Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 198 789
  • 4 416

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Tarkoituksena siis luoda heti pelin ilmestyttyä GM Connected-liiga. Kertokaa vain, minkä joukkueen haluatte ja gamertaginne. Pelin ja liigan säännöistä tarkoitus äänestää hiukan pelin ilmestymisen jälkeen.


Itäinen konferenssi



Atlantin divisioona
FiFi93 (S1ived) - New Jersey Devils
Villemix (Villemix) - New York Islanders
Paki77 (Lepa77) - New York Rangers
Kärppä89 (Raw Arnold) - Philadelphia Flyers
Vilperi90 (Vilperi90) - Pittsburgh Penguins


Koillinen divisioona
janbo (janbonator) - Boston Bruins
(Munappi) - Buffalo Sabres
(Troolari) - Montreal Canadiens
Kozkela (DrivingBat) - Ottawa Senators
Heko (VoteforCzar) - Toronto Maple Leafs


Kaakkoinen divisioona
(Taotao11) - Carolina Hurricanes
MaybeTommorow (MarkaSimo) - Florida Panthers
Tammi (Ville Tammi) - Tampa Bay Lightning
Peteliuz (PeteFI) - Washington Capitals
Laksola (Kortti13) - Winnipeg Jets




Läntinen konferenssi



Keskinen divisioona
Rike (Rike16) - Chicago Blackhawks
Glassjaw (TwitchyBooze)- Columbus Blue Jackets
(Paskanappi) - Detroit Red Wings
Julma#71 (Icediscer) - Nahville Predators
Petro (z AnDy9) - St Louis Blues


Luoteinen divisioona
Unlucky (rankku41) - Calgary Flames
Dissonanssi (CatchingElk3276) - Colorado Avalanche
Mauste (fatpipe orc) - Edmonton Oilers
jukkaa (Jzuu) - Minnesota Wild
#16 Murray (r0nyy) - Vancouver Canucks


Tyynenmeren divisioona
Pullopoika (Vebster) - Anaheim Ducks
Roach (jursma) - Dallas Stars
Kiekkomies_ (Miikkaaaa) - Los Angeles Kings
GoYote (Rungaballe) - Phoenix Coyotes
? - San Jose Sharks



Säännöt:

1.Liigan nimi: Jatkoaika2

2. Lähettäkää liittymispyyntö minulle, niin vahvistan ne.

3. Älkää pelatko pelejä tietokonetta vastaan, jos kyseiselle joukkueelle on ilmoittautunut manageri, muttei ole vielä liittynyt liigaan!!!

4. Älkää tehkö vaihtoja tietokoneen kanssa, jos kyseiselle joukkueelle on ilmoittautunut manageri, muttei ole vielä liittynyt liigaan!!!

5. Vaikeustaso: supertähti

6. Playoff-sarjan pituus: paras 5:stä

7. Pelityyli: Normaali

8. Jos vastustajan takia peli katkeaa, ja olit johdolla, täytyy vastustajan joko luovuttaa tai antaa sama maaliero. (ok?)

Simuloinnit:

Pe 22.2 23:00
Ma 25.2 23:00
To 28.2 23:00
 
Viimeksi muokattu:

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Hyvä, että joku loi toisen liigan. Sille on selvästi tilausta.


Los Angeles Kins
GT: Miikkaaaa
 
Viimeksi muokattu:

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Jes.. Devilsin varaan itselleni

Liveprofiilin olen onnistunut hukkaamaan, mutta teen uuden sitten, kun NHL 13 tulee ja ilmoitan sitten tanne
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Varaan itselleni suosikkijoukkueeni eli Edmonton Oilers!

GT: fatpipe orc

Edit: typo GT:ssä (korjattu)!
Kysymys: Onko liiga alkamassa heti kun peli ilmestyy vai ollanko odottamassa ensimmäiseen rosteri päivitykseen asti ?

Mielestäni voitaisiin odottaa eka päivitys vai mitä mieltä muut ovat?
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Mielestäni voitaisiin odottaa eka päivitys vai mitä mieltä muut ovat?

Samaa mielta. Ehtii vahan totutella peliin eika ole pakko heti pelia ostaa (itse ainakin aioin muutenkin vasta kuun loppupuolella sen ostaa.. toki aikaisemmin jos tama aikaisemmin alkaa)
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Samaa mielta. Ehtii vahan totutella peliin eika ole pakko heti pelia ostaa (itse ainakin aioin muutenkin vasta kuun loppupuolella sen ostaa.. toki aikaisemmin jos tama aikaisemmin alkaa)

Juuri sen takia ajattelinkin, että on hyvä odottaa, kun kaikki eivät kuitenkaan osta peliä heti. Myös tarkemmista säännöistä voidaan äänestää täällä sitten, kun on kunnolla peliin tutustunut.
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Mukana ollaan.

GT:HellReiseri

Philadelphia Flyers
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Gt: adetti ja mukana Sabresilla!
 
Onko tässä tarkotus vetää miten tiukalla aikataululla? Kuulostaa mielenkiintoselta, mutta ei opiskelijana (koulu ja työt sotkee mukavasti aikatauluja) viitti lähteä mukaan, jos teillä on kauhea draivi päällä.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Onko tässä tarkotus vetää miten tiukalla aikataululla? Kuulostaa mielenkiintoselta, mutta ei opiskelijana (koulu ja työt sotkee mukavasti aikatauluja) viitti lähteä mukaan, jos teillä on kauhea draivi päällä.

Tarkoitus olisi pelitahdista äänestää myös siinä samalla, kun muita sääntöjä liigaan mietitään. Toki jokainen voi omia ehdotuksia jo heitellä. Miltä kuulostaisi esim. 7 peliä/vko? Ymmärtäneeksi ne voi pelata sen viikon aikana oman ja vastustajan aikataulun mukaan, mutta en ole aivan varma.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Pääsen tuossa huomenna illalla jo pelaamaan season ticketin turvin, ja kun saan hiukan pelistä selville niin voin tänne heti informoida.
 

janbo

Jäsen
Oma osallistumiseni riippuu paljon siitä, saako näissä peleissä pelata co-oppina. Mitä mieltä ihmiset ovat? Tarkoitan siis, että pelaisi Connected pelejä kavereiden kanssa samalta boxilta.

Mikäli asiaan suhtaudutaan myönteisesti niin:

Boston Bruins
janbonator
 

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oma osallistumiseni riippuu paljon siitä, saako näissä peleissä pelata co-oppina. Mitä mieltä ihmiset ovat? Tarkoitan siis, että pelaisi Connected pelejä kavereiden kanssa samalta boxilta.

Mikäli asiaan suhtaudutaan myönteisesti niin:

Boston Bruins
janbonator

Omasta puolestani co-op käy. Voisin itsekin satunnaisesti pelejä pelata co-oppina. (kaveri jonka kanssa pelaan joskus kimpassa ei omista boxia)
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Oma osallistumiseni riippuu paljon siitä, saako näissä peleissä pelata co-oppina. Mitä mieltä ihmiset ovat? Tarkoitan siis, että pelaisi Connected pelejä kavereiden kanssa samalta boxilta.

Mikäli asiaan suhtaudutaan myönteisesti niin:

Boston Bruins
janbonator

Eiköhän yksi poikkeus ainakin voida tehdä, vai mitä mieltä muut ovat?
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Jos kavereilla on xbox ja käyttäjä jatkoajassa, niin pyytäkää ihmeessä liittymään liigaan!
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Co-op käy, samoin jos joku haluaa pelata valmentajana. Pelitahdin ei tarvi olla kovin tiukka, niin kaikki kerkeää pelailemaan. Omasta mielestä pelataan ennemmin vaikka 1-3 kautta, kuin simuloidaan nopeasti 10 kautta, mutta mennään enemmistön halujen mukaan, sitten kun aletaan tahkoamaan.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Mieluiten pelataan ottelut itse, ja ei simuloida. Aluksi voisi pelata tosiaan 1-2 kautta ja sen jälkeen ottaa lisää pelaajia mukaan, kun todennäköisesti halukkaita on tullut.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Otetaanpa vaikka Jets.
gt: john penaali

Co-oppina pelaaminen esim. yhden kaverin kanssa antaa kyllä todella ison edun, jos siis molemmat osaa pelata. ;) Mutta jos ei oteta kovin tosissaan tätä liigaa, niin kaippa sekin käy...

Pelataan ottelut itse ehdottomasti.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Otetaanpa vaikka Jets.
gt: john penaali

Co-oppina pelaaminen esim. yhden kaverin kanssa antaa kyllä todella ison edun, jos siis molemmat osaa pelata. ;) Mutta jos ei oteta kovin tosissaan tätä liigaa, niin kaippa sekin käy...

Pelataan ottelut itse ehdottomasti.

Samaa mieltä, mutta kait poikkeuksena sallitaan, kun ei kaikki co-op:na pelaa.
 

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Co-oppina pelaaminen esim. yhden kaverin kanssa antaa kyllä todella ison edun, jos siis molemmat osaa pelata. ;) Mutta jos ei oteta kovin tosissaan tätä liigaa, niin kaippa sekin käy...

Pelataan ottelut itse ehdottomasti.

Ainakaan kaveri jonka kanssa pelaan ei mun tiimin peliesityksiä tulis parantamaan, ellei harvinaisia suonenvetoja häneltä lasketa ;) Muttajoo, voin jättää co-opit ainakin itse väliin jos näin päätetään. Pe/La pelejä olisin lähinnä kaverin kanssa joskus pelaillut.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Mun puolesta co-op on ihan ok, ilmoittaa vaikka ennen jos on mahdollista. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös