Hah, saat luvan tehdä jotain muuta vaikkakin kehotan harjotteleen vähän kuvioita ;)
Itse olen tehnyt hyökkäyspelikirjaan pienen muutoksen: Ilja pelaa sekä ykkös- että kolmosketjussa.
Hah, saat luvan tehdä jotain muuta vaikkakin kehotan harjotteleen vähän kuvioita ;)
Itse olen tehnyt hyökkäyspelikirjaan pienen muutoksen: Ilja pelaa sekä ykkös- että kolmosketjussa.
Noniin! Ensimmäinen peli Nashvillea vastaan, ja pataan oli tulossa ansaitusti 2-0. Kuinka ollakaan, peli jumittaa 2,7 sekuntia ennen peliajan päättymistä.
En siis tarkoituksella laittanut konetta kiinni vääjäämättömän tappion edessä.
EDIT: onkohan mulla muuten kunnia omistaa pienin leveli tässä turnauksessa? Level6 on itellä ja täällä tuntuu järjestään vastustajat olevan jotain 14+ Leveliä..
No jaa miten sen ottaa. Itse olen hurjalla 4tasolla.
No jaa miten sen ottaa. Itse olen hurjalla 4tasolla.
Buffalo - Pittsburgh 4-7
Atlanta - Pittsburgh 6-1
Vitun Kovalchuk 1+4. Aika hyvin kääpiöltä ;)
Liityin mukaan Florida Pantehersilla kun kerran tilaa näytti vielä olevan.
Onko tänään pelaajia linjoilla?
Chicago liittyi vielä heittopussiksi, jos vain sopii.
Voisi jossain vaiheessa sopia vaikka jonkun päivämäärän, koska aloitetaan poffit, oli sitten pelattuna pelejä kuinka paljon/vähän tahansa?
Sopii ainakin minulle. Ja poffit sitten paras kolmesta, jos kaikille sopii. Monta joukkuetta poffeihin? Kahdeksan ehkä sopiva määrä?Sovitaan että runkosarjaa on aikaa pelata tää kuukausi loppuun, poffit alkaa sitten 1.9.
Monta joukkuetta poffeihin? Kahdeksan ehkä sopiva määrä?
Mitenkäs playoffsien esikarsinta, playouteista puhumattakaan? Kyllähän kunnon ammattilaisliigassa sellaiset pitää olla.
Joku äkkiä pelaan Ran vastaan!