Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 199 001
  • 4 416

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Klo 20.00 mennään uuteen aikajaksoon vai onko joku eri mieltä?:)
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Simuloin 10min sisällä!
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Tuli vaan semmonen mieleen, että onko minkä verran sellasia, joilla ei vielä edes peliä ole tai eivät ole pelanneet ku yhen/kaks matsia? Ihan vaan, ettei pitemmän päälle porukalla katoo mielenkiinto, jos eivät kerkee pelata matseja juuri lainkaan.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Oikeastaan kaikilla paitsi koneilla on 5-8 peliä pelattuna. Toki voin jättää simuloimattakin jos jollain niitä pelejä on enemmänkin pelaamatta?
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Okei, itse en ole tilanteen tasalla täysin, mutta ainakaan eilen ei tainnu kaikki Gm:t ollu vielä liittyny liigaan? Mut joo, tuo 5-8 peliä tässä vaiheessa on varmasti ihan riittävästi.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Siksi tätä simulointia nyt jo tehdään, kun kaikki ovat niin paljon jo pelanneet, ei muuten.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Washington pelaa juuri paraa-aikaa 2 peliä, jonka jälkeen heti!
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Itsellä ei ole ongelmaa vaikka simuloitaisiinkin. Mutta pitää muistaa että nyt ja jatkossa pitää kaikille antaa se vähintään 2-3 päivää aikaa pelata nuo silloisen pelijakson pelit. Vaikka kaikilla varmasti kova hinku olisikin pelata, niin ei tässä tartte hosua kuitenkaan.

Mites muuten tänä Buffalon(?) GM:n tapaus? Taisi joku mainita että mies olisi intissä. Pääseekö mies peleille vai ei? Koska siis vaikka äsken mainitsin ettei ole kiire, niin en kyllä itse ainakaan jaksaisi joka viikko odottaa että mies pääsee vapaille pelaamaan.

-L-
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Jep, tuon 2-3 päivää voisi aina antaa aikaa, ja jos sattuu nopeammin menemään, niin sitten vaan eteenpäin! Taitaa mies olla intissä, joten Buffalo on vapaana.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Koneen kanssa pelaaminen ei varmasti ole mitään suurta herkkua, mitä muut sanovat jos täydennettäisiin vapaita paikkoja muiden kavereilla? Jos löytyisi aktiivisesti pelaavia jatkislaisten kavereita?
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Jep, tuon 2-3 päivää voisi aina antaa aikaa, ja jos sattuu nopeammin menemään, niin sitten vaan eteenpäin! Taitaa mies olla intissä, joten Buffalo on vapaana.

Tuota noinni... minua tuo kiinnostaisi kovastikin, mutten ole tuota modia aiemmin kokeillut. Riittänee alkuun, että osaa hommat kaukalossa ja opettelee GM:n hommat siinä sivussa?

Mulla on lisäksi se, ettei toisella paikkakunnalla olevan vuorotyön takia välttämättä ole aina tuo 2-3päivää mahdollista. 3-4 päivää on lähempänä totuutta. Jos tämäkään ei ole ongelma, niin tulisin mielelläni edes kokeelle Buffaloon?
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Jep, kaikilla :s
 

PotaitshukA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Koneen kanssa pelaaminen ei varmasti ole mitään suurta herkkua, mitä muut sanovat jos täydennettäisiin vapaita paikkoja muiden kavereilla? Jos löytyisi aktiivisesti pelaavia jatkislaisten kavereita?

Mulla saattas löytyä kaveri, aloittas ehkä ens viikolla. En kuitenkaan varaa mtn joukkuetta joten nopeimmille menee jos löytyy!
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Mulla saattas löytyä kaveri, aloittas ehkä ens viikolla. En kuitenkaan varaa mtn joukkuetta joten nopeimmille menee jos löytyy!

Selvä, ilmottelet kun tiedät pystyykö osallistumaan!
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Dallas tai San Jose linjoilla puolenyön aikoihin?
 

PotaitshukA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olipahan perseest ä ku ei EA antanu pelata. Ei antanu online peliä pelata vaikka philadelphiaki oli linjoilla. Noh ehkä huomenna parempi tuuri. Florida, philadelphia ja islanders vielä carolinala tältä jaksolta. Huomen illasta ehkä taas linjoilla
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Viittisko joku kertoa kuinka monta pelia on pelattu ja miten Devilsilla on mennyt?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös