Niin aloiteltiinko jo alkanut sarja uudelleen? Pahoitteluni oman startin viivästymisestä, mutta ilmeisesti nyt ei taida kannattaa enää liittyä tuohon jo aloitettuun mukaan, vaan suoraan siihen uuteen(ko.?)
Päivitys tuli ja mikään ei muuttunut, joten tehdäänkö uusi liiga ja hoidetaan nyt pelatut pelit luovutuksilla?
Ite pelasin kaksi matsia joissa hävisin varsinaisella yhden ja voitin toisen jatkoajalla mannyyyn Tampaa vastaan. Pitäiskö toi toinen sit ihan pelata jatkoajalle asti vai haittaako, että menetät sen yhden pisteen?
Ei haittaa, että menetän pisteen. Elikkäs ei tarvitse pelata jatkoajalle asti. Tuskin tuo yksi menetetty piste, vaikuttaa mihinkään ratkaisevasti.
Kaksi Navy62 vastaan ja sitten toiset kaksi thegon Edmontonia vastaan.
Joo oli kyllä todella hyvät ja tiukat matsit! Ei vain.. taisin Facebookissa huudella jo ennen peliä et on kasetti menny jo 1vs1- peleihin ja niinhän se vaan on. NHL11:ssä olen voittanut kolme 1vs1 online-peliä! Mannyn sekä Lackun varsinaisen peliajan jälkeen ja jonku random-tyypin HUT:ssa. Hyvin tosiaan menee.
Et sinä kyllä minua voittanut varsinaisella peliajalla. ;) Ensimmäinen peli taisi päättyä n. 9-2 mulle ja toisen voitit rankkareilla 4-3.
edit: Liiga startattu Oilersia vastaan. Eka päättyi vieraskentällä 4-0 voittoon ja toinen sitten katkesi 2-0 tilanteessa 2. erän lopulla ja merkattiin mulle 3-0. En tiedä mitä tossa tapahtu, menin valikkoon ottaan aikalisää ja tuli että yhteys vastustajaan katkennut. Oli kyllä melko mauttomia pelejä muutenkin, kun yks peli kesti ainakin puol tuntia jatkuvan tappeluiden ja jäähyjen haun vuoksi. Ois varmaan tuota tahtia jäänyt salkkareiden alkutunnari näkemättä... :'(
Buffalo - Washington 1-12
WSH - BUF 5-4
Ekassa matsissa Miller oli kyllä niin sysipaska, että kävi kaveria ihan sääliksi. Numerot ei kerro koko totuutta pelistä, ajoittain oli suht tasaista mutta kun veskarilla on imurikauppa käynnissä niin minkäs teet. Jälkimmäinen oli jo huomattavasti tasaisempi ja lopussa Buffalolla oli kunnon mylläkkä, mutta tällä kertaa Varlamov kesti.
Thegoa vastaan oli pientä lagin poikasta kummassakin päässä, joten pelaaminen oli aika puuroa ajoittain. Tässäkin pelissä vastustajan veskari auttoi hivenen maalintekoa imuroimalla pari vetoa suht helposti.
Kosahtikohan tämäkin liiga ny sitten... Krankea vastaan koitan pelata niin taas tulee rostereista whineä eikä peliin pääse liittymään kumminkaan päin. GG EA.
Joopa joo, eiköhän unohdeta koko liiga samantien koska ei tästä tule näemmä yhtään mitään kun viikoittain joudutaan lopettamaan kun EA:n tuote ei ole yhteistyökykyinen. Haistakoon vitun..