Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 200 624
  • 4 398

pullopoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Edmonton illan aikana livessä vaihtelevasti! Ducks ja Blackhawks vielä kohtaamatta, milloin pelataan ?

Sori, mä menin jo pelaamaan konetta vastaan kun oli optio!! Mä jotenkin katoin että mulla oli ilmestyny kaikille kone-optio kun eilen ei muistaakseni ollu ku Calgaryllä ja luulin ettet kerkee tänään pelaamaan ja itelläki on illalla menoja. Mun moka!
 

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Flyersilla myös tuo Devils jäljellä, joten toivottavasti gm vaikka potkitaan väliaikaisesti pois, ja toivottavasti simu ei tule ennen klo 23, kun pääsen boxille seuraavan kerran tuossa klo 22 aikoihin.
 

pullopoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No voi nyt *****. Joo se CPU-mahdollisuus oli jäänyt päälle, mutta ois sitä silti voinu vaikka kysellä täällä tai vaikka boksilla (olen kuitenkin suhteellisen aktiivinen.) Täällä ois varmaan lukenu kyllä jotain, jos oisin "estynyt" pelaamaan matseja... Kuitenkin monena päivänä päivystäny mahdollisia pelejä. Mutta eipä tää kamalasti vaikuttanu jo hävittyyn playoff-taistoon, joten ei sen puoleen.

EDIT: CPU-mahdollisuus oli jäänyt päälle viime jakson lopusta, joten se on bullshittiä että ois vaan "ilmestynyt" ihmeellisesti.

Mäkin oon aika pitkälti päivästä toiseen lähes 24/7 tässä ja eilinen oli eka päivä pitkään aikaan kun en juurikaan boksilla ollut, joten en ihan tarkkaan muista kenellä niitä oli ja kenellä ei päällä. Nyt kun tulin boksille oli kaikilla vastuksilla bottipeli päällä. Olisin voinut kysellä täällä ja siksi pyytelinkin anteeksi. Tuntuu vaan että kun tänne jotain rustaa niin siitä ei ikinä juurikaan ole hyötyä pelin löytymiseen ja luulin että oli puolen tunnin sisään lähtö joka kuitenkin nyt vähän siirtyi niimpä pelasin pelin pois ettei mene simuun jos olisit itsekkin ollu koko illan poissa.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Jos Edmonton sitten pelaa seuraavan kohtaamisen konetta vastaan?

Eikä kannata heittää meidän konferenssissa vielä kenenkään pyyhettä kehään. Alle puolet vasta pelattu ja todella tasaista on, joten hyvällä putkella on nopeasti taistelemassa pleijaripaikasta. St.Louiskin kammennut itsensä täysin mukaan karkeloihin, vaikka alku meni heikosti.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Tätä en kyllä ymmärrä jos joku haluaa "hyvitykseksi" pelata konetta vastaan, on se kyllä niin kauheeta paskaa toi konetta vastaan pelaaminen, mutta samapa tuo mulle jos joku haluaa näin toimia.

Juu, en minäkään siitä pidä. Tosin keskimäärin kyllä voitan yleensä nuo konematsit, vaikka hirveätä paskaa ne onkin. Lähinnä siis pistemenetysten osalta ajattelin, että tuo voisi olla "korvaus".
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juu, en minäkään siitä pidä. Tosin keskimäärin kyllä voitan yleensä nuo konematsit, vaikka hirveätä paskaa ne onkin. Lähinnä siis pistemenetysten osalta ajattelin, että tuo voisi olla "korvaus".

No siinä tapauksessa jos noita yleensä pystyy voittamaan, itsellä se tuntuu olevan turhan vaikeata.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Devils nyt potkittu ja simulointi tulee 23:00.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Montreal seuraavan kerran linjoilla huomenna 21.30 alkaen.
 

TurtleDef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes, Panthers, Tampere
Jets jatkaa epätoivoista yritystä nousta korkeammalle NYT!
Hitaan ja heikon joukkueen Winnipegin ex managerin jättivät, nopein kaveri Sharpie (87).. Muuten kyllä kohtalaisen leveä rosteri, mutta ykköketjun pelaajat loistaa poissaolollaan.

