salille. Tänä aikana kun tehdään hieman tuparivalmisteluita, voin välissä matseja kuitenkin pelailla. Jos ei onnistu, laitan konepeluun päälle.

Vastassa vielä Nashville, Vancouver ja Chicago. Chicagolla konepeluu-mahdollisuus päällä. Pääsetkö tänään illalla/huomenna aamulla pelaamaan konetta vastaan, jos ei osuta enää päivällä vai pelaanko konetta vastaan ennen tupareita ettei mee simuun?

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida kaipailee peliseuraa: WSH, EDM, VAN ja BOS. Miten peleillä tänään? Katselen finaalipeliä, mutta irtoan tarvittaessa kyllä pelaamaan matsit.

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Ilmoitan Minnesotan puolesta, Boston-Pittsburgh matsin jälkeen peleillä.

E: St.Louis ja Phoenix jäljellä.

Viimeksi muokattu:

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida pistää bottipeluun päälle. Olen ollut koko h*lvetin jakson ajan tavoitettavissa niin livestä kuin täältäkin, en jaksa enää odotella. Pelatkaa bottia vastaan.

Bostonin kanssa en suostu pelaamaan kun ei kunnon nettiä ole olemassa, saisi nämä mokkulapelit muutenkin kieltää kokonaan.

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äläs nyt. Viestiä oon laittanu yvllä (tänään) ja boxilla sekä 4-5 game invitee lähettäny.
Ite et oo laittanu mitään viestiä muuten boxilla paitsi vastasit "pelejä jonossa". Vaaditaan vähän myös sitä omaa aktiivisuutta jos haluaa saada ne pelit sovittua.

Ps. Boxi kaatu kesken botti-pelin. Tilanne 0-0 ja eka erä. Vastassa SJ.

Yhtään invitee en ole nähnyt, minkäs teet. Hae botilta pisteet ja jatketaan ens jaksossa taas päivystämistä.

RustEnuff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mikäs nyt on yleinen ohje noille botti-peleille? Varsinkin kun aamuisin on nykyään simulointi. Näköjään Oilers ehti jo mun bottia vastaan pelata vaikka ysiltä tulin linjoille. Itsellä olisi vielä kaks peliä(Ana&StL) jäljellä, mutta odottelen kuitenkin vielä josko saapuisivat linjoille....

pullopoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikäs nyt on yleinen ohje noille botti-peleille? Varsinkin kun aamuisin on nykyään simulointi. Näköjään Oilers ehti jo mun bottia vastaan pelata vaikka ysiltä tulin linjoille. Itsellä olisi vielä kaks peliä(Ana&StL) jäljellä, mutta odottelen kuitenkin vielä josko saapuisivat linjoille....

Jos aamulla on jo simu niin pelaa Anaheim pois vaan, en enää tänään pääse boksille.

GoYote

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, Utah os. Coyotes
Phoenixin voi potkii pois liigasta. En oo pitkään aikaan ollu kovin aktiivinen, niin parempi jäädä pois, kun kiinnostusta ei riitä tarpeeks. Hauskat pelit oli. Kattellaan ens änärissä sit taas!

janbo

Jäsen
Florida pistää bottipeluun päälle. Olen ollut koko h*lvetin jakson ajan tavoitettavissa niin livestä kuin täältäkin, en jaksa enää odotella. Pelatkaa bottia vastaan.

Bostonin kanssa en suostu pelaamaan kun ei kunnon nettiä ole olemassa, saisi nämä mokkulapelit muutenkin kieltää kokonaan.

Pahoitteluni kaikille näistä mokkulapeleistä. Laajakaistan piti aueta jo torstaina, mutta eivät ole Soneralla vieläkään saaneet kaistaa kytkettyä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy