XBOX360: NHL11 - Liiga VOL1

  • 5 955
  • 76

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edit. Ainiin ja Calcichew (ehkä kirjoitin oikein), on ollut ongelmia ainakin tässä liigassa samallalailla kuin teillä ps puolella mitä olen katsellut. Itse en tuohon normaali livepelaamisen ongelmaan osaa sanoa kun en niitä pelaa.

Oikeinhan se meni. Kiitoksia vastauksesta. Eli siis ongelmia on myös Xboxilla eikä pelkästään PS3 konsolilla pelaavilla. Vitun EA.

Nyt poistun teidän puolelta häiritsemästä.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Niin aloiteltiinko jo alkanut sarja uudelleen? Pahoitteluni oman startin viivästymisestä, mutta ilmeisesti nyt ei taida kannattaa enää liittyä tuohon jo aloitettuun mukaan, vaan suoraan siihen uuteen(ko.?)
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Niin aloiteltiinko jo alkanut sarja uudelleen? Pahoitteluni oman startin viivästymisestä, mutta ilmeisesti nyt ei taida kannattaa enää liittyä tuohon jo aloitettuun mukaan, vaan suoraan siihen uuteen(ko.?)

Odotellaan ensin se päivitys (pitäis tulla alkuviikosta) ja katotaan sit josko tuo vanha liiga toimis vielä. Jos ei, niin sit vaan uus liiga pystyyn ja jo pelatut pelit hoidetaan luovareilla alta pois.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Päivitys tuli ja mikään ei muuttunut, joten tehdäänkö uusi liiga ja hoidetaan nyt pelatut pelit luovutuksilla?
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Joo käy. Jokainen voi varmaan käydä tsekkaan omat pelinsä ja pistää tulokset ainaki itelle muistiin, miksei jopa tähän ketjuunki. Voin luoda uuden liigan kunhan tulee taukoa EASHL-peleissä.

Nimi: JATKIS
Lyhenne: JAT
Salasana: asdfg

Ite pelasin kaksi matsia joissa hävisin varsinaisella yhden ja voitin toisen jatkoajalla mannyyyn Tampaa vastaan. Pitäiskö toi toinen sit ihan pelata jatkoajalle asti vai haittaako, että menetät sen yhden pisteen?
 
Viimeksi muokattu:

Navy

Jäsen
Pelasin kuusi ottelua:

Buffalo 3-0 Philadelphia
Buffalo 4-3 JA Philadelphia
Buffalo 3-0 Pittsburgh

Buffalo 1-2 Tampa Bay
Buffalo - Tampa Bay (numeroita en muista, mutta voitto Tampalle)
Buffalo 0-6 Vancouver
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Hyvä thego, itse meinasin eilen jo tehdä liigan, mut ei ehtinyt töiden takia.

Itse pelasin 5 matsia: Peteliuksen Washingtonia vastaan x2, sekä x2 Mannya vastaan. Kerran sitten John Penaalia vastaan. Kaikista voitto maaleja en muista, mutta niillä nyt tuskin on merkitystä. Mikään matsi ei kuitenkaan mennyt jatkoajalle?
 

LUIGIRISSOTTO

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp,Man City
Ite pelasin kaksi matsia joissa hävisin varsinaisella yhden ja voitin toisen jatkoajalla mannyyyn Tampaa vastaan. Pitäiskö toi toinen sit ihan pelata jatkoajalle asti vai haittaako, että menetät sen yhden pisteen?

Ei haittaa, että menetän pisteen. Elikkäs ei tarvitse pelata jatkoajalle asti. Tuskin tuo yksi menetetty piste, vaikuttaa mihinkään ratkaisevasti.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Ei haittaa, että menetän pisteen. Elikkäs ei tarvitse pelata jatkoajalle asti. Tuskin tuo yksi menetetty piste, vaikuttaa mihinkään ratkaisevasti.

Tähän vaan sellainen idea,että JOS tuo näyttää olevan ratkaisevassa asemassa niin sehän on täällä muistissa eli voihan sen lisätä sarjataulukkoon. Ei siis tarvitse kokea vääryyttä siinäkään.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tässäpä omat pelatut pelit:

Pit-SJ 3-4
Pit-Van 2-0
Pit-Buf 0-3

Eli alla yksi voitto ja kaksi tappiota.

Ihan varmaks en muista tota McJokkea vastaan pelattua SJ-matsia et menikö jatkoajalle, mutta kaippa se ihan varsinaisella peliajalla meni noin.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Noniin alkaa olla Sharksin runkosarja pikkuhiljaa yli puolen välin.

Eli siis entisen liigan raadossa ehdin pelata ne 5 voitokasta ottelua, joista LUIGI jos luovuttikin molemmat.

Uuden liigan aikaan olen ehtinyt pelata 4 ottelua. Kaksi Navy62 vastaan ja sitten toiset kaksi thegon Edmontonia vastaan.

Voitot tuli ja Sharks jatkaa tappiottomana. 9-0-0. Paljon paremmin lähtenyt kuin odotin.

Treidirintamalla tapahtui pienimuotoisesti kun Wallin ja Mayers siirtyivät Edmontoniin viemään lihaksia ja tilalle tuli Foster lämärinsä kanssa sekä Jacques paikkaamaan Mayersia neloseen.

Ilmeisesti vielä yksi treidi tapahtuu kun Washington haluaa haukata kakkaa Niemen muodossa. Eli Niemi to Was ja Varly to Sharks.

Pelailkaahan poijaat.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Kaksi Navy62 vastaan ja sitten toiset kaksi thegon Edmontonia vastaan.

Joo oli kyllä todella hyvät ja tiukat matsit! Ei vain.. taisin Facebookissa huudella jo ennen peliä et on kasetti menny jo 1vs1- peleihin ja niinhän se vaan on. NHL11:ssä olen voittanut kolme 1vs1 online-peliä! Mannyn sekä Lackun varsinaisen peliajan jälkeen ja jonku random-tyypin HUT:ssa. Hyvin tosiaan menee.
 

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Joo oli kyllä todella hyvät ja tiukat matsit! Ei vain.. taisin Facebookissa huudella jo ennen peliä et on kasetti menny jo 1vs1- peleihin ja niinhän se vaan on. NHL11:ssä olen voittanut kolme 1vs1 online-peliä! Mannyn sekä Lackun varsinaisen peliajan jälkeen ja jonku random-tyypin HUT:ssa. Hyvin tosiaan menee.

Et sinä kyllä minua voittanut varsinaisella peliajalla. ;) Ensimmäinen peli taisi päättyä n. 9-2 mulle ja toisen voitit rankkareilla 4-3.

Yritän saada laitettua NHL:n välillä FIFA:n sijaan koneeseen niin saisi näitäkin matseja enemmän pelattua.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Et sinä kyllä minua voittanut varsinaisella peliajalla. ;) Ensimmäinen peli taisi päättyä n. 9-2 mulle ja toisen voitit rankkareilla 4-3.

Varsinaisen peliajan jälkeen ;) Joo ja Jokelle hävisin ekan matsin jotain 10-2 tai sinne päin. Ei oikein lähde taas. Tulee ihan mieleen 08 jossa vastustaja iski sen kymmenen slapASS-maalia paitsi et täs liigas ei bugimaaleja ole näkynytkään.

Noi tilastot ainaki itellä bugaa jotain mut veikkaisin kokonais 1vs1 saldoksi jotain 3-14-0. Online:ssa siis.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kai tässäkin pitäisi aktivoitua. Tuntuu, että kaikki peliaika menee EASHL:ssä. Mutta haasteita vaan tulemaan, kunhan ensin liityn tähän uuteen liigaan tänään.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaa tämä onkin taas käynnissä... Jospa sitä itekin sais aikaseks tänään alotettua/jatkettua.

edit: Liiga startattu Oilersia vastaan. Eka päättyi vieraskentällä 4-0 voittoon ja toinen sitten katkesi 2-0 tilanteessa 2. erän lopulla ja merkattiin mulle 3-0. En tiedä mitä tossa tapahtu, menin valikkoon ottaan aikalisää ja tuli että yhteys vastustajaan katkennut. Oli kyllä melko mauttomia pelejä muutenkin, kun yks peli kesti ainakin puol tuntia jatkuvan tappeluiden ja jäähyjen haun vuoksi. Ois varmaan tuota tahtia jäänyt salkkareiden alkutunnari näkemättä... :'(
 
Viimeksi muokattu:

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
edit: Liiga startattu Oilersia vastaan. Eka päättyi vieraskentällä 4-0 voittoon ja toinen sitten katkesi 2-0 tilanteessa 2. erän lopulla ja merkattiin mulle 3-0. En tiedä mitä tossa tapahtu, menin valikkoon ottaan aikalisää ja tuli että yhteys vastustajaan katkennut. Oli kyllä melko mauttomia pelejä muutenkin, kun yks peli kesti ainakin puol tuntia jatkuvan tappeluiden ja jäähyjen haun vuoksi. Ois varmaan tuota tahtia jäänyt salkkareiden alkutunnari näkemättä... :'(

Joo mä lähin vittuun siit toisest pelist juuri tuon takia mitä sanoit. Ei kiinnosta, ei nappaa, ei onnistu. Kunhan nyt tipun liigasta niin kattoa kannatteeko lähteä edes divarihommiin enää. Tästä...