Treidattavissa hyviä kakkosen, kolmosen pelaajia. Pistäkää ehdotusta tuleen jos omat suojattilaumanne kaipaa uudistusta.
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Floridan jakso myöskin paketissa ja hiljalleen odotellaan kahden kärkipakin palaamista loukkaantuneiden kirjoista takaisin kentille!
 

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Toronto pääsee taas perjantaina peleille, älkää pelatko enää konetta vastaan! tängjuu

E/ kone otti näköjään 6/7 turpaan viime jakson peleistä, hiphiphurraa...
 
Viimeksi muokattu:

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Toronto pääsee taas perjantaina peleille, älkää pelatko enää konetta vastaan! tängjuu

E/ kone otti näköjään 6/7 turpaan viime jakson peleistä, hiphiphurraa...

Tuohon saattoi vaikuttaa se, että farmissa oli kaikki kärkipelaajat. En tiedä laitoitko tietoisesti vai mistä on kyse?
 

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Tuohon saattoi vaikuttaa se, että farmissa oli kaikki kärkipelaajat. En tiedä laitoitko tietoisesti vai mistä on kyse?
Kärkipelaajat siirrettiin viimeiseksi peliksi farmiin, koska New Jersey -peli meni simuun. Näin selvisin ainoastaan Gunnarssonin loukkaantumisella.

Korjataan nyt sitten, että kone otti 5/6 turpaan ja yhdessä pelissä tuli heikennetyllä rosterilla tappio simuloinnin kautta.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mihin helvettiin mun Halpern on hävinnyt?

Ei näy kokoonpanossa missään ja ei ainakaan vapaissa ole. Yksinkertaisesti vaan hävinnyt savuna ilmaan tähän uuteen jaksoon. Viime jaksossa pelasi vielä ihan normaalisti nelosen keskellä.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Mihin helvettiin mun Halpern on hävinnyt?

Ei näy kokoonpanossa missään ja ei ainakaan vapaissa ole. Yksinkertaisesti vaan hävinnyt savuna ilmaan tähän uuteen jaksoon. Viime jaksossa pelasi vielä ihan normaalisti nelosen keskellä.

Mulla on tässä pelimuodossa yhteensä hävinnyt kolme pelaajaa. Voit kiittää EA:ta, että peliäly ajattelee realistisesti, jos ei tule tarpeeksi peliaikaa niin lähtee KHL:n puolelle :) Tai siis ihan omaa spekulointiahan tämä vain oli ;)
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mulla on tässä pelimuodossa yhteensä hävinnyt kolme pelaajaa. Voit kiittää EA:ta, että peliäly ajattelee realistisesti, jos ei tule tarpeeksi peliaikaa niin lähtee KHL:n puolelle :) Tai siis ihan omaa spekulointiahan tämä vain oli ;)

Just just. Joukkueen ainoa hyvä aloittaja on nyt siis poissa ilman mitään vitun syytä.

It´s in the game.

Devilsin bottia vastaan voi pelata? Vai? Lisäksi Floridalla ja Torontolla konepelit päällä.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Kannattaa kattoa myös vapaat pelaajat, entinen SJ manageri huomasi, että pelaajat olivat sinne jossain vaiheessa menneet. Ainakin Burishin kanssa noin kävi ja silloin kävin itse sen poimimaan vapaista, asiasta tietenkin tietämättömänä.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Tuo on kyllä uskomatonta. Minkäköhän takia tuo katoaminen kohdistuu aina noihin marginaalipelaajiin? Olishan se nyt läppä, kun joku Ovechkin vain häviäisi pelistä.... =)
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Penssillä vielä NYR jäljellä. Tänään ennen klo 21 sopii..

Mites MIN ja SJS. Onko tulossa uusia geeämmiä tilalle ?
 

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Lisäksi Floridalla ja Torontolla konepelit päällä.
Kuten tuohon muutama viesti aikaisemmin kirjoitin, pääsen huomenna pelaamaan, joten älä pelaa Toronton konetta vastaan! Siellä on kärkipelaajatkin farmissa vielä..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös