Dissonanssi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Moderaattorit
Helvetin lkeätä ja jälkiviisasta, myönnetään.... mutta tällä(kään?) hetkellä tuo kauppa, jossa Gaborik ja Nash lähti ja Sedinit tulivat tilalle, ei näytä kovin onnistuneelta. :D
Helvetin lkeätä ja jälkiviisasta, myönnetään.... mutta tällä(kään?) hetkellä tuo kauppa, jossa Gaborik ja Nash lähti ja Sedinit tulivat tilalle, ei näytä kovin onnistuneelta. :D
Niin no, viime kaudella olisi pitänyt päästää joku runkopelaaja pois ilman sitä, koska Nash ja Gabo tienasivat 4M enemmän kuin $edinit. Nyt taitaa tilanne olla tasan. Ja omasta mielestäni yhä Gaborik>H.Sedin>D.Sedin>Nash>Booth>>>Purcell
Gaborik > H.Sedin&D.Sedin
Vahvasti eri mieltä. Esim. Gaborikin ja D. $edinin erottaa toisistaan ainoastaan nopeus (ja kiihtyvyys), Gabolla joku 93 ja $edinillä 84. Muissa taidoissa D. $edin on hieman edellä Gaborikia.
No nämähän nyt ovat näitä mielipideasioita, mistä ei voi väitellä, mutta siinä missä Gaborik naulaa mulla kaudessa +100 pistettä, niin Sedin samalla paikalla ja samalla peliajalla tekisi ehkä +50.
Niin no, viime kaudella olisi pitänyt päästää joku runkopelaaja pois ilman sitä, koska Nash ja Gabo tienasivat 4M enemmän kuin $edinit. Nyt taitaa tilanne olla tasan. Ja omasta mielestäni yhä Gaborik>H.Sedin>D.Sedin>Nash>Booth>>>Purcell
Makuasioita, kuten todettiin, mutta en todellakaan vaihtaisi Nashia kumpaankaan. Nash on parempi luistelija ja fyysisempi, laukauskaan ei ole huono, vaikka ei Sedini(e)n tasoa.
Itse juuri miettisin, että D. Sedin sopisi sun ykkösen oikeaan laitaan täydellisesti. Kahden hyvän luistelijan kanssa, nopeutta riittävästi (84), kiekonhallinta, tasapaino, hyökkäystietoisuus, syöttäminen sekä ketteryys huipputasoa (90+) ja siihe mausteeksi NHL:n top 3 laukaus. Nash on 4 tasoa kokonaisuusessa jäljessä, ja luistelussakin vain nopeudessa edellä (88 vs. 84).
Jos unohdetaan cap, niin moniko ottaisi ennemmin Gaborikin yksin ykköseen kuin molemmat Sedinit?
Ducksilta saa (lue: pitää) kysellä seuraavanlaista.
DEF:
Allen (81) 3,5m/1 year
Babchuk (79) 3,1m/2 years
FWD:
Nielsen (80) 3,015m/2 years
Beleskey (82) 2,83m/2 years
GOA:
Hiller (82) soppari-asiat vielä vähän auki, mutta vuoden paperilla todennäköisesti
Gibson (67) 0,925m/2 years
Draftista myös kaikki pickit ensi kaudelle liikuteltavissa, jos vanhat merkit pitävät (toiv. ei) paikkansa, ykköspick tulee olemaan aika kärkipäässä.
Tännepäin toivoisin valmiita hyökkääjiä kun prospecteja on vähän joka nurkassa pölyttymässä, sekä tietysti ykköskassarin jossain treidissä. Ja jos jostain jalallinen puolustaja löytyisi niin sekään ei olisi pahitteeksi.
Btw. pitäisikö treidi-ikkuna olla auki tällä hetkellä? Kun minulla ei löydy mistään valikkoa edes harmaana. Sama juttu sitten että pitäisikö noita vapaita agentteja olla yli kolme jätkää tarjolla? Minulla on meinaan tasan kolme miestä listalla. No, kahtellaan miten tässä käy.