Vancouver - Philadelphia 4-5
Philadelphia - Vancouver 4-1
Vancouver - Philadelphia 0-3
Philadelphia - Chicago 4-3 ot.
Vancouverin kanssa kolmen sarja putkeen. Viimeisessä kaveri katkaisi toisen erän jälkeen pelin. En ymmärrä, ellei sitten ollut jokin vika tms. Muuten hyvää peliä, ja jokaisessa 8-9 tappelussa sain pataan.
Toisen erän jälkeen tuli ilmoitus, että olen menettänyt yhteyden vastustajaan. En sitten tiedä. Luulit varmaan, että peli oli jo pelattu kokonaan, vaikka vasta 2 erää oli tahkottu?Joo ihan hyvää matsia, ainakin tuo ensimmäinen. Tasoero oli kyllä niin huima, että numerot olisivat voineet olla paljon rumemmatkin! Tarkoititko siis että yritys loppui viimeisessä matsissa, vai? Koska kyllä jokainen matsi loppuun asti pelattiin! Pientä turhautumista oli kieltämättä, mutta en kuitenkaan pelaamista lopettanut. Kiitos peleistä!
Toisen erän jälkeen tuli ilmoitus, että olen menettänyt yhteyden vastustajaan. En sitten tiedä. Luulit varmaan, että peli oli jo pelattu kokonaan, vaikka vasta 2 erää oli tahkottu?
Tääki tahtoo pelaamaan! Joukkueeksi Washington Capitals.
Kyllä se oli toisen erän loppu :) Tappeluissa sain pataan tein mitä tahansa, niin viimeisessä sitten annoin vaan olla. Eikä tuo nyt mitään haittaa. Sattuuhan noita.En kyllä myönnä että olisin tahallisesti jättänyt matsin kesken! Mutta jos näin oli niin olen pahoillani. Eikös kuitenkin kolmannen erän ihan viimesillä sekunneilla ollut mylly missä sinä et enää edes paljon yrittänyt, vai oliko se sitten toisen erän loppu?
Nashvilleä vastaan tuli pelattua kolme peliä. Ekan hävisin ja kaks seuraavaa voitin lukemin 3-2 ja 4-3. Oikeesti, ne oli oikeusmurhia. thego on niin paljon parempi tossa kun minä ja jollain ihme konstilla sain ne voitettua. No, en kiellä etteikö ole keskimäärin hauskempi voittaa kun hävitä :)
Kyllä se oli toisen erän loppu :) Tappeluissa sain pataan tein mitä tahansa, niin viimeisessä sitten annoin vaan olla. Eikä tuo nyt mitään haittaa. Sattuuhan noita.
Ja joo kiitoksia Calgarylle hyvästä matsista. Todella tiukkaa vääntö. Olishan se matsi pitänyt ratkaista sillä jatkoajalla kun pääsi pommittamaan oikeen kunnolla 4-3 vastaan, mutta kunei! Vielä kun sais vähän niitä kintaita välillä pudotettua ni hyvä olis :). Tänään olis töistä päästyä n. klo 18.30 jälkeen jatkoa tarjolla?!
Oli tosiaan mahtavia matseja molemmat, ajattelin että on loistava jos edes yhden pisteen vien kärkiporukalta mut voitto ja tappio jatkoajalla oli enemmän kuin osasin toivoa.Minnesota - Philadelphia 4-5 ot.
Philadelphia - Minnesota 3-4 ot.
Minnesotan voittomaali oli kyllä hupaisa viimeisessä ottelussa. Kaamea lörppö kohti Bironia, joka imaisee längistä sisään. Muutenki tuomari auttoi Minnesotalle voiton jatkoajalla ;)
Tämä oli kyllä sellainen ratkaisu jatkiksella et melkein alkoi hävettää oma tuurini. Olisit ansainnut voiton kyllä. Noh tosiaan pääsit kuittaamaan illan viimeises omalta osaltani.Ensimmäistä kertaa lensi ohjain seinään (kirjaimellisesti) ja Boxista virrat pois. Pahoitteluni Minnesotan managerille. Ei se että piti alkaa yhden maalin johtoasemassa kikkailemaan mutta se että jatkoajan voittomaali kimpoaa oman pakin luistimesta maaliin..
Sitten nämä Jargonia vastaan väännetyt. Huhhuh mitä peliä kaikki. Viimeinen oli kyllä uskomaton. Harding maaliin tilanteessa 1-6 ja siihen loppui jotenkin Calgaryn peli. Todd Fedorukin kaksi ylivoima maalia survottuna maalin edestä sytytti joukkueen hirveään lentoon ja siin vaihees aloin uskoa että kyllä tästä jatkoajalle viel mennään.Calgary 2 - 3 Minnesota OT
Calgary 1 - 3 Minnesota
Calgary 7 - 8 Minnesota SO
Tulihan penailtua vikassa Minnesota pelissä enemmän kuin koko turnauksessa tähän asti yhteensä: 2.erän jälkeen turvallinen 6-1 johto mutta yhtäkkiä oltiinkin jatkoajalla ja rankuissa tuli vielä noutaja. Hieno nousu kyllä McJokelta että täysi tunnustus siitä. Eivät olleet edes mitään paskamaaleja vaan ihan hienosti värkättyjä ja itse ei enää millään saanut tiukkaa puolustusmoodia päälle.