...tähän.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Kolme peliä takana tänään:

Buffalo - Washington 1-12
WSH - BUF 5-4
WSH - Edmonton 8-3 tais olla.

Ovechkin on ollut hurjassa iskussa, kolmeen peliin 6+5=11. Ekassa matsissa Miller oli kyllä niin sysipaska, että kävi kaveria ihan sääliksi. Numerot ei kerro koko totuutta pelistä, ajoittain oli suht tasaista mutta kun veskarilla on imurikauppa käynnissä niin minkäs teet. Jälkimmäinen oli jo huomattavasti tasaisempi ja lopussa Buffalolla oli kunnon mylläkkä, mutta tällä kertaa Varlamov kesti.

Thegoa vastaan oli pientä lagin poikasta kummassakin päässä, joten pelaaminen oli aika puuroa ajoittain. Tässäkin pelissä vastustajan veskari auttoi hivenen maalintekoa imuroimalla pari vetoa suht helposti. Washington on linjoilla tuossa ysin jälkeen pari tuntia, jos vastustajia löytyy?
 

Navy

Jäsen
Buffalo - Washington 1-12
WSH - BUF 5-4

Ekassa matsissa Miller oli kyllä niin sysipaska, että kävi kaveria ihan sääliksi. Numerot ei kerro koko totuutta pelistä, ajoittain oli suht tasaista mutta kun veskarilla on imurikauppa käynnissä niin minkäs teet. Jälkimmäinen oli jo huomattavasti tasaisempi ja lopussa Buffalolla oli kunnon mylläkkä, mutta tällä kertaa Varlamov kesti.

Miller on tähän asti aina ollut aivan huikea, mutta nyt sitten jotain aivan muuta.
Käytin Lalimea myös maalissa, mutta taisi kaksi ensimmäistä laukausta mennä sisään.
Toinen peli oli sitten paljon parempi. Tasoituskin oli lähellä.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Thegoa vastaan oli pientä lagin poikasta kummassakin päässä, joten pelaaminen oli aika puuroa ajoittain. Tässäkin pelissä vastustajan veskari auttoi hivenen maalintekoa imuroimalla pari vetoa suht helposti.

Joo sul oli ekan erän jälkeen kuus vetoa ja kolme maalia, siinä se peli oikeastaan jo ratkesi. Oisin kyl hävinny ilman niitä imurointejaki et ei sen puoleen.. Mulla toimi kaks erää ihan hyvin, mut sit kolmanteen iski ihme lagi.

Veskat on kaikki kaupan (jos se mitään auttais), eli Dubnyk, Deslauriers ja Smith.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kosahtikohan tämäkin liiga ny sitten... Krankea vastaan koitan pelata niin taas tulee rostereista whineä eikä peliin pääse liittymään kumminkaan päin. GG EA.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Joopa joo, eiköhän unohdeta koko liiga samantien koska ei tästä tule näemmä yhtään mitään kun viikoittain joudutaan lopettamaan kun EA:n tuote ei ole yhteistyökykyinen. Haistakoon vitun..
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Joopa joo, eiköhän unohdeta koko liiga samantien koska ei tästä tule näemmä yhtään mitään kun viikoittain joudutaan lopettamaan kun EA:n tuote ei ole yhteistyökykyinen. Haistakoon vitun..

Samaa mieltä.

Ei näistä tule yhtään mitään kun kokoajan joutuisi aloittamaan alusta.

Tietysti yksi mahdollisuus olisi käyttää sitä yhtä sivustoa mitä käytettiin viimeksi öööööö en muista missä versiossa. Mutta Peteliuz varmasti muistat näillä tarkoilla kuvauksilla sen sivuston johon merkattiin aina pelien tulokset.

Sekin menee kyllä aika "sekavaksi" kun aula peleinä joutuu joka kerta pelaamaan.

Mutta kiitokset liigamatseista niille joita vastaan tässä ehti pelata. Palatkaamme ehkä hyvällä tuurilla vielä NHL11 parissa, mutta heikoltahan tämä näyttää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös