Mainos

Xbox360 NHL 09 HC Jatkoaika

• 42 144
  • 537

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Teidän pelikirja-asioihin en tietenkään kantaa ota, vaikka huomaankin siinä selviä puutteita, mutta sen huomaan, että ongelmia tulee, kun kaikki pelaavat ja milloin mitäkin paikkaa. Se ei vaan yksinkertaisesti toimi edes tässä pelissä, saati oikeassa lätkässä. Mut jos pelaatte "Nuori Suomi -lätkää" niin se on ihan ok. :)

Ja etteköhän te meidät voita sijoituksessa, kun voitatte vaan enemmän pelejä kuin me, jos vaan pelaatte riittävästi. ;)

Meillä on kyllä ne pelikirja-asiat ihan omalla suljetulla foorumilla et täällä Jatkoajassa yritetään lähinnä harhauttaa vastustajia.

Jostain Punakoneesta en ole kyllä kuullutkaan mutta ei se ainakaan ykkösdivarissa taida olla?

EDIT: Itse Pelikirja on tietenkin vain paperisessa muodossa ja sitä on painettu ainoastaan yksi kappale. Jokainen pelaaja on opetellut sen ulkoa alusta loppuun ja lopusta alkuun.

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Meillä on kyllä ne pelikirja-asiat ihan omalla suljetulla foorumilla et täällä Jatkoajassa yritetään lähinnä harhauttaa vastustajia.

Jostain Punakoneesta en ole kyllä kuullutkaan mutta ei se ainakaan ykkösdivarissa taida olla?

EDIT: Itse Pelikirja on tietenkin vain paperisessa muodossa ja sitä on painettu ainoastaan yksi kappale. Jokainen pelaaja on opetellut sen ulkoa alusta loppuun ja lopusta alkuun.

Joo no itse pelihän näyttää kaiken, ja muutaman kerran ollaan kohdattukin teidän porukka. Heti ekalla kerralla tuli päähän 3-0, mutta sen jälkeen on menny hieman paremmin. Ykkösdivarissa oltiin ainakin silloin, kun viimeksi olin mukana, mutta toki parissa päivässä voi tapahtua ihmeitä. Tarkka nimi taitaa olla FHR Punakone. Tosiaan hyvä, että pelaajat osaa pelikirjan vaikka unissaan, sen verran tärkeästä asiasta on kyse. :)

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tosiaan hyvä, että pelaajat osaa pelikirjan vaikka unissaan, sen verran tärkeästä asiasta on kyse. :)

Se on itseasiassa Sihvoselta lainattu melko suoraan. Pelaajarotaatio taasen on tullut itse rotaatio-mestari Benitezilta. Välissä heitetään Dangleria maaliin ja snaippereita pakiksi jotta vastustajalla menee pasmat sekaisin.

EDIT: Tos joku päivä selailin rankingeja niin taitaa olla Konsoli FIN korkeimmalle rankattu suomalaisporukka. Allekirjoittaneella on niitä vastaan yksi nollapeli *KRHM*

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Se on itseasiassa Sihvoselta lainattu melko suoraan. Pelaajarotaatio taasen on tullut itse rotaatio-mestari Benitezilta. Välissä heitetään Dangleria maaliin ja snaippereita pakiksi jotta vastustajalla menee pasmat sekaisin.

EDIT: Tos joku päivä selailin rankingeja niin taitaa olla Konsoli FIN korkeimmalle rankattu suomalaisporukka. Allekirjoittaneella on niitä vastaan yksi nollapeli *KRHM*

Heh, tossa asiassa oon samaa mieltä, että Sihvosen tekstejä kannattaa lainata. :) Ja Benitezin taktiikan toimivuuttakaan ei käy kiistäminen. Mutta ehkä hänkään ei Torresia laita pakiksi tai muuta vastaavaa. :D

Huomasin tosiaan itekin tuon, että Konsolifinin porukka on suomalaisista ykkösenä, mutta heilläkin oli saldo pari päivää sitten jotain 110-97 tai jotain. Eli mitä enemmän pelejä, sitä korkeammalla. :) Rank ykköstä lienee meidän jo mahdotonta saavuttaa, mutta eipä sille mitään voi. Konsolifinin porukka oli yhden meidän pelaajan mukaan jo luovuttamassa suunnilleen ekan erän jälkeen ku ei peli kulkenu ja niin taisi käydäkin, että 1-2 pelaajaa keskeytti. 7-0 päätty peli ja tämä henkilö sattui kuulemaan vastustajien puheet jostain syystä. Eli en tosta nollapelistä hihkuis juuri kellekään... ;)

Noel#93

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU
Pakko kehaista thego:ta tähän väliin. Mies oikeasti puolustaa todella hyvin ja maalissa toimii homma myös. Ja mikin välityksellä kommentoi myös oikeisiin väleihin. Pelikirja on tyynyn alla joka yö, joten kohta ollaan Suomen ykkösporukka!

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Eli mitä enemmän pelejä, sitä korkeammalla. :) Rank ykköstä lienee meidän jo mahdotonta saavuttaa, mutta eipä sille mitään voi.

Itseasiassa tappiostahan tulee miinuspisteitä. Silloin ku me vasta aloteltiin tällä jengillä niin kärjessä oli jollaki porukalla muistaakseni yli 200 voittoa jo alla. Mut toisaalta top30:ssä on myös joku jengi jolla ei ollu ku jotain 40+ voittoa mutta todella vähän tappioita.

Pakko kehaista thego:ta tähän väliin. Mies oikeasti puolustaa todella hyvin ja maalissa toimii homma myös. Ja mikin välityksellä kommentoi myös oikeisiin väleihin.

No sanotaan siihen puolustukseen sen verran että pelasin aikanaan neljä kautta junnuissa pakkina et tulee aika luonnostaan noi sijoittumiset sun muut. Olin toki samanlainen puukäsi mutta pienempi, hitaampi, kankeampi ja erittäin paskalla laukauksella varustettu. 1maali neljässä kaudessa kertoo varmaan jotain.

Maalissa vetelen kyllä ihan tuurilla et ei siitä sen kummempia. Ja pakin paikalta on hyvä huudella sinne mikkiin kaikenlaisia hävyttömyyksiä ;)

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Tuli pelattua yksi ottelu maalissa. Yllättävän hyvin meni, vaikka nolla män rikki harmittavasti vain 28 sek ennen päätöstä. Vastustajan vedot tuli pääasiassa melko kaukaa, kiitos loistavan puolustuksen, vaikka muutama pahakin paikka oli. Pääasia oli tietenkin, että voitimme ottelun.

Tästä pelistä jäi niin hyvä fiilis, että olen tarpeen vaatiessa valmis maalin myös jatkossa.

Illan viimeinen ottelu jäi sen sijaan harmittamaan todella rankasti. Ryssittiin 3-1 johto, ja hävittiin ottelu lopulta jatkoajalla 3-4. Vastustajan tasoitus tuli vain 0,4 sek ennen 3.erän loppua. Ei juuri lämmittänyt oma kypärätemppu tuossa vaiheessa.

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Eilisen jälkeen voisi harkita jo virtuaalihokkareiden nostamista naulaan. Tuli sen verran luokattomia virheitä omassa päässä ja ainoastaan yksi lähes onnistunut suoritus pelissä(veto tolppaan).

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eilisen jälkeen voisi harkita jo virtuaalihokkareiden nostamista naulaan. Tuli sen verran luokattomia virheitä omassa päässä ja ainoastaan yksi lähes onnistunut suoritus pelissä(veto tolppaan).
Jokaiselle sattuu paskoja pelejä (en ollut kyseisessä pelissä mukana). Joskus itsekin tekisi mieli heittää koko vitun boxi ikkunasta ulos jos sattuu oikein paska peli alle. Mutta ei tämä nyt kuitenkaan niin vakavaa ole. Eniten vaan vituttaa toisten puolesta jos jotain pahasti kämmäilee.

Eli pidä ne luistimet vaan vielä jalassa!

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Olisko peliseuraa tuossa klo 14:00 tarjolla? Itse saavun pukkariin silloin. Olis kiva parin tunnin pelit saada aikaiseksi. Sen jälkeen joutunee illan viihdyttämään tyttökaveria, joten ei varmaan peliaikaa heru.

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Pääsen klo 14 töistä, hyvällä tuurilla eukko ja muksu menossa päiväunille juuri silloin, niin siinä tapauksessa varmaan ehtisi pariksi tunniksi tahkoamaan.

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Ehkä mäkin voisin tuossa parin tunnin päästä pelata, jos tänään paremmin... tai sitten ei. Ainakin fudismatsi sujui äsken ok omalta, vaan ei joukkueen, osalta.

Thumb

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Edmonton Oilers, Liverpool
Pelit kiinnostaisivat. Privalla jo pelipaikkaa hieman ehdin tiedustelemaankin:)
Pelipaikkana mieluiten laituri mutta pelataan sitä paikkaa mitä valmentaja käskee.

Jos joku ystävällinen laittaisi kutsua gamertagille harza79.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Hellöy! Himot on valtaisat, tulen siis mukaan BB:n jälkeen tänään jos vaan tilaa löytyy...

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hellöy! Himot on valtaisat, tulen siis mukaan BB:n jälkeen tänään jos vaan tilaa löytyy...

No varmana löytyy tilaa Sakari Lindforsin maalivahti-akatemian kruununjalokivelle, Suomen jääkiekkoilun kirkkaimmin varjellulle salaisuudelle, Hasekin manttelinperijälle, Viljo#47:lle!

Fiiu

Jäsen
Ei hemmetti, alkaa olla käsittämätöntä. Mä kulutan jäähypenkkiä enemmän ku tarpeeks. Tuntuu että välillä on ns. nimi selässä-syndrooma. Tosin ainaki yks on takuuvarma vahinko mutta silti... saatanan seeprat!

rip-off

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Steelers
On8 vs HC Jatkoaika: 4 - 1

Aijaijjai jätkät, 4-1 otitte TAAS turpaan. Otteluvoitot nyt 2-0 :)
Teidän pelikirjan sivut palaa tossa lattialla.

t. #93 / On8

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Meidän pelikirjaan kuuluu, että piilotellaan sitä todellista potentiaalia muutaman pelin ajan, ja kun vastustaja tottuu helppoihin voittoihin niin aletaan iskemään karuja lukemia taululle. Tai jotain..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy